FUYOH! PEMUDA UMNO BERDIRI TEGUH DIBELAKANG PM!




Seronok aku tengok Pemuda UMNO sokong Pm dan mereka berdiri teguh dibelakang PM. Namun dalam menyokong pun mereka ada selitkan yang mereka mahu siasatan tentang 1MDB dipercepatkan oleh Ketua Audit Negara dan PM pun teah mejelaskan dengan panjang lebar tetang semua isu yang sedang hangat dipasaran. Alahamdulillah Pemuda Puashati. Aku happy.

Tahniah Pemuda UMNO

21 Responses to "FUYOH! PEMUDA UMNO BERDIRI TEGUH DIBELAKANG PM!"

  1. Dalam UMNO ni, semuanya kaki bodek membodek, baru boleh naik. Undurlah Najib, bagi peluang kat orang lain pula. Nilai matawang dah jatuh 20%, PM relaks saja. Siap kenakan GST pada rakyat lagi. Gantilah orang lain pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Inilah yang dok buat PM perasan dia masih bagus, walaupun yang dok sokong tu hanya orang UMNO yang pentingkan jawatan saja. Cubalah tanya rakyat biasa, adakah mereka masih menerima Najib selepas kena GST ni. Duit dok perabis macam negara kaya, lepas tu bubuh segala bebanan pada rakyat biasa. Nasib baik PR tu pun lagi teruk dari BN. Kalau tak dah lama tumbang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul pr mmg 100x terok dari bn. Elok kita tegor menegor mmg tuntutan agama dan byk2 bersyukur

      Delete
  3. SUDAH2 LH PARPU! TK GUNA KLAU PEMUDA JE SOKONG,TPI RAKYAT TK SOKONG NK BUAT APA? TERINGAT AKU " I LOVE PM" . NI LAH BEZA BLOGER BERBAYAR , BANGANG TK SUDAH

    ReplyDelete
  4. Lidah tak bertulang - Perumpamaan ini telah dicipta sejak zaman bahari lagi, jadi apa nak heran bercakaplah kerana berkata pepatah lagi berapa berat mata memandang berat lagi bahu memikul, orang buat semua tak kena, nak bercakap pun berpatut2lah, renongkan diri kita dahulu sabelum menuduh orang.....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yang buat BR1M dan kenakan GST. Ingat ni negara robin hood ke? Sekarang ni yang dapat BR1M pun dah menyumpah kat Najib. Jangan anggap rakyat Malaysia ni bodoh sangat, zaman Tun Razak dulu mungkin juga. Apa yang kerajaan nak buat, memang rakyat tak peduli, tapi bila melibatkan poket berlubang, tak mungkin rakyat akan biarkan pemimpin macam ni bermaharajalela.

      Delete
    2. Dulu zaman Pak Lah, rakyat mengamuk sebab naikkan harga minyak hingga 2.70. Zaman Najib lagi teruk, semua subsidi dihapuskan dan kenakan GST pula. Memang melampau.

      Delete
  5. Kau tak rasa malu ke parpu pukimak haram jadah taik palat kepala butoh pundek.24 Juta rakyat Malaysia dibelakang Tun M.Bila tiba masanya semua ni akan ranap sekelip mata.Sekarang kami dah nampak siapa yang true leader dan siapa yang jenis penjilat tahi jubur bacin lagi berlendir.

    Kuasa Rakyat Adalah Muktamad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan marah dia tuan...dia pun blogger cari makan juga, tak begitu parpu? Kerana duit, pi mampuih la dengan prinsip...kan parpu, kan?

      Delete
    2. Parpu ni kategori blogger prepaid ke? postpaid or daily paid?

      Delete
    3. Parpu ni kategori prepaid topap 6% Ahmad Maslan.Kejap kena GST kejap tak kena GST.Cakap serupa pundek tahi.

      Delete
  6. 1.ala!!puak-puak perasuah sama puak perasuah!!
    2.nawaitu utama nak kaya dulu!!senang makan rasuah!!kaya cepat!!
    3.bela rakyat tu jatuh nombor seratus!!!
    4.puak bdo je yang dok sokong pak perasuah ni!!

