HILANG TELUR!! BARU KAU TAHU LANGIT TINGGI RENDAH, NGA KOR MING!

Sebelum ini, Nga Kor Ming adalah orang yang paling banyak buat posting kat Facebook. Macam-macam fitnah dan hasutan yang dibuatnya. Last-last, dia kena saman dengan Najib dan Rosmah sebab secara menyindir tanya, Siapa PM? dan kemudian disambut dan diviralkan oleh para pengikutnya dengan penuh angkuh.

Tak mahu cerita banyak, ingatkan tokey balak dan pemilik Rumah Putih Ipoh yang sibuk mempersoalkan kekayaan tokoh-tokoh Melayu tapi tak pernah menjawab macam mana dia boleh jadi sangat kaya, cukup berani untuk berhadapan dengan saman di mahkamah. Ingatkan dia tahu semuanya dan memang menunggu-nunggu perbicaraan di mahkamah untuk londehkan semua yang dia tahu.

Rupa-rupanya dia takut!

Dua hari sudah, dia tarik balik poster dari Facebook dia. Kemudian dari semalam sampai ke hari ini, langsung tidak ada posting lagi.

Penakut juga biawak ni, kan?

Sebab PAS dah tak sokong ke, tu yang tiba-tiba sahaja telur jadi kecut dan terkesot masuk ke perut?

Atau sebab Kit Siang tenat dan Nga Kor Ming menantikan benda lain yang lebih besar dan lebih hebat berlaku di dalam DAP kalau jadi apa-apa kat Kit Siang?

21 Responses to "HILANG TELUR!! BARU KAU TAHU LANGIT TINGGI RENDAH, NGA KOR MING!"

  1. 1.bab romah dengan bini dia najib!!majoriti rakyat malaysia senada dengan cina tu!!hatta budak tadika pun termuntah bila tenguk rosmah muncul dalam tv!!!mengalahkan hantu kak limah balik kampong!!!
    2.ko boleh tutup mulut semua orang kee!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Knape ko jeles sgt dgn Rosmah? Dia tak layan ko ke ? Ko nak autograf dia, minta elok2 le. Yg ko tgk dia sampi meleleh air liur, pasai apa? Lain kali, pi jumpa dia, jgn lupa bawa sapu tangan

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Kt blog ni,yg pasti berapa kerat je dohh.

    ReplyDelete
  3. telur nga dalam mulut parpukari..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Telur parpukari dalam mulut ko

      Delete
    2. telur terNga-Nga dalam mulut parpukari......kikikiki

      Delete
  4. Dia berani sebab ada Melayu backing. Tu sebabnya banyak berlaku perkara2 penghinaan kepada Melayu dan agama. Kalau tidak tak berani dia, jadi kita pun tahu melayu yang mana dan macam mana yang menggalakkan jenis perangai macam dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betui ka penghinaan berlaku kepada Melayu dan agama?

      Hang tahu siapa yang memulakannya? siapa yang melawan arus? siapa yang memperlekehkan agama? siapa yang persenda agama? sebab apa bukan islam boleh persendakan agama?

      kita tgk contoh pertama...Saifool KY tonggeng sapu layandiri...

      Hang tau tak kenapa tiada yang bersimpati dengan saifool? Kecuali yang ada kepentingan???

      Sebab dia menyapu KY jelly yang dibawa olehnya ke juburnya dan membiarkan majikannya melanyak jubur sepuas-puasnya..hasilnya sperma terpancut 4cm kedalam lubang juburnya
      sebab dia boleh masuk TV untuk bersumpah…bontot kena Sodom , dibuatnya mcm celebrity, padahal jubur kena lanyak dengan majikan….tidak cukup dengan lapuran polis yang dibuatnya..bukankah ini layanan khas yang amat istimewa?

      Sebab sumpahnya diulang-ulang dalam radio dan TV seolah2 satu musibah besar telah melanda Malaysia? melayu ka islam ni..

      Sebab dia masih boleh berjalan seperti biasa, tersenyum lebar menjamu teh kepada pelawat di rumah majikannya selepas juburnya dikatakan telah ditala oleh majikannya!

      Sebab dia yang mengaku alim dan tak pernah tinggal solat dapat menyimpan sperma majikannya didalam jubur yang telah ditala selama 3 hari tanpa mandi junub dan solat jumaat..

