BUGIMA JILAKE! APA PERSAMAAN MEREKA BERDUA?


Sama kan? Tak sangkan jijah boleh ikut jejak langkah Ayahanda Arka Rani Kulup. Hebat betul pengaruh Rani Kulup ni.

6 Responses to "BUGIMA JILAKE! APA PERSAMAAN MEREKA BERDUA?"

  1. Ayahanda???

    Haram memanggil orang yang selain dari ayah dan ibu sendiri sebagai ayahanda!

    Haram meletakkan nama-nama yang kotor..kulup ialah kulit depan kepala bana!

    kipiDAP parpu...sootha viri...ky sapu..saifool adi..

    ReplyDelete
  2. Mak datok ....besar nya pisang . Larat ke Wan Azizah makan pisang tuu .

    ReplyDelete
  3. Pukimak parpukari!! Bila harga topup nk turun ni? Hasan malik? Mat masln? Sabery?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Topup RM10.60 dapat 10.60 airtime. apa masalahnya? kepala bana kau RM10.00 dapat 10.60 airtime? dah penah top up ke?

      Delete
    2. WOI BEBAL KO LEH CEK KE AIRTIME 10.60..JGAN JADI BEBAL MELAMPAU LA BAGHAL...

      Delete
  4. Guna handphone mahal cangih, tayang sana tayang sini, kena tambah 6 kupang takkan sengkek sangat kot.

    Jika dah rasa 6 kupang tu boleh bikin bangrap lebih baik jangan guna handphone. Publik phone kan ado!

    Itu pun jika tak rosak penangan Mat Demo.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!