CILI KASI TARUK! JIJAH KIPAS KATA SELANGOR OK WALAU DAP DAN PAS PECAH!


Woiitttt...kah..kah..kah Jijah Kipas buat lawak....muahahahahahaha

oiiitttt....Jijah kata semua ok, ya ya Jijah Sepat kering aku percaya semua ok, kau boleh tidur lena, DAP dan PAS semua tak gaduh pun. kah kah kah...

Caiiittt....semua sudah goyang sekarang ni...kah...kah...kah


DAp secara terus-terusan menghentam PAS hinggakan golongan Anwarinas yang menggelarkan diri mereka sebagai PASMA juga sudah mula rasa rimas dan suruh DAP dan Guan Eng senyap. Kah kah kah aku nak tengok kuat mana PASMA ni.. kih kih kih..

Let the game begins.....

2 Responses to "CILI KASI TARUK! JIJAH KIPAS KATA SELANGOR OK WALAU DAP DAN PAS PECAH! "

  1. Kalau siapa nak tengok muka orang Munafik tengok lah gambar muka Jijah Kipas diatas!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak baik kau cakap macam itu . Apa ... muka kau bagus sangat ke ?

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!