      Sebab dia boleh mendapat liputan meluas mengerjakan umrah dan bersumpah setelah duburnya ditusuk majikan dengan kerelaannya..

      Sebab dialah rakyat bertuah yang study tak habis yang boleh berjumpa PM (dulu DPM) untuk membincangkan perihal biasiswa setelah juburnya dilanyak oleh majikannya!...rakyat biasa nak dapat biasiswa kena apply online beb…

      Sebab dia boleh masuk Masjid Wilayah suka hati, panggil imam suka hati dia, untuk bersumpah sampah sehingga Imam Ramlan Porigi yang bercakap akan kisah sumpah tersebut dipindahkan dari masjid tersebut dan akhirnya dipecat dari Masjid Wilayah!

      sebab dialah upacara sumpah kembali popular dikalangan orang melayu (bukan Islam)!

      Sebab dialah 1Malaysia dihidangkan cerita sodomee walaupun katanya sodomee berlaku bukan dengan keizinannya dia (ehem...tapi boleh pulak sapu KY kat juburnya dan tonggeng untuk memuaskan nafsu majikannya!)

      Sebab dia ialah consensual partner dengan majikannya yang telah menibainya tapi dia boleh pulak bebas dari tuduhan

      Sebab negara selama 7 tahun telah membuktikan ianya sangat serius terhadap sodomi, tapi pergi mampus terhadap ekonomi..

      sebab melayu dan islam yang popularkan kata-kata liwat, sodomy, memasukkan zakar dalam jubur, penis into the anus… melalui media massa..setiap pagi dan malam..hasilnya sekarang....pergi sajelah bandar tun huseein dan lepak kat restoran2 mamak kat sana....(belah malam ok, siang-siang gay jarang keluaq....saifool je keluar siang)..punyalah ramai gay melayu yang tanpa segan silu mempamerkan perangai gay dan fesyen gay...

      Adalkah ini satu musibah besar yang telah melanda Malaysia setelah liwat atau sodomy diperkenalkan secara meluas di Malaysia?

      Part 2...Isu Altantuya...(adalah inipun salah bukan islam??)

      Delete
    2. Wow ... mcm buat thesis aje kan? Ko tgh buat master studies ke dlm liwat or sodomy?

      Delete
    3. Cikgu aku dulu ada ckp klau nak mula cerita jgn mula dgn perkataan Sbb. Jika sunggoh nak tahu sbb apa hang piee tanya cikgucikgi kamu. Kesian kamu nih.

      Ishhj...nuar seronok tu bermesra dgn pekerja tukang kopi tuh. Gigi pak nuar pon dah mcm bugsbunny haha..aku dengar syarahan temberang dia aku dah tahu pak nuar species yg manipulative. Boleh baca maaahh

      Delete
    4. a) Master study dalam Liwat diperkenalkan oleh kerajaan melayu Islam Malaysia setiap kali anwar dilepaskan dari penjara...

      1) Liwat 1.1998
      2) Liwat 2..2007
      3) Liwat 3..akan datang le...(boleh buat phd)...kalau anwar sihat lagi adalah melayu yang akan sapu KY kat jubor mengaku dia diliwat anwar...masyuuuuuuuk beb..leh jadi femes gitu.,,leh jadi director company....ala-ala artis pon boleh...(melayu main juboq , bukan islam jugak yang kena, kalah benggali beb..kikiki)

      b) Perkataan 'sebab' wujud dalam kamus melayu..suruh cikgu kamu belajaq balik no dengan kau sekali..kikiki.......jangan temberang..ok..nanti gigi kamu jadi lagi teruk...okay...ammah...parpukari SV..

      Delete
    5. red bean army detected! si mata sepet!

      Delete
    6. perkataan 'sebab' memang wujud dalam kamus TETAPI tidak boleh dijadikan permulaan pada sebarang frasa kerana ia merupakan kesalahan dalam tatabahasa - cikgu BM

      Delete
    7. Wow..cikgu pon baca blog lucah si parpukari...patutlah standard BM pelajar2 malayu skrg dah masuk longkang..kikiki..sori ek cikgu BM...

      Delete
    8. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  5. Nga nga ni try nak buat lawak. LAwak bebal. Itupun nak saman ke, Najib oiii!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saman je. Nga kan kaya.

      Delete
  6. WOW !!!
    This Is What You Really Want !!
    >>> CLICK HERE !!<<<

    ReplyDelete
  7. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!