PANAS BERAPI! APAKAH PM AKAN MENJAWAB SEMUA PERSOALAN TUN MAHATHIR MALAM INI DI TV3?


Jangan lupa saksikan sendiri ok. Peace y'all

10 Responses to "PANAS BERAPI! APAKAH PM AKAN MENJAWAB SEMUA PERSOALAN TUN MAHATHIR MALAM INI DI TV3?"

  1. Terbaik Najib, berani jawab apa2 isu tanp selindung. Mahathir dulu berani? Dulu ada sosial media?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wei..Najib manada jawap persoalan mahathir?

      Kita tunggu apa jawapan balas mahathir...

      Delete
  2. Najib tak perlu jawab kritikan Mahadey . Dr Mahadey memang macam itu . Dia tu memang suka mengkritik . Dia perasan diri nya bagus sangat . Dulu Mahadey kritik Pak Lah dan suruh Pak Lah berundur . Sekarang ni dia kata Najib lebih teruk dari Pak Lah . Kalau Najib berundur dan Muhyudin jadi PM , aku yakin sangat yang Mahadey akan pasti kritik Muhyudin . Mengkritik adalah hobby Mahadey .

    ReplyDelete
  3. laporan proton pewaja bumiputera mas sume boleh baca berapa rugi...every cent count...bila perwaja rugi proton rugi org salahkan mahathir tapi bila 1mdb xsalahkan najib salahkan pengurusan...ceo...bod...apasal takde sapa salahkan tajudin eric chia halim saad??????1mdb punya laporan ada sen yg hilang kalau sesen pun org akaun boleh tak tido 10 bulan cari mana 1 sen pegi sbb nak closing...1mdb rilek jeeeeee...........

    lain tanya lain jawab...kalau org biasa ok lagi...kalau profesor biasa sbb student pun tau mana ada Profesor serba tau tp sbb profesor dia kena buat2 tau so dia jawab merapu....

    ini PM....ada berpuluh makmal.....penasihat beratus....berjuta bayar penasihat apco.....menteri.tmbalan...su tksu dan ahli kabinet pun beratus....tanya pasal 1mdb saya dah anta org pergi explain kat mahathir????explain kat rakyat...keluarkan penyata akaun....cuba bg big 4 lak audit..kalau bagi jabatan audit negara xpayah la aku persoalkan kredabiliti...kalau ada sedara kerja jabatan audit ni pergi tanya dia apa beza korang ngn big 4.....gigil jap dia jawab.....

    last2 alih2 jawab pasal jambatan bengkok...taknampak pulak soklan mahathir mana jambatan bengkok saya...yg dia tanya mainly pasal siapa arah sirul...jawabnya saya xkenal altantuya..saya sumpah.....jawab la tak tahu siapa arah sirul walaupun dia bodyguard saya ada nampak PM sikit....yg ditanya pasal 1MDB..saya dah arah orang dan kemudian ckp pasal jambatan.....baik punya cilok....cilok tukang angguk boleh laaaa.....aku takleh angguk leher sakit terkehel gelak guling2 tadi...

    ps:aku hidup berprinsip...ini bukan soal berpihak pada mahathir atau tak..soal pihak pada kebenaran......tapi korang nak terus dibayar ikut ckp tuan silakan..nanti tuan sebenaar tanya di akhirat pastikan ada jawapan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh lupa...sbb hidup berprinsip aku hidup miskin...tapi aku yakin tuhan ada....Allah ada...xesok lusa aku musti kaya;....sbb jambatan bengkok....quote of the day jambatan bengkok...kalau lee kuan yew hidup mesti dia pun gelak guling2 tgk Perdana Menteri Malaysia jawab out of context

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
    3. Takkan PM dok macam bodoh saja bila matawang dah jatuh 3.70? Purchasing power dah berkurangan, boleh kenakan GST lagi? Tabur duit macam negara kaya, bagi BR1M tapi kena bagi balik melalui GST. Hasil minyak negara sapu, cukai pendapatan kena juga dan sekarang cukai belanja pun kena lagi. Tak bodoh ke tu?

      Delete
  4. 1.sepatutnya bawa sekali alat pengesan bohong semasa wawancara tu!!baru nampak pro!!kalau setakat buat penafian sendiri!!sapa pun boleh!!!memangla dah bersumpah dimasjid!!dan tenguk la sendiri kesan sumpah tu!!bala demi bala melanda malaysia!!!
    2.dah terang lagi bersuluh!!takkan razak baginda lebih power dari najib!!boleh guna sirul dan kelengkapan kerajaan!!
    3.bodoh punya orang kalau percaya kat najib tuu dalam isu altantunya!!

    ReplyDelete
  5. X yah la nk laga2kn pemimpin...musuh tepuk tngan pukul gendang. Yg nmpk bodo kita jgek. Menang sorak kg tgadai. Kita makin dpndang rendah n hina sbb bgaduh pecah belah. Klu kes mcm ni patut ada orang tengah yg mdamaikn secara syura. Bukannta kau bukak kain aku, aku srlak kai kau. Kan PAS jgek jgk ckp dosa buka aib orang mcm nie..
    Bukan senang jd pmimpin tp org berebut2 nk jd pmimpin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bukan soal nak lagakan pemimpin. Semua itu hanya untuk orang politik. Yang tak jadi ahli mana-mana parti politik, tak kisah pemimpin mana. Yang penting negara stabil, ekonomi baik dan tak mencekik darah rakyat. Kalau PR tu bukan kaki pusing dah lama aku sokong PR. PKR dengan peliwatnya, PAS dgn hududnya dan DAP dgn cinanya. Lagi teruk.
      Najib memang teruk, Semua subsidi ditarik, bagi BR1M macam negara kaya tapi cekik darah rakyat kenakan GST.Nilai ringgit jatuh bagai nak gila. Itu sudah cukup untuk aku menilai, Najib memang tidak layak memimpin negara.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!