CILI KASI TARUK! AMBOI BILA GUAN ENG KENA SERANG DENGAN TUN M MACAI DAP PANDAI PULAK MARAH YA?

Aku tak nakmasuk campur pasal pertelagahan Tun M dan PM Najib Razak, aku cuma mendoakan supaya perkara ini selesai dengan segera. Aku nak cerita pasal Guan Eng, sebab aku dapat satu video ni ditanya oleh ahlul Parlimen DAP kepada Tun M. Dia kata Guan Eng pun kena letakkan jawatan.

Maka berkokolah anjing-anjing Guan Eng dengan mengatakan Tun M ni dah nyanyuk dan patut berehat kat rumah, aku nak share dengan korang artikel dari blogger yang sangat aku hormati iaitu Dr Novandri tentang isu ini.

 Jawapan spontan kepada soalan ahli parlimen DAP itu bagaimana pun mendatangkan pelbagai penghinaan di dalam portal pro-pembangkang SorosKini MalaysiaKini.


Ironinya, penyokong-penyokong DAP ini yang bertepuk tangan dan memuji Tun Dr Mahathir apabila beliau menyuarakan pandangan beliau tentang PM Najib Razak!

Lihat printscreen di antara komentar-komentar di dalam SorosKini MalaysiaKini :






'Hebat' sungguh modus operandi penyokong-penyokong DAP dan PR melenting apabila kroni tegar Lim Kit Siang DAP itu dicuit oleh Tun Dr Mahathir walau pun soalannya ditimbulkan sendiri oleh ahli Parlimen DAP.

Dalam masa yang sama, MiM 'kagum' dengan sikap zip mulut Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng DAP apabila dasar parti DAP yang songsang dilondehkan di khalayak ramai baru-baru ini. Sikap ini sangat asing sebelum ini di mana mereka akan terus melenting jika ada pihak persoalan integriti dan kesongsangan parti DAP.

Jawapan Najib Razak tentang 1Malaysia yang disamakan dengan slogan "Malaysian Malaysia" DAP.

Tidak seperti slogan DAP, 1Malaysia menerima Perkara 153 Perlembagaan Persekutuan berkaitan kedudukan istimewa orang Melayu dan mempunyai dasar pro-bumiputera seperti Majlis Pemerkasaan Bumiputera. seterusnya
Dengan erti kata lain, slogan DAP tidak menerima Perkara 153 Perlembagaan Persekutuan berkaitan kedudukan istimewa Melayu dan Bumiputera?

Pendedahan ini sepatutnya menimbulkan polemik yang menyaksikan seluruh orang Melayu dan Bumiputera Semenanjung, Sabah dan Sarawak bangkit marah terhadap parti DAP. Ada?


So jangan jadi double standard la MACAI DAP BANGKAI! Bila pemimpin korang kena serang korang kata Tun M nyanyuk, bila PM kena serang korang masuk taruk cili kata PM bangkai. Korang ni memang kaki hasut tahap bangkai punya. DAP adalah makhluk perosak. Penang dah rosak sekarang negara nak kasi rosak!

RESIGN LA GUAN ENG BANGKAI!

12 Responses to "CILI KASI TARUK! AMBOI BILA GUAN ENG KENA SERANG DENGAN TUN M MACAI DAP PANDAI PULAK MARAH YA?"

  1. Kalau ada zombie apocalypse la saya nak duduk dalam kumpulan Parpukari. Bijak mempertahankan kelansungan hidup. Bijak ... terlalu bijak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale uto kau

      Delete
    2. PK bijak? Sijil ape yg membijakkan nya? Sijil pedukang, kah kah kah......kalau PK bijak memang sah le amporno ni, porno hebat tarap lanun bugis-kazaksetan!!! Bugis okay boley terima tapi yg kazaksetan ni yg banyok auta ni......

      Delete
    3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. PR tak serupa amporno, kalau betul mereka kata betul, memang rasional PR.....kat selangor, P.P pembangkang pun dapat peruntukan.....kalau BN ke....jgn harap, macam 1mdb juga mula kata tunai, kemudian kata aset hah skrg kata unit pula.....xrational langsung, hah bank di swiss kata mereka xjamin pun bon bon gula2 mdb..........org bugis memang hebat, kita hormati xpi kalau lanun bugis, org bugis pon x hormat......ape cite!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jenis Melayu yang macam ni memang suka memperhambakan diri dibawah tapak kaki Lim Guan Eng.

      Delete
  3. Bukan kah itu menunjukan puak cinabeng bersatu? Sebaliknya kaum melayu begitu bersemangat berperang dan bangga untuk berpecah-belah.

    ReplyDelete
  4. Sapa kata Tun nyanyuk, dia sebenarnya bodoh, takde mata. kalau korang tgk video Tun berucap, takde teks, takde nota, takde org pun yg bantu dia tulis jawapan. Ini yg korang ckp nyanyok??? Wakkakkaka. Hidup Tun. Steady lah. I love you. Maintain your style. rakyat sentiasa mendoakan Tun. Yg tun suruh berhenti tu, udah2 le tu. Cukup2lah sbb tak faham perjuangan parti dan apa yg sebenarnya korang nak bila tubuhkan pakatan2 ini. adakah sebab rakyat bodoh sgt sampai tak nampak apa sebenarnya pakltan perjuanngkan?? Yg aku nampak satu shj ... menganggu segala perancangan kerajaan utk rakyat. Menganggu ketenteraman negara ini dan membuang masa pemimpin dan barisan menteri kabinet melayan fitnah dan tohmahan depa

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1000% S E T U J U.

      Delete
    2. Pembangkang di Malaysia macam laknat, tak sedar diri asal usul,mereka berkempen sebaik saja pilihanraya tamat hingga PRU akan datang, dinegara lain pembangkang hanya bertelagah dengan kerajaan waktu PRU lepas tu semua close rank dan bekerja bersama kerajaan untuk jayakan negara dan rakyat.

      Delete
  5. Sebenarnya Tun Dr M tidak menyerang sesiapa pun. Beliau hanya bertanya dan menjawab soalan orang lain.

    Tun Dr M terkenal dengan jawapan sinis tetapi menggelikan pendengarnya.

    Tak macam kangkung dgn gaya penyajak gagal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apek tuan pencetus 13 Me dan anaknyai tu lagi teruk dari kangkung. tipu saja kerja mereka.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!