CILI KASI TARUK! AKU SOKONG PEMUDA UMNO YANG KINI SEMAKIN MATANG DAN BERANI!

Kalau korang dah lama kenal blog aku ni, aku adalah antara blogger paling kuat memaki hamun KJ atau Khairy Jamaluddin, macam-macam gelaran aku bagi kat dia, aku panggil dia si Kitol dan pelbagai gelaran yang sangat tidak baik. Memang jilake la aku ni dulu.

Tetapi setelah sekian lama aku hentam dan aku belasah dia di dunia maya ini, aku nampak perubahan dalam diri anak muda ini, dia menjadi semakin matang dan aku pun mula slow down dan paling membuatkan aku terdiam bilamana dia dilantik menteri. Bukan pasal dia ada kuasa tetapi kerana aku nak tengok mamat yang aku kuat belasah ni boleh ambil tanggungjawab ke tidak.

Hebat mamat Tal Dark and Handsome ni rupanya, dia masuk dalam KBS dan habis semua kasi taruk. Maksud aku mana yang tak betul dia cuba perbetulkan dan aku faham sangat persatuan dan badan sukan memang banyak masalah mereka ni, ada sesetengah tu dah macam kanser pun ada, takleh nak repair kena potong dan buang terus. Hebat KJ dia masuk dan perbetulkan bamyak benda dalam KBS.

Sebelum ini aku pernah cakap dengan orang-orang kuat dia, aku minat dia sebagai Menteri kerana dia lebih hebat dari Menteri lain tapi aku tak suka dia sebagai Ketua Pemuda UMNO sebab aku tak nampak dimana kekuatan dia. Aku rasa pada masa tu dia masih lemah sebagai Ketua Pemuda UMNO. Ini aku cerita sebelum pemilihan yang lepas.

Tepai selepas Pemilihan Agong UMNO yang lepas dan dia mendapat sokongan penuh dari seluruh emuda UMNO Malaysia, aku sudah nampak dia semakin matang kerana semua lawan dia semasa pemilihan tempohari dia beri mereka tugas dan satukan mereka tanpa team A dan B atau C. Masa ni aku nampak KJ sudah mula matang.

Tolong jangan muntah atau pengsan dengan apa yang aku ceritakan ini sebab ini baru separuh jalan, korang kena baca lagi. Aku PARPUKARI yang tulis ni tau bukan orang lain ok, This is my real confession towards KJ! Damn, I speak english! Anyway aku nak sambung balik cerita aku. SO aku suka pada perubahan dan aku respek KJ sebab walau selepas aku hentam dia macam-macam dia tak pernah nak lompat parti ke atau nak sabotaj tuan Presiden.

Berapa lama dia jadi Ketua Pemuda UMNO tanpa jawatan menteri wei, kalau orang lain tempat dia mesti dah belah atau merajuk punya (benda yang sangat biasa dalam UMNO) tetapi KJ tetap bersabar dan selepas menang besar kat Rembau PM lantik dia sebagai Menteri penuh.

Sejak kebelakngan ini, nama KJ menjadi panas semula apabila ada beberapa Pemuda yang mula bersuara dan bertanya tentang 1MDB (takut aku nak sebut nama ni). Malah Khairy sendiri berkata Pm kena jawab apa yang ditanya oleh Tun Mahathir, sebab ini merupakan perkara yang sangat penting dan PM pun dah jawab dalam TV3.

Selepas itu masih ada lagi Pemuda tidak puashati dengan jawapan tersebut dan masih bertanya macam-macam hal lagi tentang 1MDB (lagi sekali aku takut nak sebut nama kontorversi ni). Kemudian dalam satu akhbar antarabangsa Jho Low membelasah UMNO dan Pemud asekali lagi megecam Jho Low diatas kenyataan yang tidak bertanggungjawab tersebut, Malas nak cerita panjang sebab korang semua dah tahu perkara tersebut.

