STRAWBERRY KASI TARUK! SHABERY CHEEK PLEASE WALK THE TALK OK!


Persoalannya bila mereka bagi turun? Macamana penurunannya? Macamana dengan PREPAID? Gst masih kena atau tidak? Begitu banyak persoalan.

Tolong jangan bagi Ahmad Maslan jawab sebab bukan bawah kementerian dia. Benda ni bawah abang Shabery so abang kena be responsible la ya. Jangan senyap dan buat dek je. 

Please take some responsbilities my man Shabery Cheek. Get the job done.

17 Responses to "STRAWBERRY KASI TARUK! SHABERY CHEEK PLEASE WALK THE TALK OK!"

  1. HAPUSKAN GST pada Prepaid!
    Itu keperluan harian rakyat golongan rendah dan sederhana.
    Golongan kaya pakai postpaid.
    Turunkan kadar caj jalur lebar yang cekik darah!
    Indon lagi murah dari Malaysia
    RM25 per 1Gb itu cekik darah lah Shabery oii..
    bodohnya Menteri2 buat statement

    Pergi check kadar negara2 lain yg setaraf.
    TELCOs Malaysia sepakat bodohkan pak2 Menteri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harga barang ditentukan oleh market iaitu demand-supply, bukan oleh goverment. Bukan goverment yang jual barang, tapi tauke2. cuba fikir bagaimana mereka (tauke2 perut besar ni) boleh tetapkan harga secara kolektif? siapa yang control market?

      Delete
    2. 1.kalau bodoh!!tak payah komenla!!nampak sangat bodohnya!!
      2.habistu apa fungsi kerajaan!!peghabihhh duit rakyat!!!makan rasuah dari peniaga!!tidoq!!!!

      Delete
    3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Naik turun kena tungu 2 bulan. Nak naik suka hati. apa barang kerajaan Buntut Nasional ful.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah salah sorang yang bodoh ekonomi. Dulu2 suruh belajar pandai2 tapi tak nak!

      Delete
    2. Skrg ko tau sapa yg berkuasa menentukan naik turun harga?? Bkn pelanggan tau. Sbb kita dok sokong depa dgn beli brg2 depa. Apa kata semua boikot utk sebulan ni. ko tgk apa jadi. Massalahnya kita tak boleh nak buat mcm tu. Tu yg peniaga tak heran dgn boikot 2 ni sbb org Malaysia sembnag aje kuat.

      Delete
  3. 1.gitula puak perasuah ni!!gelong sana!gelong sini!!bohong sana-bohong sini!!!perkara pokok tak boleh selesai!!kemudian janji bulan dan bintang!!
    2.terkenang mamat ni!!berbuih mulut debat dengan anaur dulu!!YTL power dll pun bengong!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen tuan ni akan kekal untuk beberapa lama. Kalau tuduh tuan tidak betul, tuan bolehlah dikatakan menfitnah. tak risau kat alam sana?

      Delete
    2. 1.gini lah!!nak bagi puas hati !!suruh menteri umno!wakil rakyat umno!!istihar yang mereka tidak pernah makan rasuah sesen pun!!!ada berani!!
      2.semua orang tahu!!ko sorang jee buat-buat tak tahu!!!

      Delete
    3. Kita kasi ajar sama menteri2 BN. Jgn sebarang ckp kalau tak turun padang dan periksa dgn mata kepala sendiri. Menteri buih mulut sbb dok menipu byk sgt

      Delete
  4. Replies
    1. Yeah terima kasih. Tapi buktikan lah. Jgn sembang aje. Nanti dpt gelaran menteri kuat gebang. Tak tau apa yg berlaku sekeliling. Menteri syok sendiri namanya

      Delete
  5. Apakah kerajaan kita ni bodoh?? Main cakap aje, tanpa usul periksa. Dgn kata lain. menteri2 kita syok sendiri. Memang sudah tiba. Kini tiba masanya. Kita kasi ajar menteri2 BN ni. Bkn demo, bkn tweet, bkn FB, bkn blogging, tapi UNDI., Kita undi PR hanya kerana satu sebab. KITA AJAR MENTERI2 BANGANG NI.!!!! Sebab dah takde cara lain dah ajar depa ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  6. WOW !!!
    This Is What You Really Want !!
    >>> CLICK HERE !!<<<

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!