PANAS KENA TARUK! GURU KAFA YANG MERENGEK MINTA NAIK GAJI, PENYOKONG TEGAR FUCKATAN RIOT RUPA-RUPANYA!


Nak sangat kan?

Adil sangat, kan?

Nak berubah sangat, kan?

Sekarang rasalah perubahannya.

Dianjing-anjingkan sahaja bila minta naik gaji. Ingat kuat sangat jadi penyokong Fuckatan, gaji pun naiklah, ya?



Rupa-rupanya tidak. Dahlah tak dapat naik gaji, kena seret pula ke mahkamah oleh kerajaan yang amat dibangga-banggakannya.


Nak kesian ke?

Taklah... padan muka namanya!

15 Responses to "PANAS KENA TARUK! GURU KAFA YANG MERENGEK MINTA NAIK GAJI, PENYOKONG TEGAR FUCKATAN RIOT RUPA-RUPANYA!"

  1. Guru KAFA? muka mcm setan.
    Muka mcm ni ke ajar Agama Islam? serabut tgk.
    Padanle ramai jd setan.. sbb ostad2 PR ni boleh jadi mcm2.
    Eloklah negeri Puckatan Haram ni buat zalim pun macai tetap taat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini aku setuju 100%. Betoikah mamat ni cikgu KAFA? Nak kata cikgu pun aku musykil. Ini plak cikgu agama. JAIS kena tgk balik ni pemilihan guru2 agama ni. Makin sesat dan menyesatkan adalah

      Delete
  2. PAdan lah muka ko tu....dok junjung sangat BArisan Fukatan ko tu.....

    ReplyDelete
  3. Tahniah2 kerana memilih PR sbg kerajaan. Apa kata pergi Permatang Pauh n berilah sokongan sepenuhnya kpd Wan Azizah Sblm pergi u, pi nyala lilin kat Penjara Sg Buloh tu e. Semoga dapat menerang hati yang buta tu

    ReplyDelete
  4. Dah kena dah..pencacai kena tipu oleh fuckatan

    ReplyDelete
  5. Inilah cth kerajaan negeri terbaik yg aku penah lihat. Tak bagi muka langsung. trus amik tindakan pada mana2 kakitangan yg tak reti bahasa, x reti undang2. Main langgar aje. Kalau prangai setan mcm ni, mcm mana nak ajar anakmurid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa kata kerajaan Barisan Nasional ambil tindakan yang serupa juga pada kakitangan mereka yang menyokong PR dan memberikan sebarang komen dalam FB, Instragram, blog. Aku sangat setuju!

      Delete
  6. tengok gamba Adam Adli masa kecuh kat kerinchi ari tu ... mamat tu pun ada sekali
    kat dataran pun dia ada ..
    kat pagar UM pun dia ada jugak ...
    hah tengok sekarang ... takde Adam Adli pun dia dah popular

    ReplyDelete
  7. Taniah GST BN perniaga mula tertekan !!! nak hapuskan tipuan cukai Dapigs konon.
    http://idahsalam.blogspot.com/2015/04/peniaga-kecil-pengguna-jadi-mangsa-gst.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. GST boleh pilih nak atau tidak tp gadai Agama Bangsa mcm PAS lacurkan pada DAP tu berktrunan tak selesai. Lihat Perak gadai tanah 999 tahun pada Cina.. apa boleh patah balik?

      Delete
  8. orang cerita pasal mamat KAFA tu ... lu hingaq pasal GST ... binggai
    tau la lu tu kaki bangkang... kaki demo ... apesal lu tak demo paksa peniaga cuma guna GST tak payah lagi kekalkan SST ... lu berani ke ? ... atau takde saper pulak nak bayar lu guling2 atas jalan

    ReplyDelete
  9. Cinta pnyokong thdp PR tahap mbutekan mate deme yop... biorkn...biorkn...

    ReplyDelete
  10. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
  11. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
  12. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!