Baru-baru ini ada lagi kontroversi yang membabitkan 1MDB (takutnya nak sebut) dan mereka pun bersuara lagi. Yang aku hairan apabila Pemuda bersuara dan mahukan kebenaran, ada pihak yang tidak puashati, mereka persoalkan kenapa Pemuda dah macam pembangkang dan Tun Mahathir terlampau banyak bunyi dan menyoal.

Aku nak bagitau kat korang sikit, kajilah sejarah Pemuda UMNO. Mereka ni memang sepatutnya menjadi suara pendesak dalam parti dan mereka sepatutnya memperjuangkan apa saja kepentingan untuk anak-anak muda. Sejarha telah membuktikan bagaiamana seorang Pemangku ketua Pemuda dulu boleh lompat atas meja semata-mata untuk memperjuangkan isu yang mereka bawa.

Jadi korang semua especially penyokong UMNO janganlah marahkan Pemuda UMNO, mereka ni memang sepatutnya menjadi PENDESAK dalam parti, ini bukanlah sesuatu yang luarbiasa. Memang inilah yang sepatutnya mereka lakukan dari dulu lagi. Apabila mereka menjadi pendesak bukanlah bermakna mereka mahu menjatuhkan Presiden (mungkin ada yang berniat begitu, aku tak tau). Tetapi mereka mahu menjadikan parti lebih kuat dan mereka tidak mahu kelihatan mereka sebagai YES MAN sahaja.

Mungkin akan ada yang kata KJ dah bayar aku dan aku sokong dia, lantak korang la nak kata apa, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang sebenar. Aku yakin KJ sokong Presiden UMNO dengan sepenuh hati kerana Najib la orang yang melantik beliau sebagai seorang Menteri, takkan KJ nak khianati bos dia sendiri kan?

Jadi biarlah Pemuda menjadi kumpulan pendesak dalam UMNO, dah lama kita takde kumpulan pendesak ni. Sekarang ni aku dah mula meminati Pemuda UMNO. Sebab mereka berani bersuara. Ingatlah wahai penyokong UMNO, bila kita menegur dan bertanyakan sesuatu. Bukan la bermakna kita tidak sayangkan Presiden. Orang yang sayang la selalu akan tegur dan bertanya sekiranya ada benda yang kita nampak tidak pasti.

Dan orang yang selalu kata YES SIR! Dont worry sir, everything under control sir. Ini semua tak bawak apa-apa impak sir, orang jenis macam ni la yang mahu membunuh bosnya sendiri. Apabila kita sayang kita kena tegur. Dan orang yang nampak macam sokong kita tu kadanag-kadang mungkin menjadi punca kejatuhan kita. Wallahualam.

I LOVE PM

65 Responses to "CILI KASI TARUK! AKU SOKONG PEMUDA UMNO YANG KINI SEMAKIN MATANG DAN BERANI! "

  1. Menitis airmata kak bila membaca luahan hati parpukari ni, ko mmg pukimak lahanat parpukari kerana duit ko sanggup jilat balik apa yg ko kata dulu, kj ni kalau ada isu yg blh menaikkn imej pasti mamat ni buka mulut, bab kerja mmg zero, jilat sampai kering parpukari pukimak!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua tak rasa parpu makan duit, sbb gua baca artikel dia mmg iklas bro..

      Delete
    2. ala...mcm kakbedah plak yg kene jilat ni kenapa?

      Delete
    3. Hoi parkukari...apa yang hang do merapu ni.. terlebih makan kacang parpu kut atau terlebih minum air daun ketom... Aku do perati sejak Anwar masuk Sungai Buluh ni hang punya article memang dah merapu tak tau punca.

      Delete
    4. Parpukari pukimak, berapa kj bagi? Kj mng ketua pemuda? Ko mabuk ke parpukari? Semua org tahu dia mng kerana kuasa duit! Ko pn tahu parpukari, tpi kerna duit ko sanggup u turn

      Delete
    5. mamak spesis macam ni memang ramai dalam UMNO...kebanyakannya bukan ikhlas berjuang untuk ugama,bangsa dan negara...tetapi demi duit....dia orang pandai berlakun....macam AZEEZ MAMAK yang songlap duit tabung haji dan Shahrizat songlap duit NFC....MAMAK memang tak boleh dipercayai rosak UMNO kerana MAMAK

      Delete
    6. Pergh.. Sedap betul kak bedah memaki parpukari ni ye... Mulut th mcm dah x de insuran ke???

