PANAS BERAPI! KHLAID IBRAHIM AKAN JATUHKAN KERAJAAN DAP DI SELANGOR! WAJIB BACA

Kuala Lumpur – Bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dijangka akan kembali menerajui Selangor bagi mengantikan Azmin Ali.

Menurut sumber SuaraTV, satu perjumpaan rahsia antara Khalid dan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang telah diadakan di Jakarta bagi membincangkan mengenai perkara tersebut.

“Apa yang boleh saya katakan pada ketika ini, Tan Sri (Khalid) memang ada mengadakan perjumpaan bersama Hadi di Jakarta semalam.

“Namun untuk pengesahan ada baiknya ia disahkan oleh Tan Sri sendiri apabila dia pulang esok” katanya kepada SuaraTV sebentar tadi.

Menurutnya dalam pebincangan itu ada 5 Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Selangor dari PKR yang akan mengumumkan untuk ‘melompat’ sekaligus menyatakan sokongan terhadap Khalid.

“Dengan sokongan Pas dan Umno ditambah dengan beberapa orang Adun dari PKR itu, Tan Sri dijangka bakal memperolehi mojoriti mudah.

“Usul mengenainya akan dipersembahkan kepada Sultan Selangor dalam masa yang terdekat bagi membolehkan kerajaan baru dibentuk” ujarnya lagi.

Suara TV

PK: Aku petik dari aumber suara.tv - betul ke ni? Kalau betul Alhamdulillah dan seronok aku. Bukan apa aku benci la Azmin masih jadikan si peliwat yang dalam penjara sebagai oenasihat kat Selangor ni. Dah kilat makin kuat kat Selangor ni.

Elok la Tan Sri Khalid ambilalih cepat-cepat. Semoga berjaya

24 Responses to "PANAS BERAPI! KHLAID IBRAHIM AKAN JATUHKAN KERAJAAN DAP DI SELANGOR! WAJIB BACA"

  1. Harap jadi kenyataan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Baguslah gitu lagi cepat pakatan bubar

    Nanti kita nampak siapa UG siapa Machai dan siapa Pembelot

    Pakatan Baru akan tumbuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.PaidToClick.in/index.php?ref=brab5919

      Delete
  3. Umno!! Kena terima hakikat yg rakyat selangor selesa d bawah pemerintah pkr. Umno nk undi rakyat tapi pada masa yg sama menekan rakyat melalui cukai yg tk msuk akal, jgn mimpi nk slangor balik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan selesa bawah PKR, tapi selesa bawah tan sri khalid.

      Delete
    2. Khalid bukan lagi ahli PKR. Dia dah dipecat.
      Sekarang dia nak masuk Pas dan pakat dgn UMNO.
      Apa maknanya>
      Maknanya semua yg bakal pimpin Selangor adalah Melayu.
      Melayu UMNO+MelayuPas+Khalid. Tak gitu?

      Jangan sebut ler lagi pasal PKR. PKR dah terpenjara kerana moral.
      Kini yg bakal ujud ialah kepimpinan puak Melayu.
      Ada faham?

      Delete
    3. http://www.PaidToClick.in/index.php?ref=brab5919

      Delete
  4. usahla menjadi pembuat fitnah...penyambung lidah fitnah...dan percaya benda2 fitnah...

    ReplyDelete
  5. Ya ke ni ? Boleh percaya ke berita ni ? Kalau betol bagus lah . Tapi aku cerita dari blog dan khabar angin susah sikit aku nak percaya .

    ReplyDelete
  6. WOW !!!
    This Is What You Really Want !!
    >>> CLICK HERE !!<<<

    ReplyDelete
  7. Parpu Pundek, hang boleh tanya tak sama Rani Kulup, dia tu veteran perang yang mana? Baju dia penuh dengan paku and bunga, Jeneral Tentera pun kalah. Masa dia interbiew Tun, dalam ofis dia pakai cermin mata hitam macam veteran Tanjung Rambutan. Nasib baik Tun tak halau dia keluar.

    ReplyDelete
  8. Moga Allah swt memberkhati usaha ini demi agama, bangsa dan Negeri Selangor amnya. Ameen

    ReplyDelete
  9. Aku rasa berita ni sengaja di ada adakan untuk kucar kacirkan PKR .

    ReplyDelete
  10. PAS dan PKR adalah kafir.

    ReplyDelete
  11. Wah..PULUT oopps...KULUP menjelma lagi..bakal PeeEm Malaysia....hari ni ada demo tak..akekekekeke

    ReplyDelete
  12. ....



    ----------------------------------------------------------------
    (( Rahsia Tertutup ))- Puteri UMNO Tidak Kisah Tun M Keluar UMNO
    ----------------------------------------------------------------
    Tun jangan samakan keadaan Pak Lah dan Najib..
    Keadaannya sangat berbeza..

    Tun jangan samakan zaman Tun jadi PM lebih 20 tahun dgn Najib baru sepenggal lebih..
    Keadaannya sangat berbeza..

    Jadi, Tun keluar UMNO pun, penjilat2 Najib tak kisah sikit pun... Mereka tetap jilat Najib lah..!

    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<




    ------------------------------------------------------------------------
    Rakyat RAYU Agar Anwar Dibebaskn & Pembunuh Antartuya DiTANGKAP Segera!!
    ------------------------------------------------------------------------
    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<




    -----------------------------------------------------------------------
    Selamatkan Malaysia - Perpaduan Hanya Akan Wujud Selepas BN Dikuburkan!
    -----------------------------------------------------------------------
    ** UMNO menyalak untuk perpaduan rakyat di Malaysia sejak dulu lagi.. Mereka bakal menyalak lagi penghujung tahun ini!!

    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.PaidToClick.in/index.php?ref=brab5919

      Delete
  13. Replies
    1. http://www.PaidToClick.in/index.php?ref=brab5919

      Delete
  14. http://www.PaidToClick.in/index.php?ref=brab5919

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!