DARI BR1M IA DATANG KEPADA GST IA KEMBALI!


Inilah perangai lahanat yang ada pada masyarakattt yang mental. Maki hamun pasal gst bagai, bila dapat br1m dia pi dulu. So fair and square la kan? Ayat paling best tu dari BR1M ia datang kepada GST ia pergi. Muahahahahaha

24 Responses to "DARI BR1M IA DATANG KEPADA GST IA KEMBALI!"

  1. Pukimak lahanat ko parpukari!! Jgn ingat rakyat kemaruk sgt dgn brim! Rakyt bkn bodo mcm ko, duit tu umpan je, nk ikat kaki rakyt, dgn segala cukai dan barg naik apala sgt nilai 300 tu, lainlah jadi blogger berbayar ni elaun ribu2 sebulan, tak gitu parpukari?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu dia Kak Bedah dah meroyan.. dah ditinggal laki ke?.. kesian.. pergi le ambil BR1M tu.. dapat gak bayar duit baju raya nanti & susu anak.. keh keh keh

      Delete

    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. saya ambil br1m...saya bayar gst...saya takkan undi UMNO sbb najib dan parpukari ejek golongan miskin seperti kami seperti tiada maruah...maruah kami akan dibuktikan dengan tidak undi UMNO tapi amik br1m....terimakasih najib

    ReplyDelete
    Replies
    1. silakan kutuk dan pandang rendah...tadahal...xperlu berlakon baik sbb kalau korang dapat menda free pun korang amik kan.......melainkan racun laaa....so untuk elak BR1M sbg rasuah..sila amik br1m tapi jangan undi BN...kalau undi BN ia rasuah sbb najib dah cakap golongan penerima BR1M ni tak malu amik..senyap...maknanya kerajaan BN bagi tak ikhlas melainkan harap mereka kekal kuasa...so ingat penerima BR1M...amik....jangan undi UMNO

      Delete
    2. Betul dan stuju...

      Delete
    3. Aku lagi best . Aku ambik BR1M dan aku langsung tak keluar mengundi . Duduk umah nonton TV lagi bagus .

      Delete
    4. Saya tak dapat. Brim dan bayar gst undi tetap pada umno pembangkang malaysia tak standard.dapat jaga negeri tak ada apa untuk rakyat. Caj air naik, air selalu catu . Maaf la pembanggang ops pembangkang. Umno dulu kini dan akan datang.

      Delete
    5. hotak kau..air kat selangor free...pindah selangor ye bangang!

      Delete
    6. hotak kau...kat penang dapat free ke?

      Delete
    7. Kat Penang dapat free wifi dan tambang bas free..
      ada jugak macai dok tertanam dalam lubang jubor saifool KY...

      Delete
    8. Mana ada free...masuk tandas pun bayar oiii..free free tu ada makna tu. Salam ramadhan

      Delete
  3. ada ahli parlimen bangang kata KERAJAAN TAK PAKSA RAKYAT BAYAR GST.

    peniaga tak daftar gst nak kena denda. peniaga jual murah kena kompaun sebab tak bagi notis.

    jangan fikir rakyat bodoh. tunggu PRU akan datang. tahulah nasib korang.

    ReplyDelete
  4. x salah aku br1m broom breeng dimulakan untuk membantu rakyat miskin cover setelah subsidi minyak, beras, tepung, gula dan kepala banang lagi. kononnya subsidi diberikan khusus kepada orang yang benar layak... x tiris kepada org kaya. itulah kata2 penyedap rakyat. Kemudian gst pulak utk bayar br1m brom breeng..konar baring nampak. jangan fikir rakyat 52% bodoh macam macai umno,,dah nak bangkrap cakap aje la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat Malaysia memang bodoh-bodoh. Subsidi habis ditarik, bagi BR1M promo macam Najib yang bagi, GST tibai semacam, 1MDB budak tadika pun tahu penuh penyelewengan, bil elektrik dah mahal ada pula tambahan kos lain & GST lagi, Pasti aku tak kan undi BN lagi. Memang dah jadi parti untuk orang gila saja, kalau rakyat bodoh, menteri depa lagi bodoh-bodoh.

      Delete
  5. aku makin menyampah dengan parpu ni, daripada pejuang rakyat dah jadi tukang ampu bodek pemimpin !!

    malaon,..tuuihh!

    ReplyDelete
  6. Duit BRIM tu cer ko bahagikan dengan 365 hari...Jawapannya ko buka mata besar besar..GST yang cangkok ko hari hari lagi besar dari yang ko dapat setiap hari dari BRIM...Orang TOLOL aja yang puji..ko tu

    ReplyDelete
  7. mana lebih baik voucher rm100 dengan br1m.
    voucher rm100 dapat dekat raya nanti. itu pun pilih pilih orang. br1m dapat rm900. baik pr mau pun bn semua dapat.
    dapat voucher kena belanja kat giant. terlampau banyak bolih berbelanja....tertutup mulut. kenyang.....burrrrpp.
    dapat br1m tak cukup. mulut mengoceh....mulut tak mau.....tangan ambil.....
    lantuiiiii......

    ReplyDelete
  8. aku tak setuju dengan GST tapi takde la maki hamun bagai. tapi BR1M pun tak layak dapat, camana ye? kira aku layak maki hamun GST ke camne?

    ReplyDelete
  9. Klu manusia x reti bsyukur Tuhan akan tarik blk rezeki.
    Mcm anak yg mperkecilkn pmberian ibu bapa yg x sbnyak mne (golongan sederhana la...)..
    Cer tgk negara yg dh btukar pmerintah kunun pmerintah yg sedia ada zalim pastu bsekongkol ngan musuh...apa jadik ek....? Hasil masyhul negara djarah mcm negara xder maruah...Rakyat nk g sekolh, sekolh pun kena bom...terus la mundur dpijak2 musuh...dan dpastikn x bleh bngun dah...Na'uzubillah.....Wallahua'alam...

    ReplyDelete
  10. Rakyat asal bgaduh mcm xde akal. Org asing duk pikir mcm mne nk kaut segala hasil n untung negara nie. Bodo....bodo....mmg xder harapan nk cerdik dh...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!