      Delete
    7. Huhuhuhu... Ada plak pukimak yg berani menggunakan nama kak bedah utk meluahkan rasa ketidakpuasan hatinya terhadap PARPUKARI dan KJ kat sini... Wahai pukimak anjing yg pakai nama akak tu, akak mmg x kisah pun sebab hanya babi aniing pukimak je yg berani pakai nama org lepas tu buat komen yg mcm anjing je boleh baca kat sini...

      Delete
    8. Hai kak bedah......satu macam punya marah.....kenapa marah2 bila parpu jilat KJ? Cemburu kot sebab tak dapat jilat sama?? Atau kolam dah kena kacau?

      Delete
    9. Hai kak bedah......satu macam punya marah.....kenapa marah2 bila parpu jilat KJ? Cemburu kot sebab tak dapat jilat sama?? Atau kolam dah kena kacau?

      Delete
  2. mantap! teruskan perjuangan! cili kasi taruk bro... lu mmg terbaik!

    ReplyDelete
  3. oh,yg YES SIR! Dont worry sir, everything under control sir....ada di tingkat 4.

    ReplyDelete
  4. Bek punyer sistem mari membina ayat! "u turn n turn u" ( tnda2 goyah dikesan... ) hakhak

    ReplyDelete
  5. mamak spesis macam ni memang ramai dalam UMNO...kebanyakannya bukan ikhlas berjuang untuk ugama,bangsa dan negara...tetapi demi duit....dia orang pandai berlakun....macam AZEEZ MAMAK yang songlap duit tabung haji dan Shahrizat songlap duit NFC....MAMAK memang tak boleh dipercayai rosak UMNO kerana MAMAK

    ReplyDelete
  6. Pemuda ni perasan hebat, padahal pengalaman sikit, pengetahuan pun sikit, tapi berlagak lebih. Belajar dulu banyak2 dari orng lama yg berpengalaman. Belajar dulu sejarah negara, sejarah UMNO dan politik Malaysia betul2, banyakkan ilmu ekonomi, pelaburan, agama. Nak jadi pemimpin perlu hebat dlm segala bidang. Ini tidak, langau terbang lalu je dah lari lintang pukang nak join langau pulak. Pemuda patut mantap, open minded, jngn mudah melatah x tentu pasal, cool dan istiqomah dengan parti. Segala dakwaan yang didengar hanya persepsi musuh yang belum dibuktikan betul, so jangan mengelabah dan jadi pengecut. Pemuda UMNO dilahirkan oleh UMNO, jngn jadi anak derhaka.

    ReplyDelete
  7. penjilat tersohor

    ReplyDelete
  8. sukan Malaysia makin teruk, macam macam kesalahan, asyik KALAH

    ReplyDelete
  9. muka gila kuasa ... ada kaitan dgn pulau kiasu

    gunting dlm lipatan

    ReplyDelete
  10. parpu....be in reality.....act in accordance of situation...

    sejarah pemuda sebagai pendesak mmg betul tapi itu masa kerajaan kuat bukan kerajaan less than 2/3 macam sekarang.....

    isu 1mdb sebenarnya bukan kerja pemuda untuk mendesak tapi MT dan khususnya vp dan naib presiden...malangnya mereka ini masih takut2 ye la sejarah kan gitu tau2 dari timbalan presiden jadi kuli bukan KU LI....

    anyway.....kalau aku nak puji KJ sbg menteri MAAP he is same like others....lagi baik sebelum menteri bila dia buat my team, dia buat fantasi apa laa...buat itu ini...dah jadi menteri tiada pembaharuan yang dibuat melainkan meneruskan dasar menteri sebelumnya termasuk hari belia....

