CILI KASI TARUK! EZAM MANA ENAM KOTAK TU? KASI BUKAK LA

Aku personally tak meminati bangkai ini. Serius bagi kau dia ni dan anjing-anjing dia semua bangkai je, cuma buat masa ni aku perlukan perkhidmatan bangkai ni. Kita nak tanya mana 6 kotak yang dok jaja sana sini sampai dapat jawatan bertaraf JUSA la.

Jangan jadi POLITIKUN MUNAFIKIN wahai Ezam, aku ni blogger tepi jalan je, bukan la penjaja KOTAK hebat macam kau beb. Guna kotak sampai dapat jawatan besar. Memang terer la kau ni. Aku malas nak cerita banyak aku nak kau dedahkan 6 kotak tu sekarang.

Dedahkan segala benda yang ada kat kau tu Ezam, takkan kau nak bawak kotak tu sampai bila-bila, berat tu. Kasi dedah itu kotak supaya orang yang kau kutuk tu boleh masuk ke dalam. Aku nak tunggu ni, setakat menyalak kosong je, buang masa. Come on Ezam you can do it!

Wahai RAJA KOTAK, kawan aku PUTRA MERDEKA pun ada tulis pasal kotak cari makan ni, KLIK

36 Responses to "CILI KASI TARUK! EZAM MANA ENAM KOTAK TU? KASI BUKAK LA"

  1. pahal tanya pasal 6 kotak ni?
    kan kena tipu dgn anwar le sama mcm tun m gak n seluruh rakyat msia yg lain.
    move on jer ler....jgn buang masa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anjing2 dia kata sampai hari ini masih ada simpan lagi maaa, kasi keluar la. Apsal takut ni?

      Delete
  2. pengkhianat yang amat bahaya di Malaysia.
    penganut wang yang paling keji yang berkulitkan Melayu ini sungguh zalim

    ReplyDelete
  3. Ezam ada banyak kotak bukti dia mendakwa Dr Mahathir. Dulu pun dia kata dia ada enam kotak bukti tentang penyelewengan kerajaan ketika itu. Akhirnya dia kata yang ada bukti itu bukan dia tapi Anwar. Orang macam Ezam ini adalah orang terakhir untuk dipercayai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anuwar pulak jawab, "mana ada kat aku....jangan penanya aku mangkuk......yang ada kat aku kotak KY Jelly saja".

      Delete
  4. Kalau dah ada bukti tu kenapa simpan lama2... Bongkarkan je lah.. Ke ko takut bukti tu makan diri balik

    ReplyDelete
  5. Pasaraya Carrefour dekat umah aku ada banyak kotak kotak untuk pelanggan . Kalau abang Parpu nak , jom la datang kat umah aku ni .

    ReplyDelete
  6. 6 kotak telah diserah kepada Najib dan disimpan oleh Rosmah.

    ReplyDelete
  7. Anwar dah masuk penjara 2 kali. Satu kotak pun belum keluar. Orang yang pernah ugut BN macam ni pun boleh dikutip lagi. BN macam kotak sampah saja. Tambah bawah Najib, lagi banyak kotak boleh keluar.

    ReplyDelete
  8. kosongkan 1 kotak utk sumbat ezam dalam kotak...

    ReplyDelete
  9. dah tentu dia ni anak murid mesti lbhkurng dengn guru

    ReplyDelete
  10. Ko buat lawak ke parpukari? Ko blogger tepi jln? Ko dgn sabery cheek sama je ckp belit2 mcm bewak..

    ReplyDelete
  11. mana ada kotak. mana ada tipu.....yang ada kepala hotak dia.....
    nuar sama pecacai sama jer.....gempak mau lebih. heran.....semua orang bolih caye.......

    ReplyDelete
  12. 1.oittt!mat tanya sapa arah sirul bunuh altantunya!!
    2.ko jawab belit ng ni!!tak jawab pun!!
    3.bingai tahap bodoo piangg betui!!

    ReplyDelete
  13. 1.sapa kalimutu a/l pandiyapan oii!!!!!
    2.macammana dia boleh masuk umno!!pegang jawatan dalam umno!!!
    3.mesti kes tipu sijil beranak!!macam kes tipu masters!!!!
    4.paria rupanya!!!!

    ReplyDelete
  14. Bukan 6 kotak lah PK. Ada 7 kesemuanya. Yang satu tu penuh dengan KY jelly.

    ReplyDelete
  15. Wahai parpukari pukimak!! Betul ke ezam ni guna kotak untuk dapat jawatan? Atau org bodoh yg MELANTIK dia pegang jawatan? Bodohkn org tu..

    ReplyDelete
  16. Anwar dah dalam penjara skrg kenapa masih nak timbulkan isu kotak ni? dendam? Dah kaji ke kenapa Ezam bercakap begitu dulu dan dah tengok ke apa yang dah berlaku sekarang? Sekrang-kurangnya beliau berani tampil kehadapan. Saya selalu berfikiran terbuka tidak dibelenggu sifat cemburu dan dendam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan mereka ni selalu dok cerita pasal petronas la pasal kroni la nepotisme la, padahal konisme yang paling besar keluarga anwar sendiri buat, so Ezam dari dok cakap dalam tv3 suku je apa kata keluarkan semua dokumen tu

      Delete
  17. masa baik dengan anwar, macai ni cakap ada 6 kotak..
    bila gaduh, macai cakap "anwar yang suruh cakap"
    anwar masuk penjara
    6 kotak keluar lagi..
    sekarang jadi macai najib, serang mahathir pulak..
    hancur UMNO mcm nie...betul lah Tun M cakap

