PANAS BERAPI! BETUL KE PENGURUSAN MAYBANK ANIAYA PEKERJA MELAYU?

PANAS!

PANAS!

Blogger The Unspinners sudah buka satu PANDORA BOX!

Apa dia?

Kasi buka dia punya link la! DI SINI

11 Responses to "PANAS BERAPI! BETUL KE PENGURUSAN MAYBANK ANIAYA PEKERJA MELAYU?"

  1. dont worry..najib liberal and moderate maaaaa..orang melayu tak bagus maaa..Melayu dibelakangkan..Cina didahulukannn maaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa mcm aku ni anjing kpd cina aje. Aku aje ke yg rasa mcm tu? Adakah ko pun sama?

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Melayu kene tindas dalam kompeni bumiputera??? apa jadah aku nak simpan duit dalam Maybank dah ni??? Maybank mmg sombong la!!!

    ReplyDelete
  3. Wahai org Melayu yang budiman, korang nak biarkan ke bangsa sendiri dihina sebegini??? Kalau agak2 rasa tercabar atau rasa sakit hati, tolonglah. Aku minta tolong sangat2. Tutup akaun dan buka akaun bank kat bank lain. Cukup2lah dgn Maybank tu. Depa besar kepala sebab korang yg jadikan dia bank no 1. cuba bertindak ramai2 demi fight utk hak2 melayu yg dok kerja kat maybank ni. Ini baru satu bank. Blm lagi yg terang2an nama cina. Udah2 le tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul.. Kita mmg sudah pilihan bank lain. Buka acct d bank muamalat bank islam tabong haji pon sudah byk kemudahan. Pilihan d jari dan hati kita.

      Delete
  4. Najib kena bertindak sebagai PM & Menteri Kewangan..

    Takkan nak harap Rosyam noor, Shafik kayle, kumpulan Sepah Tu?

    & najib goyang kaki..

    mana2 pegawai GLC yg bodoh & beragenda jahat patut dipecat dan didakwa ke mahkamah & terus dirampas harta.

    ReplyDelete
  5. WOW !!!
    This Is What You Really Want !!
    >>> CLICK HERE !!<<<

    ReplyDelete
  6. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
  7. Rupa2nha selama ni maybank ni tempat utk kaum kerabat pukimak2 ni buat huru hara. Patut lah ramai bangsa melayu yg susah nak cari kerja...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!