    KJ if you read this...mana litar lumba motor yg dijanjikan untuk anak muda????litar lumba kereta kerajaan mana yg ada swasta yg mencekik termasuk sepang???

    last2 anak muda beracing atas jalan....amira anak yatim sbb menteri seperti KJ tahu mengkritik tapi bila jadi menteri sama seperti menteri dulu....baik amik tiang jadi menteri lagi murah....

    itu baru sukan aku sentuh....belum fb, it, gamers, perpaduan kaum anak muda...pengsan menteri yg dijulang seorang nie.....

    sebagai ketua pemuda UMNO KJ perlu fokus untuk memenangi golongan muda yang sokong pakatan rakyat....dan paling penting atas pagar.....tpi apa pemuda buat??????????setakat blogger pemuda berkokok dalam laman web dan laman FB masing2 aku pun boleh buat......pemuda patut tubuh special task force masuk laman pro pakatan, fb mreka dan tarik pengundi mereka.....aku tengok atas pagar pun dah berlonggok kat web diorang...apa pemuda UMNO buat?????????????

    its about winning the people heart by work not by popularity and by cakap tin kosong.......

    tapi aku tak paham ngn UMNO...mungkin betul UMNO ramai orang bodoh dan kaki kipas serta sayang umno sebab duit dan projek....

    sbb tue sampai hari ini tiada gerakan dari umno untuk pastikan pengundi PR dan atas pagar undi umno pada pRU nanti......sedangakan pada PRU 13 UMNO kalau popular vote serta menang tipis dibanyak kawasan...tak rasa bertanggungjawab ke nak selamatkan UMNO selain kipas KJ???????

    ReplyDelete
  11. 1.bodoooo ke apa!!berkokok tapi tak dak sapa puak muda sokong!!!
    2.analisa pr rompin dan permatang pauh!!majoriti undi puak muda pada Pr!!!tak dak sapa puak muda yang nak sokong umno!!!
    3.bodoooo piang la tu!!!syok sendiri!!memang terbukti barisan pemuda umno diketuai kj puak low class !!puak perasuah!!tak dak sapa nak sokong la oiii!!dok syok dikandang sendiri!!!

    ReplyDelete
  12. Betoi...saluran puak muda..x sokong calon bn...apa kj buat..
    byk isu besak yg goyang bn..1mdb..jet..th..pnb...brim..dn paling virus...gst....
    gst mampu jatuhkan bn...tungu pru14...

    ReplyDelete
  13. kata ore putih opportunistic la tu......... ambik advantage di mana yg patut

    ReplyDelete
  14. Aku juga nak bagi tau hang wahai parpu yang aku tak pernah anti blog hang sejak dari awal..........rupanya post hang kali ini merubah segalanya.Hang jadi tidak konsisten.Si Kitol dilahirkan untuk jadi si kitol.Perubahan dia sekadar merubah cara atau strategi.Kalau kau tak percaya tunggulah suatu hari nanti.

    ReplyDelete
  15. Kepala lobang jobor pukimak kau nonok parpukari hitam legam berdengut macam sial artikel menjilat biji kelentit panjang kau ni bagi aku berak berak cirit air macam lancau.

    Kesimpulannya kau memang pukimak!


    ChaiiTTTT....!!!

    Terima KaseeeeeeYYYYY....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah apa kebenda mencarut serupa haram jadah ngko ni Reentry jahanam lahanat
      Budi bahasa perangai langsung tak matang macam budak-budak kotey belum sunat
      Biarlah Tuan Parpu respect dekat Y.B. Khairy yang udah berjaya melaksana amanat
      Apasal yang ngko nii tetiba je menyerbu dengan perangai kotor jahat dengki khianat

      Delete
    2. Waduh maak ahli-ahli angkatan Kejora kelihatannya udah tampil kembalii menyerang
      Udah pasti sekali bakal goyah serta tempang ini brengsek goblok Reentry memerang
      Entah apa-apaan si tolol ini nggak punya apa hujah terus aaja masuk gila menyerang
      Ayuh ahli-ahlii angkatan Kejora terusin aaja hantem dan godem kasik dia mengerang

      Delete
    3. Reentry syeitan gombal brengsek goblok lebih baik hentikan aaja lo punya angkara
      Udah sekian lama lo berlegar merata-rata blog bikin onar dan coba cetus huru-hara
      Emangnya cocok banget Bapak Najib dan Mas Khairy jadi kepala pimpinan negara
      Kalo lo masih juga terusin bikin ribut lo nanti bakal parah dikerjain samanya Kejora

      Delete
    4. Aku kesian betul tengok orang syok sendiri lagi tak sedar diri.Kejora Taik Phalat ngkau!

