PANAS BERAPI! APA MASALAH BLOGGER ANOTHER BRICK NI?

Aku malas nak copy la sebab dia tulis dalam Inglis nanti korang tak faham. Tapi kalau korang pandai sila baca di blog dia. KLIK SINI

5 Responses to "PANAS BERAPI! APA MASALAH BLOGGER ANOTHER BRICK NI?"

  1. Pukimak ko parpu, kata harga topup turun 1mei, tpi kat tv tadi cakap harga kekal , ingat rakyat bodo mcm parpukari ke? Klo mcm nilah lingkup bn!! Mat maslan? Hasan malik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lor...x paham rupanyer... Kekal sama sblm 1 April .. Takde GST

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. y is it hard to understand....

    even gobind singh deo understand mahathir y not umno member whom being mahathir follower since between 1-23 years....

    najib will cause UMNO defeated in GE 14...ok fine...mahathir doing is the cause too....

    but if najib resign and muhyidin take over...there is a chance we can win ge 14...

    be honest bro...do we really think we can win ge 14????ge 13 also we confidence in winning then what we get????????

    nothing personal...strictly counting promise....CAN U COUNT HOW MANY PROMISE NAJIB MAKE BEFORE GE 13 that nothing happen at all?????CAN U???????

    i think 1MDB bumiputrea bank scandal everything is the same...money losses...woman killed....accountant businessman crash everything not an isseu BUT.....loosing election is an issue...

    if mahathir did not oust najib at his best....najib will stay...and imagine all the altantuya..lavish lifestyle.....riza condo....1mdb miissing money come out...u still think UMNO WILL WIN.....

    imagine during GE 14 PR bring out all misisng money...lavish lifestyle....altantuya...riza condo.....u think UMNO will win...UMNO will die...UMNO die....Malay die....Sultan die....u sure pas pkr will defend Sultan????u really sure???

    ReplyDelete
  3. UMNO DAH TAK ADA TELUR SAMPAIKAN KAD PRABAYAR TAK BOLEH NAK SETTLE! KOH! KOH! KOH!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!