TERKINI DARI HOSPITAL KL! PM NAJIB MENZIARAHI JENAZAH YANG TERKORBAN!


Lihatlah betapa sedihnya Perdana Menteri kita apabila beliau menziarahi jenazah dua orang yang sangat rapat dengan beliau. Setiausaha Sulit Kanan Dato Azlin dan Ahli Parlimen Rompin isitu Tan Sri Jamaluddin Jarjis. Sudah la minggu lepas beliau kehilangan Setiausah Sulit beliau iaitu Dato Puad Jailani. Hari ini dua lagi orang penting beliau sudah kembali ke Rahmatullah.

Dugaan demi dugaan dihadapi oleh Perdana Menteri kita ini. Rasa aku dialah PM yang paling banyak dugaan yang dihadapinya. Melebihi dari PM yang lain. Ayuh rakyat Malaysia kita memberi kekuatan dan semangat pada PM kita.

Semoga Dato Najib tabah menghadapi segala dugaan ini dan Takziah aku ucapkan pada mangsa yang terkorban.






12 Responses to "TERKINI DARI HOSPITAL KL! PM NAJIB MENZIARAHI JENAZAH YANG TERKORBAN!"

  1. Setiap Ahli Politik Melayu pasti ada Cina yang mengikut mereka. CIna sponsor heli kot. Apa apa pon, aku ucapkan Fatihah kepada keluarga allahyarham semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. KAHKAHKAHKAHKAH.....CINA SPONSOR HELI...BAPAK KAU KASI KAU TAU KE?....MASA TAN SRI YAHYA MAMPUS,CINA ADA IKUT TAK????BARUA PUNYA MELAYU.....MELAYU MEMANG JAGUH KAKI BULI TAHAP KAMPUNG...BUNUH ALTANTUYA TAK NGAKU...TUMBUK ANWAR IBRAHIM TAK NGAKU....INILAH BN ...BANGSAT NAJIS DARI MAHATHIR SAMPAI NAJIB....SKARANG BARU MAMAK NI NAK TANYA SIAPA BUNUH ALTANTUYA???DAH TERANG LAGI BERSULUH....KAHKHAKHAKHKAH.....PADAN MUKA....

    ReplyDelete
  3. 1.memang suii najib ni!!
    2.semua jatuh!!

    ReplyDelete
  4. Hentikan permainan sentiment perkauman. Orang melayu, cina, India dan siapa sahaja adalah hamba Allah. Disinilah fitnah besar yg sgt suka dinyanyikan oleh admin. Meniup api perkauman, disokong pula oleh juak2 yg buta sejarah, saya lihat bangsa Cina dimangsakan semahu2nya. Bangsa apa sekalipun akan melahirkan hero dan pengkhianat. Malangnya mata kita cuba ditutup seolah2 bangsa kita - Melayu dr dulu hingga kini telah dan sedang dimangsakan oleh orang Cina. Anehnya, satu dunia tahu, Malaysia ini sejak merdeka hanya diperintah oleh kepimpinan Melayu. Asas apa yg boleh dipakai utk menyalahkan bangsa lain (dalam kes ini bangsa Cina)?. Lihat kekayaan pemimpin2 Melayu yg berteriak mahukan kita terus terusan menyokong mereka, lihat juga sahabat2 mereka drp bangsa lain yg juga kayaraya. Tidak terbukakah minda kita utk bertanya? Siapa khianat siapa? Siapa yg memaksa GST diluluskan? Cina? Siapa yg menggunakan RM4000 juta Wang pencen kakitangan awam yg kebanyakannya melayu? Cinakah? (Mungkin ada pengikut blog nak Kata PR), bagaimana pula dgn tanah rezab melayu yg semakin menghilang? Sudah lupa skandal BBMB yg mangsanya seorg anak melayu dibunuh di hong Kong? Siapa pula yg menjahanamkan sistem kehakiman hinggakan kita menjadi bahan ketawa negara lain? Tinggalkan itu. DSAI dipenjara buat kali kedua, ada yg mengatakan Malaysia menjadi aman dgn pemenjaraannya (saya kira yg berkata demikian adalah pengidap brain down syndrome), amankah kita sekarang? Telah murahkah harga barang? Telah bertaubatkah para pemimpin drp cara hidup mewah mereka? Terbatalkah GST? Mr Admin and the thoughtless followers, blog ini dgn hanya membaca tajuk2 postingnya sahaja telah awal2 lg memberitahu betapa kejinya fitnah yg cuba dikongsikan. Dgn gambar2 superimpose (anwar berpeluk dgn rafizi) dsbnya, depan belakang salam rasa (ditujukan kepada anwar) dsbnya, lambungan serta pujian terhadap pemerintah walaupun sedar akan pengkhianatan mereka terhadap rakyat adalah sbb2 saya mengatakan bahawa blog ini adalah salah satu jalan ke neraka Allah. Hentikan semua ini. Oh ya, hampir terlupa. Bangsa cina yg kalian kutuk itu sebenarnya telah dahulu mengenali Islam 500 tahun drp kita dan bangsa admin inilah yg menyebabkan tersungkurnya kerajaan agong Melaka.

