PANAS BERAPI! DIMANA KEADILAN? ADIL KE MACAM NI?


Patut ke gaji mereka dinaikkan? Kebanyakan dari mereka ni samada memanaskan kerusi atau hanya bermain politik sahaja dan ramai sekarang dari mereka ni suka melelapkan mata sahaja.

Tak kira pihak mana pun. Siapa malan cili dia la rasa pedasnya kan?

8 Responses to "PANAS BERAPI! DIMANA KEADILAN? ADIL KE MACAM NI?"

  1. orang Melayu.

    Mahazalim Celaka Mahathir ini dipanggil sedemikian kerana ada beberapa ramai orang Melayu yang diRAMPAS IC, PASSPORT dan diKUBURkan mereka di Nilai Memori Park.Orang Melayu ini yang digunakan nama mereka sewaktu Mahazalim Mahathir bersama dgn Daim Vampire merompak "duit=aset" dan Nor Mohamad Yaacob merupakan talibarut di Bank Negara yang menjayakan kerja haram Mamak Kutty dan Daim Vampire. Mereka ini dibiarkan kesedihan, hidop melarat, tanpa pembelaan, macam mana nak kerja...IC pon diRAMPAS rejim kejam Mahazalim Mahathir...yang terlalu amat Jahat Busuk Lagi Celaka Besar ini.

    MahaFiraun panggilan sinonim dgn laungan Reformasi tahun 1998, kerana Mahathir mengamalkan sistem kuku besi ISA yang disalah gunakan oleh Rejim Laknatullah Mahathir Pukimak.Lebih dashat lagi bila MahaFiraun untuk mengekalkan jawatan, MahaFiraun ini melaga-laga kepimpinan Tun Ghafar dengan Anwar Ibrahim. Anwar si Peliwat Tegar lebih senang diperkudakan oleh MahaFiraun berbanding Tun Ghafar yang lebih kuat memperjuangkan Melayu, bukan macam Tamrin Puaka Lintah Darat yang amat Celaka.

    Muthakir ini, Mahazalim MahaFiraun, MahaLanun, MahaPerompak Mahathir Sial ini sudah meroyan,NYANYOK...takut kepada kematian, takut bila mengingatkan dosa-dosa silam yang siang malam menghantui benak fikiran Mahathir. Tak mustahil, sedikit demi sedikit Nikmat Kehidupan ditarik drp Mahazalim ini, yang tinggal hanya penyesalan, ketakutan dan NYANYOK akan semakin menjadi-jadi...akan ada banyak lagi siri pendedahan pekung sendiri Mahathir nanti.. kita sama tunggu.

    Mukhriz, anak Mahazalim ini memalukan Orang-orang Melayu UMNO Kedah, tidak dapat membezakan antara sokongan kepada Jemaah UMNO secara keseluruhan seperti lain-lain UMNO Negeri, dalam menyatakan sokongan kepada Pucuk Pimpinan Parti..Terutama Presiden Parti YAB DS Mohd Najib. Mukhriz tidak tahu mana mahu pilih antara AYAHAND MAHAZALIM FIRAU, LANUN, PEROMPAK dengan Najib, Ketuanya sendiri...

    Mana sikap professional dan keislaman Mukhriz..taatlah kamu kpd Allah, Rasul dan Ulul'Amri?

    Apakah bila Mukhriz menjadi Perdana Menteri Malaysia, Mahathir diugut oleh pihak US, maka Mukhriz pun akan AKAUR TUNDUK SETIA pd pihak Amerika kerana menyokong dan menyelamatkan AYAHANDA Mahazalimnya?

    Jadi kepentingan umum, rakyat, raja, tanahair akan diketepikan sama sekali.

    Jadi telahan dan Gesaan Dato Ahmad Lebai Sudin supaya Mukhriz letak jawatan amat TEPAT DAN WAJAR sama sekali.

    Desakan demi desakan harus dibuat supaya MUKHRIZ meletakkan jawatan secepat kerana MUKHRIZ tidak tahu memilih mana dia harus TAAT dan turut perintah..

    Kalau semua POLIS, ANGKATAN TENTERA, PEGAWAI KERAJAAN mengikut JEJAK LANGKAH Mukhriz...ini amat merbahaya pd Kerajaan..Jadi MUKHRIZ,,, Bila Lagi Nak Letak Jawatan..lepas tuu Hang pie lah sokong Mamak Kutty hang tuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita perlu ingat bahawa yang pujuk Dr Mahathir masuk UMNO kembali ialah Tun Razak iaitu ayah Najib pada tahun 70 an dulu . Tak kan Mahathir lupa semua ini .

      Delete
    2. hoi penjilat....
      apesal tetiba panggil mahazalim plak?
      nampak sangat ko ni geng anuwar berahi peliwat kan
      sudah la menipu..

      Delete
    3. Macai Anwar bahaya tapi macai Najib 100x kali ganda merbahaya....baru kena jentik buah sikit seluruh negara, bahagian, ketua-ketua menteri, Pemuda UMNO, seat warmers MCA-MIC pun semua dah keluar statement,

      "...I LOVE PM...." eh eh sasul, "...I SUPPORT PM...".

      Lu orang ingat Najib and the Gang boleh tahan PANAS...come PRU14 luh orang cair, nasi dah jadi basi...time tuh air mata bernanah pun lagi lu orang kena sumpah dengan orang melayu-muslim semua!

      Tuh pun kalau degil lah......gua bukan Red Bean tapi itu tak penting lah siapa gua!

      Delete
    4. punya la panas hati sampai mencarut dan maki hamun sampai buat blog ni macam standard sampah , habis , habis umno ada ahli otak letak dekat juboq tu jadi macam ni sah PRU 14 kalah . Jangan takut PR menang pun tak boleh tahan lama , tapi kalau orang lain menang balik pun bukan umno tapi semestinya parti baru wajah baru barisan pemimpin baru dan perjuangan baru ,umno kubur sebab ahli dan pemimpin seperti 11.32 busuk dan korupt.

      Delete
    5. Yg busuk korup dan kuku besi tu ketua kominuis korang limkomunispig anak beranak
      .cronies...jgn dengki la limkomunis haram jadah belum jadi ketua negara dah tunjuk kekomunisannya termasok korang yg,tukang penjilat komunis. Tak sedar d untong lu pon takut mati juga maaahhh sbb perogol agama dan negara..hehe..

      Delete
    6. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Yg aku tau masa tun M jd pm malaysia nmpak ketara maju n dkenali hgga ke luar negara. Tun m x takut populariti jatuh n berani mnegur n mnyatakn kritikn wp thdp negara besar cam us n uk. Org luar pun x leh nk blame tun m sbb apa yg dkata tu benar. Hrp pm skrg jgn la bselisih dgn tun m tp ajak tun m sama2 mbangunkn negara. Ini lbh dhormati oleh rakyat dpd saling tuduh mnuduh. Klu ds najib snggup beralah itu lbh manis sopan n dpndg mulia. Pengalaman 22 thn tun m x bleh dpdg remeh

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!