CILI KASI TARUK! KONDOMKAH AKU ATAU KORANG MEMANG BODOH NAK MAMPOS?


Aku benci DAP dan sesiapa yang bersekongkol dengan DAP. Semoga segala kemelut yang kita hadapi boleh selesai dengan baik.

11 Responses to "CILI KASI TARUK! KONDOMKAH AKU ATAU KORANG MEMANG BODOH NAK MAMPOS?"

  1. Saya sangat sokong pendirian Parpukari. Terima Kasih.
    Tapi saya sokong Dr.M kerana saya sayangkan Bangsa Agama dan Negara. Bangsa Malaysia akan hancur jika budaya Rasuah biak berkembang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
    2. Jangan campuri urusan negara kami IBU PUSPITA yang asyik kacau semua Blogspot lain. Berambus kau dari sini IBU PUSPITA. Berambus kau IBU PUSPITA!

      Delete
  2. Dr Mahadey tak suka Najib sebab Najib tak buat jambatan bengkok untuk gantikan coastway JB - Singapura . Ini lah sebab nya yang sebenar , bukan sebab yang lain lain yang Dr Mahadey bangkitkan . Kalau Najib buat jambatan bengkok , gerenti Mahadey akan puji Najib setinggi tinggi nya . Perangai Dr Mahadey semua dalam poket aku .

    ReplyDelete
  3. Siapa saja yang berjuang untuk Bangsa Agama dan Negara patut disokong.

    ReplyDelete
  4. kotey bengkok kat sg buloh

    ReplyDelete
  5. Org melayu kena jaga ukhwah jk x mau dhancurkn n merempat dlm rumah sdr.

    ReplyDelete
  6. Aku sokong supaya angkat je lah Tun Mahathir jd PM semula..
    biar bongkok meleret ke tanah asalkan puas hati semua penyokongnya

    Dh Pak Lak teruk.. Najib banyak skandal.. jadi yang suci berseh lagi maksooom ialah Tun Dr Mahathir Mohamed Al-Bijaksana..

    Mukhriz pun boleh senang kerja..

    Melayo.. oh Melayo.. akalmu murah..


    Kalau ganti Najib pun belum tentu selamat Malaysia.. sbb Tun lebih layak.. ya lebih layak menjadi PM Malaya.. org lain semua tak layak.. tak bijak.. bodoh belaka..

    Ya mari kita buat petisyen pada UMNO supaya turunkan Najib dan angkat semula Tun Dr Mahathir jadi PM..

    Malaysia akan maju makmur.. tiada masalah.. 100% lancar ditadbir!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu ni memang masih kanak-kanak waktu Tun M jadi PM. Kalau Najib tu bagus, takkan nilai matawang jatuh 20% pun masih duduk relax lagi. Kenakan GST 6% pun tak rasa bersalah pun. Rakyat Malaysia dah kurang kuasa membeli. Kalau nak menyokong pun, janganlah membuta tuli. Kalau Tun M tak komen, puak PR ramai yang dah tahu. Nak bila kerajaan jatuh ke tangan DAP baru tersedarkah? Sendiri yang bodoh tapi berlagak macam pandai. Ramai sangat puak BN ni bodoh sombong.,

      Delete
    2. Anon 9:37, Rasanya belum kenal Malaysia sebelum zaman Tun M. Kalau bukan kerana transformasi Tun M, Malaysia dan Indonesia lebih kurang sama saja. Jangan dok berlagak pandai sangat. Kalau boleh kata Pak Lah tu PM yang bagus, memang baghal betul lah. BN hampir tumbang kerana kebodohan Pak Lah,

      Delete
  7. Kenapa BN masih lagi dengan budaya menyokong individu? Senang saja, persoalan yang dibangkit berkenaan beberapa isu yang tidak diselesaikan oleh Najib sebagai PM. Jelaskan isu tersebut secara professional bukan sekadar melepas batuk ditangga. Beberapa isu yang dibangkitkan :
    1. 1MBD, adakah Najib berjaya menjawab soalan? Betul tak 1MDB ni penuh dgn hutang, belum pernah dengar lagi ada orang melabur dengan duit hutang sampai nak bayar installment pun terkial-kial. Kalau bukan milik kerajaan kenapa diberi tanah kerajaan dibawah harga pasaran?
    2. BR1M. Kalau kerajaan banyak duit nak membazir bagi BR1M memang tak kisah. Tapi kenapa bagi BR1M kenakan GST pula.
    3. Kenapa GST masih diteruskan sedangkan nilai matawang terus menjunam. Apabila kedua-dua elemen ini diambil kira, Malaysia akan mengalami inflasi kerana rakyat kekurangan kuasa membeli.
    4. Isu altantuya, macamana sirul dibicara sedangkan dia tiada di Malaysia. Apa motif sirul membunuh? Dia bekerja dgn Najib. Siapa pula memberi arahan untuk membunuh?

    Adakah cukup dengan kita untuk menyokong individu tertemyu tanpa cuba untuk mencari penyelesaian atas isu yang timbul?



    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!