      Delete
  16. Tok Batin BalingMay 14, 2015 at 12:07 AM

    Peduli sama mereka Parpu. puak2 yang nak tunjuk konon pandai sangat komen orang, semuanya komen yang tak membina langsong, penoh dengan carut marut, seolah2 tak bermaruah, tuduh orang lain macam2 diri sendiri ada buat apa untuk sama2 nak membangunkan Negara???
    Aku lihat tiada ada siapa yg mereka suka, tiada ada siapa yg betul, tiada ada siapa yang berkebolehan,
    Dulu masa Tun M jadi PM pun tak kena tuduh macam2, Pak Lah pun tak kena, kini Datok Najib pun taka kena, jadi siapa yang kena ni??????
    Kalau rasa diri dah pandai sangat berikan Idea dan cadangan untuk memantapkan kerajaan yg akan memberi faedah kepada Rakyat.
    Aku rasa tiada ada sesiapa pun yng sanggup menerima tegoran secara maki hamun yang lansong tak bermakna dan berisi untuk menjadi sebarang contoh.
    Mengenai YB Sdr. Khairi Jamaludin, bila beliau telah cuba berubah diatas kematangan melalui pengalaman beliau, pun tak kena juga, tuduh dia macam2. seolah tiada apa2 kebaikan langsong yang dilakukan.
    Rengkas cakap .....Yang terbaiknya MUHASABAH dulu diri kita, adakah kita lebeh baik dari org. lain terutama mereka2 yg. kita benci????
    Dan selepas itu Jadikan diri sebagai komenter yg. bermaruah!!!!!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hingga ke saat ini, tak ada satu pun significant contribution dari KJ yg bermanfaat bagi negara dan khususnya Islam & Melayu. Ranking sukan semuanya memalukan. Untung tak jadi pm.... selisih minta dijauhkan. Boleh lingkup negara kalau budak Liberal ini diberi kuasa. Makan gaji butalah nampak gayanya. Kementerian sukanlah paling mudah. Itupun dia tak mampu berprestasi.

      Malang sungguh...!!

      Delete
  17. “Saya akui, betul, 1MDB asalnya TIA, Terengganu Investment Authority bukan Agency yang modalnya berbayar dan saya dan kerajaan negeri yang bayar.
    “Tetapi apabila kita dapati “hanky panky” (perkara tidak betul), ada permasalahan yang tak boleh kita terima, termasuk saya boleh sebut di sini buat permulaan ini dulu, mereka nak cagar minyak dan gas di laut Terengganu ketika itu.
    “Inilah satu sebab kenapa saya dimarah oleh Perdana Menteri, termasuk kes-kes yang lain, akhirnya kita menarik diri dan kerajaan negeri tidak rugi apa-apa, saya minta balik wang satu juta sebagai modal berbayar ketika itu.

    ReplyDelete
  18. Tetapi Khairy, selepas jadi Naib Ketua Pemuda dan Bapa Mertua jadi Perdana Menteri , beliau serta merta jadi kaya raya. Itu yang menimbulkan isu, sebab beliau dapat kekayaan melalui proses salah guna kuasa dan amalan rasuah yang boleh menjejaskan politik negara. Sebabnya dengan kedudukan Khairy itu, Lembaga Pengarah ECM Libra dengan MUDAHsahaja bagi pinjaman RM 9 Juta untuk beliau beli saham dan kemudian boleh lantiknya jadi Lembaga Pengarah. Kemudian ECM Libra dapat bolot macam macam peluang yang diberikan oleh Kerajaan hingga jadi orang tengah jual macam macam saham kepentingan Negara Malaysia kapada Singapura dan mendapat kelulusan Kerajaan dengan cukup mudah. Bila ECM Libra hendak bergabung dengan syarikat milik Kerajaan , ia itu Avenue Capital Kerajaan lulus dengan mudah. Bila ECM Libra menguasai saham dalam gabungan itu pun Kerajaan lulus dengan mudah, Kemudian Pak Lah sebagai Menteri Kewangan bagi pula lesen INVESTMENT Bank kapada ECM Libra Avenue dimana menantunya menjadi Ahli Lembaga