    ReplyDelete
  7. KJ ni memang kuat membodek. Dia sendiri pun tahu Najib gagal menjawab soalan Tun M. Jangan lupa ramai rakyat Malaysia pun sehaluan dengan Tun M. Ada yang tak kena dengan kerajaan sekarang. KJ jangan biarkan pisang berbuah dua kali, prestasi teruk BN dulu ada kaitan dengannya ketika Pak Lah jadi PM.
    Jangan lupa ramai rakyat Malaysia membesar zaman Tun M, jangan biar rakyat membenci BN kerana kami tahu Tun M lebih cerdik dan ikhlas dari pemimpin lain.

    ReplyDelete
  8. Kalau Tun gila kuasa macam majoriti ahli politik dari semua parti politik melayu yang menyokong membawa rebah itu,maka dah lama beliau tubuhkan parti baharu.Mereka yang dah bosan dengan UMNO,yang meluat dengan PAS dan yang benci dengan PKR akan sertai parti baharu ini sekiranya ia diwujudkan.Ini kerana penyokong UMNO sejati yang sudah bosan tidak akan sertai PAS dan PKR.Begitulah juga sebaliknya.Tun pernah mencadangkan supaya bertanding atas tiket bebas bagi menguasai Parlimen memandangkan pemimpin UMNO degil tidak dengar cakap.Nampaknya inilah sahaja caranya yang ada bagi menyelamatkan bangsa Melayu di PRU 14 nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen yang paling bodoh dan bebal. Lu ni mungkin kanak-kanak lagi sewaktu Tun M jadi PM dulu, sebab tu cakap Tun gila kuasa. Tun tak heran dengan semua tulah. Kalau lu hidup zaman sebelum Tun dan bandingkan bagaimana zaman selepas Tun, baru lu boleh paham, Cuma Tun tak sanggup nak lihat segala usaha yang dilakukan hilang begitu saja kerana kebodohan UMNO dalam mentadbir negara. Tun tak perlu nak tubuhkan parti baru pun, ramai Rakyat Malaysia menjadikan dia sebagai idolanya. Kalau tak percaya, kita tengok saja apa akan jadi pada PRU nanti kalau dok bermusuh dengan Tun. Tun tanya jawablah dengan betul, tak payah nak berselindung. Buat homework sikit, baru jawab. Tun tak akan terima jawapan yang bodoh-bodoh. Tapi nak buat macamana, ramai yang bodoh-bodoh dalam UMNO.

      Delete
  9. Ramai dalam UMNO yang terlalu mementingkan politik peribadi. Sokongan yang diberi kepada Najib secara membuta tuli. Najib sendiri tidak memberi jawapan apa yang terjadi dalam 1MDB. Najib sebagai pengerusi 1MDB tak kan tak tahu apa yang terjadi kepada 1MDB? Soalan berkenaan sirul pun senang saja, siapa yang memberi arahan untuk membunuh?
    Nak sokong apa kalau soalan straight forward pun tak boleh nak jawab. Asal ada orang komplen, tabur duit tutup mulut. Tu yang ramai puak Umno dok sokong.

    ReplyDelete
  10. TV3 makin panaskan isu komenTun M. Siap pi interview orang ramai pasal Jambatan Bengkok. Mungkin Najib nak menerima nasib yang sama seperti Pak Lah. Harap Najib jangan lupa,bahawa ramai yang dok sokong BN selama ini menyokong hanya kerana Tun M. Kalau BN dok cari pasal dengan Tun, mungkin ramai yang akan lari dan buat undi protes pada BN seperti zaman Pak Lah dulu.

    ReplyDelete
  11. Wahai Najib, jangan lupa ramai yang dok sokong BN hanya kerana Tun M. Kalau teringin nak buat macam Pak Lah, silakan. Kita lihat saja PRU akan datang. Pasti tumbang punya.

    ReplyDelete
  12. WOW !!!
    This Is What You Really Want !!
    >>> CLICK HERE !!<<<

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!