CILI KASI TARUK! PUAD ZARKASHI NI NAK MELAGA-LAGAKAN PM DAN TPM KE?

Ini aku nak tulis tapi rasa sangat berat hati sebab aku nak tulis pasal seorang loser dari Batu Pahat yang bernama Puad Zakarshi. Dia kini adalah Ketua Penagarah Jasa. Semasa baru dilantik dia punya ikrar pun amat menakutkan dia kata dia akan serang Mahathir dengan mendedahkan segala kepincangan semasa Mahathir jadi PM dulu.


Aku pun terkejut, kenapa ketua pengarah jasa berkelakuan sebegini? Takpe sebelum aku nak tulis lebih jauh lagi, video kat atas tu nak tunjuk tentang pendirian dia masa Sept 16, dia boleh siap sembahyang Isthikarah samada nak lompat atau tidak sertai Anwar. So aku tak perlu nak cakap banyak, korang nilaikan sendiri.

Sepatutnya sebagai seorang ketua agensi yang disegani, dia mencari jalan untuk menyelesaikan kemelut PM dan Mahathir bukan menjadi BATU RONSON atau JEMUAN untuk merosakkan keadaan lagi. Itu yang patut dia buat dan aku yakin kalau Arwah Fuad masih hidup itulah yang akan dilakukan beliau.

Sedih beb, tak cukup dengan tu, dia serang Timbalan Perdana Menteri pulak dengan mengatakan TPM yang juga Menteri Pelajaran dan team sebagai pemalas! Apa benda ni Puad? masa kau jadi MP Batu Pahat, ada pernah ke kau turun kawasan kau? Kita semua thu kau kalah sebab orang Batu Pahat menyampah dengan perangai kau. Apa benda kau cakap ni?

No wonder la dah ada beberapa orang kata kau letak otak kat lutut beb. Ayat-ayat macam ni sangat memalukan wei. Korang baca komen yang aku ambik dari Facebook.


Ini baru sikit aku ambik ni, kalau korang baca FB korang boleh nampak betapa dia ni dikutuk oleh semua yang pro pada kerajaan. Aku bimbang orang jenis macam ni nak melaga-lagakan anatara PM dan TPM. Ini adalah satu amalan yang tidak baik. Kita sokong PM dan TPM dan kita mengutuk sekeras-kerasnya orang yang cuba nak manjadi BATU API.

Yang paling aku tak boleh terima kerana dia ni adalah merupakan KETAU PENGARAH JASA beb, tugas di adalah untuk pastikan semuanya ok bukan mencari pasal dan menuding jari sana sini, apa yang dia nak buktikan sebenarnya? Aku dengar ada banyak lagi move dia nak buat yang amat membimbangkan. Cukuplah setakat ini dahulu, nanti kita sambung.

23 Responses to "CILI KASI TARUK! PUAD ZARKASHI NI NAK MELAGA-LAGAKAN PM DAN TPM KE?"

  1. Taraf pemikiran politik longkang. Macam mana nk menang pru kalau pengarah jasa kerja nya cuma pandai dok pelemah pimpinan kerajaan macam ni???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Apa benda lah asik nk melaga lagakan org ni...omsampah2 yg mcm ni lah kita ptt buang dr umno baru umno akn bersih n selamat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah buang semua sampah, tinggal tong je nanti..kikiki

      Delete
  3. Org mcm puad zarkashi ni mmg berbahaya mcm virus yg blh membunuh org, mesti kena cantas sebelum terlambat bimbang nanti dia akan porak perandakan hubungan najib dan muhyiddin. Virus mcm puad nilah yg akan merosakkan nama parti...

    ReplyDelete
  4. Kalau lembu masuk kampong dan rosakan tanaman dah tentu tuan punya lembu ni pun otak sama...

    ReplyDelete
  5. org sial mcm ni mmg kena ajar besar kepala sgt nak laga2kan pm dan tpm. Nanti tak pasal2 pembangkang dpt peluang utk sabotaj najib.

    ReplyDelete
  6. org sial mcm ni mmg kena ajar besar kepala sgt nak laga2kan pm dan tpm. Nanti tak pasal2 pembangkang dpt peluang utk sabotaj najib.

    ReplyDelete
  7. Klu ada sstgh org mcm si puad nie mmg lingkuplh hidup..bhya btl kot org mcm nie..dlm diam2 dia nk kenakan Najib..

    ReplyDelete
  8. Klu ada sstgh org mcm si puad nie mmg lingkuplh hidup..bhya btl kot org mcm nie..dlm diam2 dia nk kenakan Najib..