    Terbukti disini bahawa Khairy mula mula dirasuah oleh Lembaga Pengarah ECM Libra dengan CARAmemberi pinjaman wang RM 9 Juta dengan cukup mudah supaya boleh lantik beliau jadi Ahli Lembaga Pengarah. Terbukti juga bahawa , Khairy telah terima rasuah dari Lembaga Pengarah ECM Libra kerana dapat pinajam wang yang banyak dengan cukup mudah kerana mereka hendak lantiknya jadi Lembaga Pengarah dalam ECM Libra kerana kedudukan dan pengaruh Khairy itu sendiri. Pak Lah pula mengamalkan salah guna kuasa dan rasuah kerana berikan macam macam kelulusan kapada syarikat yang menantunya jadi Ahli Lembaga Pengarah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO ni memang parti yang pelik, ramai sangat kaki mengampu. Ketika Tun M menegur dan minta Pak Lah berundur, ramai puak UMMO mengutukmya. Tapi, sekarang baru ramai yang mengakui teguran Tun M suatu tindakan yang betul. Kalau tak BN pastinya sudah bungkus.

      Delete
    2. Itu adalah lakaran sejarah, trademark & legacy KJ yg akan kenang sepanjang zaman.

      Oleh kerana mendukung fahaman sesat liberalisme/pluralisme, puak2 ini sanggup menghalalkan apapun cara asal dapat apa yg dicitakan seperti bersekutu dgn Zonist Amerika & PAP Spork.

      Ular mati tiggalkan bisa.
      Harimau mati tinggalkan belang.
      Legasi TDM tinggalkan jasa.
      Legasi Najib tinggalkan hutang.

      Delete
  19. Huhuhuhu... Ada plak pukimak yg berani menggunakan nama kak bedah utk meluahkan rasa ketidakpuasan hatinya terhadap PARPUKARI dan KJ kat sini... Wahai pukimak anjing yg pakai nama akak tu, akak mmg x kisah pun sebab hanya babi aniing pukimak je yg berani pakai nama org lepas tu buat komen yg mcm anjing je boleh baca kat sini...

    ReplyDelete
  20. Yg aku nampak kn mmg ada ciri2 seorg pemimpin....klu lah dia jd pm aku lah org yg plg happy...yg suka kutuk dia tu bkn nye apa...drg jeles lah tu.....

    ReplyDelete
  21. caya la bro berani keluarkan artical macam nie...mmg betul manusia buat kesilapan tapi yang terbaik bila dia sedar kesilapan dia dan memperbaiki bukan nya dengan buat langsi macam tak bersalah...good job parpukari...kepada yang macai2 murahan fuckatan nie jangan sama kan orang lain dengan lu orang yang jenis makan suap punya...terang2 orang tu salah lu orang jilat tu memang betul2 jilaka bugima punya orang....hahahahaha

    ReplyDelete
  22. Umno dah nak masuk jamban LA woi. malu lah aku

    ReplyDelete
  23. Adalah sesuatu yang amat dasat bila parpukari kona pi cium KJ. Abis semua hantu2 dan hantu raya keriau konon parpu jilat la isap la loloq la polok la apa la hahhahhahaa......padan muka depa! Biaq muka depa merah padam!

    ReplyDelete
  24. Elaklah dari resmi lalang, boleh dibeli dgn Wang. Parpu kelihatan dah banyak merapu dek disudu oleh puak Liberal dungu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PK mungkin juga nak pecahbelahkan UMNO kerana itu dikatakannya tindakan pemuda sebagai berani walhal sebenarnya hampeh, meroyan dan meraban. Apalah kau ni PK kau ingat kerja pecahbelahkan orang ni kerja hina tau tak....