    ReplyDelete
  18. Parpukari.....hang sudah jadi merapu tak konsisten.Bukankah jika menyokong KJ bermakna menyokong Ezam?Mana boleh sokong si Kitol dan tak sokong sahabat baik si kitol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan bohong la Ezam takdak kena mengena dengan KJ, aku dah siasat. Itu pun cerita Ezam jugak nak kenakan KJ tu. Jahanam betui Ezam Kotak kotak kotak ni

      Delete
  19. apa citer ezam nie.....hmm...another diversion???maybe?

    but for me its an issue...cumanya kalau parpu go against ezam kenapa tak go against najib????????????

    najib yg lantik ezam senator...najib yg bela ezam...pengkhianat..dalam umno nak naik senang ke muka tembok mula2 keluar umno tikam kawan pastu masuk balik mesti umno sayang.....

    zahrain skang duta indonesia???dah takder lagi ke orang umno yg setia esp kat johor???ke loyalist umno ni dianjingkan umno.????

    fairus tkm2 penang....dah dato seri...

    zulkifli nordin...aku suka mamat nie...sbb dia adios amigos dan bela islam...tapi tak adillah letak dia jadi calon di shah alam...sian umno shah alam dari kecik sampai tua setia pun tak dapat....

    nama parpu glamor dalam dunia blog utusan pernah bagi ko kolum khas...????minta la abang kj atau pm....siapa cina mana tah nama aun bekas rba dap pun dapt kolumn khas dalam utusan macam ada cina baca utusan je????

    ruslan kassiim...sapa tak kenal bekas kp seremban nie...skang bukan main lagi menghentam mahafirauan korang...

    dan ramai lagi loyalist umno diketepikan najib untuk bagi orang2 katak nie jawatan.........sian orang umno...aku dulu masa kerja fujitsu aku jalan seluruh malaysia inc johor....

    aku masuk kg parit raja, yaani, bp, kluang, kahang, kota tinggi, segamat, gemas, jb toksah ckp, mersing, pontian, benut, desaru, rompin sume laa.....bila xda g aku singgah kg2 lepak ngn org tua...

    sume die hard umno punya tapi diketepikan cam onn jaafar...yg dapat jawatan adalah pembelot mcam org yg ko sebut tdi...cm kj laaa masa muda bukan main sume salah monyet laaa beruk laaa nak ganyang kelantan laa...dah tua ko suka kan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, ramai sangat jin belaan dalam BN. Nak bela kena guna kos yang tinggi, tu yang kenakan juga GST. Bukan macam zaman dulu, hanya bermodalkan patriotik, semua boleh free.

      Delete
    2. Betul tu mustaqim. Tlg check n balance lebih lagi PK.

      Delete
    3. Walaupun pedih Mustaqim aku kena setuju dengan kau. Kita ni sapa nak pandang, kena masuk PKR dulu baru orang atasan akan pandang gamaknya. Tq bro

      Delete
  20. Cerita ni tak relevan dengan current political issue la ParpuPundek.Ngkau ni dah terdesak sangat nampaknya nak routed 1MDB dan Ah Jib Gor pukimak punya skandal dan misleading.Isu ni dah LAPOK macam taik kering yang dah mereput dimamah maggot.PUKIMAK punya ParpuKutty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu kan dalam siasatan Reentry pukimak oi. Aje ke bodoh kau ni, aku cakap pasal Ezam yang selalu masuk TV sejak kebelakngan ni. Glamer sial Senator kotak ni. Meh aku glamerkan bangkai berkotak ni

      Delete
    2. Aku rasa kau berbulu dengan bangkai ni sebab ngko tak dapat masuk tibi.Dulu sekali jer la blog ngko masuk tibi.Sekarang Ah Jib Gor Taik Palat kau belai-belai ex pembangkang jer macam duta Malaysia ke Indonesia,Ezam dab lain lain.Tu pasal kau meroyan.Apa apahal pun Ah Jib memang pukimak!

      Terima KaseeeeYYYY...!!!

      Delete
  21. Pakatan orang Bugis untuk jahanamkan Mahathir.Blog Dr. Novandri pada asalnya sangat berinformasi padat,kemudian menjadi tidak ada nilai kebijaksanaan lagi setelah berbaik dengan KJ dan dapat hadiah van sebagai klinik bergerak.Aku yakin bukan Dr. Novandri lagi yang bercakap di blognya itu.Begitu jugalah dengan Parpukari.Kini kedua-dua blog ini cuba menjadi 'nyiru' untuk menutup bangkai gajah yang dibunuh oleh pahlawan Bugis.Kamu tidak berjuang untuk Islam,bangsa Melayu dan tanahair.Demokrasi dan politik ini amat merugikan kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini masih aku la, meh aku confirmkan, memang pukimak la siapa yang kata blog ini bukan aku punya lagi. Memang aku agak kesepian sejak kebelakangan ni. Sebab aku sendiri pun pening dengan apa yang sedang terjadi dan sekarang aku nak bagi peluang kat Pm untuk perbetulkan keadaan. Jangan risau aku tetap akan taruk cili lagi....still here beb

      Delete
    2. Pundek kau la parpukari sootha viri...

      kau nak kasi peluang kat PM? blogger prepaid lagi power dari PM?
      kau tunggu la sampai PM sapu KY jelly kat pungok kau!

      Delete
    3. Butoh kau kasi taruk la.Jap lagi KJ sumbat fulus kat nonok ngkau terussss kau buat Open Declaration Taik Phalat menyembah PM lembam dan konco-konconya.

      PtuiiiiKKKK....!!!

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!