CILI KASI TARUK! SHABERY CHEEK ADALAH MENTERI PALING GENIUS!


Dia punya cerita hari tu, perghhh siap kajian la, bancian la, dah dapat feedback dia keluar dengan satu konklusi yang teramat luarbiasa. Ianya sangat luarbiasa hingga memkasa aku untuk memanggil beliau seorang mentari yang paling genius!

Beli topup takdak GST, bila pakai baru kena. Yennadeiii kena kencing la kita semua dengan menteri yang berbuih ni. Maknanya lepas ni kita beli topup dan jangan pakai nanti kena GST! Bagus Shabery, you are doing good job, after all 80% yang pakai ni pendatang asing kan?

Inilah masalahnya bila ada sesetengah dari kalangan kabinet yang menganggap rakyat Malaysia ni terlampau bodoh. Aku tak kata rakyat Malaysia ni cerdik api takde le bodoh sampai bend amacam ni pun mereka tak tahu yang mereka telah diputar belitkan. Perlu cakap lagi ke?

13 Responses to "CILI KASI TARUK! SHABERY CHEEK ADALAH MENTERI PALING GENIUS!"

  1. Wahai parpukari!, dalam hal ni aku sokong ko, walaupn tidak selalu, mungkin hal topup ni klau tk ditangani dgn betul jadi pembangkanglh bn pru14. Mungkin ananda dh bagi pinjm 2billion utk selmtkn 1mdb, sebagai balasan kerajaan setuju naik harga topup, rkyt tk bodo, tunggu masa je..lembu2 suci

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Beli 10 hinggit dapat 9.40 wow genius menteri ni.

    ReplyDelete
  3. Menteri BN dah makin bodoh. Senang saja Prepaid ni kena GST atau tak? Itupun susah nak jawap? Kenapa mesti cakap belit-belit?
    Kalau kena nilainya tinggal 9.60. Dulu katanya tak kena, beli 10 dapat 10. Lepas tu nak minta telco turunkan tarif pula. Apa pula telco kena turun tarif untuk tanggung GST?
    Simple saja, niat mereka hanya untuk menipu rakyat.

    ReplyDelete
  4. Semua menteri BN dah belajar dari Ahmad Maslan yang bodoh. Semua jawap soalan yang nampak macam jawap, tapi sebenarnya dia pun tak tahu apa yang dia jawap. Mereka terbelit dalam penipuan mereka sendiri. Aku pasti PRU14, BN akan terlungkup.

    ReplyDelete
  5. Kesian GST ni dibuat oleh Menteri Bodoh Ahmad Maslan. Sebab tu ramai menteri kena membodohkan diri mereka bila kena selesaikan masalah GST ni.

    ReplyDelete
  6. Menteri ni bodoh sangat. Kalau prepaid tak kena GST, semua panggilan tak boleh dikenakan GST. Ini disebabkan GST dikenakan keatas panggilan buat atas Prepaid atau postpaid. Banyak lagi ada isu lain. pasal prepaid pun kena assign seorang menteri untuk selesaikannya. Lepas tu, menteri pun naik pening. Najib.oh.Najib, hutang negara dah bertimbun, bila nak kena bayar, kau dahulukan rakyat.

    ReplyDelete
  7. Mmg byk yg bodohnya menteri umno ni dari yg bijak....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!