    ReplyDelete
  9. Takan TPM tak boleh di tegur,dia pun pandai tegur orang juga ,kan main lagi nak pecat BOD 1MDB,apa kata dia pecat pegawai dia dulu yg tak buat kerja,biarkan sekolah dan peralatanya teruk macam tu.Ada budi ada batas,ada budi ada balas.Kalau Muhyidin ganti Najib sure BN bungkus,tak akan dapat sokongan dari Sabah dan Serawak lagi.Kalau tak percaya boleh cuba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul...Muhyiddin ni pun bintang Hollywood..pandai berlakon juga...anak didik Madey Keling..jadi macam Keling juga la

      Delete
  10. org mcm inilah musuh dlm selimut dlm diam2 dia dok hentam pm dan tpm plak mcm dia bagus sgt dlm menjalankan tugasnya. cakap tak serba bikin sape yg nak percaya si puad kaki putar alam ini. org mcm ni patut di ambik tindakan supaya kelak takde yg berani nak lagakan pm dan tpm kita....

    ReplyDelete
  11. PAU 2013 menang tipis Ketua Bahagian B. Pahat. Itu pun disebabkan undi yang memenangkan lawannya dikira sebagai undi rosak. Orang B. Pahat pon sebenarnya tak sukakan dia. Masih bercita-cita nak jadi ahli parlimen. Jirannya (Ahmad Maslan dan Aziz Kaprawi) semua ada jawatan dalam kabinet. Mungkin nak tunjukkan pada Najib yang dia ni masih relevan kot.

    ReplyDelete
  12. BETUL KATA TSMY.
    KAMU BUKAN HANYA PERLU INTELLIGENT, TETAPI PERLU SMART JUGAK.
    KALAU MENTERI PANTAU SEMUA, TIMBALAN MENTERI, PEGAWAI PEGAWAI BUAT APA ?
    MAKAN TIDUR..... GOBLOK BETUL. A TO Z MENTERI BUAT.
    TIMBALAN MENTERI GOYANG KAKI ?
    BUKANKAH TSMY PUN TIMBALAN PERDANA MENTERI ?
    MEMANG shah TAK smart bahkan GOBLOG THINKING !!!

    ReplyDelete
  13. Video mahyuddin ada terdengar suara SACK PRESIDEN.TOLONG CARI SUARA SIAPA INI..
    mungkin inilah dedalu yg patut dihapuskan dari umno

    ReplyDelete
  14. Tangkap dalang yg meruntuhkan ekonomi negara lebih penting pakcik oiii

    ReplyDelete
  15. Najib perlu dihapuskan...Dialah bapak segala kanser. DEB , MECD dihapuskan dari awal pemerintahan. Apa ni!!!!!!!!!!! Nak bunuh Melayu dan nak hidupkan bugis,,,Hampeh....
    Brape lama lagi ko nak pertahankan Najib....Ko nak tunggu apa..........

    ReplyDelete
  16. Semua muka pengkhianat sudah keluar. Bodek habis-habisan.

    ReplyDelete
  17. Najib tak layak jadi PM Malaysia. Rakyat Malaysia berhak untuk mendapat PM yang lebih baik. Zaman Tun M, hutang cuma 150Billion, banyak pembangunan dan kemajuan dicapai. Zaman Pak Lah hutang naik jadi 300B, pembangunan dan kemajuan mula pudar. Zaman Najib hutang naik jadi 600B, pembangunan dan kemajuan makin pudar tapi sekarang minta duit dari rakyat melalui GST. Inilah PM yang paling teruk dalam sejarah Malaysia.

    ReplyDelete
  18. Samada UMNO memilih membuang saja nangka busuk ni atau nak tunggu rakyat tebang saja pokok nangka yang dah tua ni.

    ReplyDelete
  19. Tolonglah jangan buang Najib dari jawatan PM, cuma tukarkan PM tu jadi Pelawak Malaysia. Dia perasan dia jadi PM yang lebih baik dari Tun M. Bagai langit dengan bumi. Tun M buat macam-macam, tapi dia pastikan poket rakyat tak bocor. Si bengap ni, Najib ni dahlah semua benda dah naik harga, kenakan GST pula. Memang ini PM yang paling bodoh kat Malaysia tapi perasan macam dia yang paling hebat.

    ReplyDelete
  20. Sebenarnya Puad Zarkashi masa jadi Timbalan Menteri Pendidikan dulu penah janji dua buah kampung di Sabah sebanyak RM200,000 bagi pembaikan sekolah dalam kampong tersebut. Beliau berjanji akan menyalurkan peruntukan itu sebelum PRU tapi apa dah jadi? Jangan ckap kertas seringgit yang diberi, habuk pun takda. PIBG sekolah-sekolah yang dijanjinya kini terpaksa membayar perbelanjaan atas kehadirannya yang tidak dijemput tapi dipaksa. Tidak payahlah mengata orang lain Puad oi....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!