    ReplyDelete
  5. Semoga peristiwa ini membuat pm najib insaf lalu bertaubat dan mengakui kesilapannya kpd seluruh rakyat malaysia. Allah beri petunjuk namun perlulah najib dan rosmah melihat drngan mata hati. Kami rakyat sedia memaafkan sekiranya nsjib dsn rosmah ikhlas akur akan kemusnahan yang dibuat selama ini.

    ReplyDelete
  6. 1209

    Betul aku sokong, UMNO=PAS=PKR adalah penjilat tegar Cina Cina DAP/MCA/GERAKAN. Malangnya ada gak otak babi penjilat Cina mcm kau yang lupa yang Tanah Melayu inilah je lah yang kita ada.

    Kau memang hati baik, tapi kau lupa tengok keadaan dunia sekarang ni. Cina kenali Islam 500 tahun dulu tapi masih babi sial di Malaysia ini, apa ko ingat diorang semua Islam ke ?

    Baca berita dan kupasan penyelewengan kapitalis sedunia. Kau akan faham, kenapa... kenapa Cina Malaysia buta hati.

    Dah, gi sembah Cina Cina kau tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 214...kaulah melayu babi sial yang lupa sejarah...Tanah melayu sejak 1511 kena jajah dengan siapa sampai 1957? dengan cina? kaulah melayu yang paling bodoh dalam dunia...kau dengki dengan cina kerana cina maju dalam perniagaan di asia tapi yang jajah Tanah melayu kau tu kau lupa....melayu macam kau memang suka fitnah dan banyk hati busuk....kau islam lagi bangsat dari kafir..

      Delete
    2. Okla, sekarang biarlah kene jajah dengan Cina Cina Kapir Dajjal ni pulak ye dak ? kau la setan kafir lagi bangsat dari UMNO dan PAS dan PKR.

      Sejarah bukan untuk kita tahu je, tapi sejarah untuk kita pastikan tak berlaku lagi pada kita. tongong.

      Delete
    3. kaulah tongong lah ...skarang melayu kena jajah dengan mamak..melayu jadian.....kahkahkah keeling paria dajal islam jadi melayu....cina nak jajah? tentera cina dalam Malaysia berapa? tulah kau pandai buat fitnah....kau ni melayu ke mamak?

      Delete
  7. Mamak tu beragama Islam...apa masalahnye?
    Kt atas tu sah rba cina yg nk melaga2kn Islam.
    skrg ni rba dh pndai guna gaya bhs org melayu x pelat cina dh. Klu ada untung kt dorang pndai plak cina ni ckp x pelat

    ReplyDelete
  8. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!