BERITA-BERITA PANAS DI PERAK TODAY THE PORTAL! ITS FREE BEB!











Cantik kan poster-poster Perak Today ni? Kalau korang nak baca pasal semua berita ni, sila ke portal PERAK TODAY! Pelbagai berita dan info ada kat sana, ianya percuma. So takyah complaint dan susah-susah nak cari berita tempat lain. One Stop News!


6 Responses to "BERITA-BERITA PANAS DI PERAK TODAY THE PORTAL! ITS FREE BEB!"

  1. Perak today memang terbaik bro.. berita dia balanced....
    bukan mcm tusan melayo dan tv3/4...

    ReplyDelete
  2. cerita la pasai 1MDB..baru syokkkk.baru masyukkkk..hahahaha

    ReplyDelete
  3. Ntah kenapa sekarang ni bila tengok gambar Najib jadi meluat macam nampak gambar Lim Kit Siang pula. Dua-dua ni kaki penipu, depan cakap lain belakang ada agenda lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju . Najib patut berundur dan di gantikan dengan Anwar Ibrahim .

      Delete
    2. dan Anwar Ibrahim berundur digantikan dengan Haji Hadi..

      HUDUD for All espcially UMNO guys..

      Delete
  4. Pukimak parpukari!! Dah tkde cerita lain ke ko nk post? Kami nk cerita 1mdb wahai parpukari pukimak!! Jgn nk coverline!,

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!