      Delete
    2. Adakah ini Encik Othaman Ahmad yang dulu?



      Delete
    3. Assalamualaikum Sdr Reentry..

      Ya saya kembali untuk meneruskan perjuangan ayahanda demi agama, bangsa & tanah air dari kemusnahan dek ulah puak2 Liberal yg tunduk kpd percaturan Zionis Amerika, Great Britain & PAP Spork.

      Saya kini sering melayari blog Chedet, DAJK, Din Turtle, Kluangman, Putra Merdeka, Outsyed the box & Helen Ang.

      Sampai bertemu lagi.

      Delete
    4. Waduh kelihatannya udah cuba tuk bergabung kembali ini dua pengkhianat durjana
      Si bapak sedara Seman Kaduk kembali tampilin diri dengan si Reentry kepala bana
      Kena jampi santet geng Indon ini orang tua terus menghilang setahun lebih merana
      Kalian tunggu aaja dan lihat lagi sekali lebih parah inii dua sialan goblok akan kena

      Delete
    5. Udah muncul semula rupanya si seman kaduk bedebah
      Kena pukulan santau jarak jauh setahun si tua nii rebah
      Ibarat macam orang demam teruk baru mula nak kebah
      Bila dilihat geng Kejora ada mestii orang tua ni gelabah

      Delete
    6. Selamat kembali Tuan Othaman Ahmad.Nanti Geng Kejora Ngentot ni saya akan settlekan jika ada kelapangan.

      Selamat bertemu.

      Terima KaseeeYYYYY....!!!

      Delete
  25. Kau mengakupun kau memang Jilake....puak mana yang bagi duit puak itu yang kau sokong...

    ReplyDelete
  26. Kau orang ingat jadi bloger boleh cukup makan kertas dengan dakwat saje ke? kau orang ingat Parpu tu Malaikat ke tak payah makan?.......
    berapa punya ngong !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nak cari rezeki, biarlah berteraskan kebenaran bukan iklan berbayar

      Delete
  27. Wow...bravo parpu...
    Kalau itu hakikat atau kebenaran yang ko lihat, teruskan...jgn peduli apa orang kata...
    aku pun sependapat gdn ngko.....

    ReplyDelete
  28. saya merayu pemuda UMNO dan KJ yang menjadi idola ramai ini mebawa usul penapisan seks internet ke parlimen....saya rayu pemuda menjaguhi perjuangan ini hinngga badan bercerai nyawa hinggalah kerajaan malaysia bersetuju menapis internet dari seks....

    http://mustaqimabdulrahman.blogspot.com/2015/05/seks-najib-skmm-jadilah-ketua-rakyat.html

    para penyokong KJ dan pemuda UMNO bolehlah buat kerja untuk rakyat dari sibuk berpolitik...insyaALLAH jika pemuda menjuarai isu ini dan diluluskan parlimen banyak UNDI YANG BOLEH DIPEROLEHI....tatau la ada yg kata xmo undi UMNO sbb sekat seks internet yg telah merosakkan ramai orang termasuk menyediakan dunia tidak selamat untuk anak2 kita

    tak insaf juga ingat apa jadi pada nurin jazlin sharlini dll....berkokoklah AYAM di persada dunia bukan di reban sendiri....

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa lagi parpu...aku rayu pada ko bawa isu ini...bawa usul ini..tapi aku yakin ko x berminat...sbb bukan jiwa ko untuk upkan umno...pejuangkan umno dan pejuangkan dunia sejagat demi kebaikan rakyat....i dare u bro...

      Delete
  29. Memang tepat sekalii pendapat anda tuan Parpukari
    KJ sudah makin bijak dan matang sejak jadi menteri
    Lulus dari Oxford university terkemuka di luar negeri
    Kemas dan tampan pulak tu mana lagii kita nak cari

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha

      calon menantu ke calon menteri berintegriti dan amanah??

