CILI KASI TARUK! KEMANA HILANGNYA AHMAD SHABERY CHEEK? TOLONG SEBARKAN ARTIKEL INI UNTUK MENCARI DIA!

YAY! Berita gembira! Prepaid yang dijual dengan GST sebelum ini akan kembali ke harga asal kata orang KASTAM, rujuk gambar bawah:

Tapi rakyat sekalian, apa benarkah ini berita gembira atau kita akan terima BALA yang makin mencanak pasal isu Prepaid ni? Sebelum aku nak bebel dan nak memaki sesiapa yang patut, ada baiknya korang baca petikan Chairman SKMM kat bawah ni:

SKMM kata macam ni pulak, so soalan sekarang ni, lepas 1hb Mei ni, apa yang perlu rakyat marhaen bayar? Kita ambil contoh topup yang paling popular dikalangan rakyat iaitu 10 hengget, so lepas ni kita nak bayar berapa? Ahmad Maslan dah jawab dan dia kena maki hamun sampai hari ini. Kesian pun ada rasa nak tergelak pun ada, dia dok kata semua tak faham GST tapi bila kita tanya soalan mudah dia sepi dan membisu.

Aku tak mau marah Ahmad Maslan sebab dia timbalan menteri dijabatan Perdana Menteri tapi aku nak tanya satu Menteri yang makin SEPI dan MENGHILANGKAN diri sejak kebelakangan ini. Aku masih tercari-cari kemana perginya SHABERY CHEEK, Menteri yang dipertanggungjawabkan dengan hal-hal komunikasi dan multimedia ini. Mana Shabery wei?

Ada sahabat saya bertanya mana dia pi? Kalau dia dah mati mana kuburnya? Kalau dia dah letak jawatan mana suratnya? Ini bukan aku kata tau, ada kawan aku yang dah mula hangat hati dengan menteri pakai KONDOM ni, dia senyap sebab dia tak nak jadi another Ahmad Maslan. Ngeri beb kalau korang tengok komen dan kondem tentang Ahmad Maslan kat bawah ni.

Mungkin pegawai Ahmad maslan sendiri tak berani nak print dan bagi dia segala komen yang memaki hamun beliau, kesian Ahmad Maslan tau, jangan la maki dia, dia belajar tinggi di Universiti luar negara dan dia ada CGPA 3.85 hampir nak 4 flat, korang ada? Sebab tu dia kata semua tak faham termasuk tun Mahathir tau!

Takpa aku tak mau cerita pasal Ahmad Maslan, aku nak cerita pasal Strawberry eh silap...Shabery Cheek, kemana dia pi? Aku dah lama diam pasal isu ni dan aku tengok Ahmad Maslan yang menjadi lilin membakar diri dia dan aku rasa dah tiba masa aku kena bukak mulut walau lepas ni bebudak Shabery akan panas hati ngan aku, `I DONT CARE  seba aku tak nak pasal isu ni nanti orang marahkan PM pulak.

So Shabery Cheek, are you facing difficult time to handle the Telcos? They are not listening to you? Kenapa senyap dah lama ni? Kenapa perlu Pengerusi SKMM bersuara macam Penegrusi Telco, korang ni patut fight untuk rakyat atau fight untuk Telco. Korang tau kan keadaan kita macamana sekarang ni?

Apakah boleh aku kata ini satu perbuatan untuk mensabotaj nama baik PM? Aku dan rakyat Malaysia mahu tahu Shabery Cheek ni Menteri Penerangan atau Menteri Telco? Dengan Astro pun mengalah? Apa benda ni wei? I cannot take thus anymore la wei..

Kalau korang rasa aku fight untuk korang tentang hal ini, maka sebarkan artikel ini ke semua laman media sosial. Kali ini kita nak Shabery Cheek pulak yang menjawab ok. Cukuplah setakat ini dulu..oh ya aku letak gambar dia kat bawah ni kut-kut la korang terlupa macamana rupa wajah dia sebab dah lama tak dengar berita ok

Cilaka punya Parpukari, pasai apa hang cari aku?



9 Responses to "CILI KASI TARUK! KEMANA HILANGNYA AHMAD SHABERY CHEEK? TOLONG SEBARKAN ARTIKEL INI UNTUK MENCARI DIA!"

  1. sib baik hang letak gambar.... aku pun terfikir yg mana satu nama shahberry tu...

    ReplyDelete
  2. 1.mamat dan puak umno sendiri bengong tentang gst!!tapi nak buat gst!!dulu mamat ni berbuih mulut masa berdebat dengan anuar!!dimalaysia tokey besaq dari pemimpin!!sebab tokey selalu bagi kaya pemimpin!!
    2.tak percaya tanya mat maslan!!!adik dia boleh pakai bentley lagi!!zahid siap boleh jamin ketua gangster judi!!
    3.rumusannya dah lama puak umno ni dok jadi barua tokey-tokey!!

    ReplyDelete
  3. rPukimak parpukari, jgn cuba nk bodohkn rakyat, rkyat di bebankn cukai yg tk msuk akal mwnteri naik gaji? Apakejadahnya ni semua? Apakah klau pelir naik pn kena cukai?

    ReplyDelete
  4. TIPU! CIBAI! SEKARANG KENA GST SEMULA! PENIPU! PUKIMAK! BAKAR SEMUANYA!

    ReplyDelete
  5. Hahaha!! Nmpknya syrikt telco lbih brkuasa dari menteri, apa komen admin?

    ReplyDelete
  6. GST ka...
    SGT ka..
    STG ka...
    GTS ka..

    Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

    ReplyDelete
  7. Pukimak la shabery buih ni. Nak playsafe dan pakai kondom. Tak setuju dengan gomen berenti je shabery baru jantan

    ReplyDelete
  8. Kerajaan Najeeb tak da telor! Pasal tu kad prabayar pu tak boleh nak selesaikan! Ptuih!

    ReplyDelete
  9. tukar je orang baru yang boleh bawa , kalau dah tak boleh bawa beban masih lagi ada hati nak bawa,malu la kat orang kafir sana , tengok Korea je dah cukup ketua semua peringkat pegang tugas dengan baik, kalau gagal terus resign secara terbuka,cam tu yang kami nak...MAHATHIR YOU ARE NOT ALONE.. Terus bantu semua rakyat bukan penjawat awan je, penjawat swasta pon perlu jugak

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!