RAFIZI KENA CILI! PASAI HANG BODOH MENGALAHKAN BABI RAFIZI OI?


Ini jawapan dari BMW. Kepada rakyat Malaysia yang sakit jiwa dan bodoh nak mampos kat luar tu. Lain kali jangan la mudah terpedaya. Aku tau korang sakit jiwa tapi tolong la jangan gilakan orang laon.

Si Rafizi bapok ni kalau ikut hati dia, dia nak kerajaan kita naik kereta lembu, dia nak pemimpin kerajaan semua duduk rumah buloh semambu (walau pada hakikatnya kekasih aka bos dia duk kat sg buloh) 

Pendek kata apa saja kerajaan buat semua salah. Come on la raspussy masa PM lain pun kita dah biasa dengan benda ni semua. Tapi itu la nak explain kat kau ni aku rasa explain kat babi lagi bagus at least dia cerdik sikit dari kau budak pussy!

Aku tak marah cuma aku rasa sakit jiwa bila ada gay gila yang semua benda dia nak jadikan isu ni. Go get some dick la wei. 

9 Responses to "RAFIZI KENA CILI! PASAI HANG BODOH MENGALAHKAN BABI RAFIZI OI?"

  1. 1.tahniah rafizi!!!mat det pun senada dlm kes 1mdb dan altantunya!!
    2.minah nfc pun ter nyata puak persuah!!!
    3.biar penjilat rosmah ni dok meroyan sorang!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Dok marah dengan Rosmah, siapa Rosmah?, ahli undangan dewan negeri ke? Ahli Parlimen ke?, Menteri ke?, Pegawai Kerajaan ke?...Dia tu sekadar isteri PM saja Ooooii, Gila kuasa ke dia?, Gila jawatan ke dia?...Kenapa marah sangat, Cuba persoalan sama ditujukan kepada WAN JIJAH SEPAT KERING GERSANG....ITU YANG SEPATUTNYA.

    ReplyDelete
  3. Rafizi ni sepatutnya di SAMAN saja...biar bangkrap.

    ReplyDelete
  4. Rapiji mmg tau sgelintir rakyat malaysia mudah dpermainkn...bodoh btingkat

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1.mat det ko kata bodoh btingkat!!!!
      2.tinggai penjilat rosmah saja percya mrs najibah!!!!!

      Delete
    2. Aku sayang che det, najib n smua umat Islam sbb kita itu perintah Tuhan kpd kita...

      Delete
  5. Wan jijah jd presiden pkr adun pkr x lame lg ahlul parlimen plak xder plak pnyokong pmbangang nk psoalkn. Oh yer...sbb rapiji x sentuh isu tu...jd pnyokong pmbangang pun senyap jge la

    ReplyDelete
  6. Raspussy ni lama xdpt batang ni...sbb tu perangai mcm babi nk mengawan...menyondol xtentu hala!!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!