      Delete
    2. Anwar Ibrahim idola KJ..... Agaknya nak ambil alih peranan Anwar kot jadi ejen Yahudi. Hati2 ya. Mungkin betul mungkin salah anggapan saya. Apa2 pun boleh berlaku kerana ianya UMNO

      Delete
  30. apabila kebenaran ditolak tepi sebab terima suap pompuan kahwin darurat

    maka itulah rezeki haram

    ReplyDelete
  31. Macam nak ambil peranan Anwar Ibrahim saja jadi ejen Amerika budak Rembau nie....

    ReplyDelete
  32. Walaupun Pak Lah turun,tetapi tingkat 4 kekal malah semakin membesar.Barisan budak mentah melingkupkan negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju.Makin berkembang biak dan semakin organize dan strategies dalam misi mereka merompak khazanah negara kita.

      Delete
  33. Golongan Mamak Haramjaddaj yang didokong kuat oleh Mamak Boss Mahathir Mohammed, ini berterusan menabur onar dan fitnah supaya Orang-Orang Melayu membenci Para Pemimpin dari Kalangan Orang-Orang Melayu khususnya PM Najib dan TS Muhyiddin.

    Golongan Mamak ini disokong kuat oleh Blogger Kuat PemFitnah spt:

    1. Syed - Outsidethe box.
    2. Din Turtle.
    3. Apanama
    4. A Kadir Jasin
    5. Zainuddin Maiden
    6. Celah Gelegar
    7. Putra Merdeka
    8. Just Read
    9. Minaq Jinggo- Jinggo Photos
    10. Mummy Rokiah
    11. Another Bricks of The Wall
    12. Kluang Diamond - Blogger Binggung yang mencari Identity menumpang Isu-isu utama.
    13. Just My Thoughts

    Ada juga Blogger-Blogger Melayu di atas yang Banggang, Bebal, Bahalul, Bodoh, Binggung yang tercocok hidung dalam mengikuti dakyah, fitnah yang dipelopori oleh golongan Mamak.

    Melayu harus waspada pada Blogger Golongan Mamak yang setiap Hari cuba Melemahkan dan Menjatuhkan Usaha-Usaha yang dibuat oleh Kerajaan UMNO/BN yang majoritinya Orang-Orang Melayu.

    Kerajaan Melayu Melaka jatoh ketangan Portugis, bermula era Penjajahan Asing disebabkan Golongan Istana dikuasai dan dikawal oleh Golongan Mamak.

    Hari ini, Golongan Mamak menguasai seluruh Pentadbiran Kerajaan Malaysia - Ketua Setiausaha Negara, Ketua Perbendaharaan Negara, Ketua Polis Negara, Majlis Keselamatan Negara, Tabung Haji, waimma 1MDB semuanya diterajui oleh Mamak.

    Lemahkah Orang Melayu bila mana Semua Jawatan Tinggi Kerajaan diterajui oleh Mamak? Bila lagi Orang Melayu Hendak INSAF???

    Ini bukan seruan dan isu perkauman, tapi marilah kita sama-sama berfikir sejenak, wahai bangsa ku orang-orang Melayu.

    Melayu bergaduh, menang sorak, kampung tergadai???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan dilupa ParpuPundek Pandykutty kari kas-kas tu pun Mamak Ori Malabari mari.Ini blogger pukimak satu sen pun tak boleh pakai.Lu sumbat duit dalam nonok hitam atau kepala bana dia semua pun dia jilat sampai ke lurah dubur.Jijik aku dengan blogger yang tak ada maruah dan harga diri macam ni.

      PtuiiiHHHH....!!!!

      Delete
  34. Tok Batin BalingMay 17, 2015 at 10:53 PM

    Bila Melayu berpecah salahkan orang, bila melayu mundur salahkan orang, 90% anak2 Melayu di pusat serenti salahkan orang, anak Melayu merempit salahkan orang, pelajar Melayu bodoh salahkan orang, bila Urin test dibuat di PPT anak siapa yg ramai sangku?
    Muhasabahlah diri wahai bangsaku, mulakan perbaiki diri sabelum terlambat, jadilah bangsa yang bermaruah, supaya kita kuat kembali untuk menjadi WARIS kepada Negara tercinta ini!!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!