CILI KASI TARUK! HARI INI NIZAR LAKNATULLAH KALAH TERUK DI KAMPAR!


Seronoknya aku, musuh aku paling utama dari Perak Nizar Laknatullah ni hari ini kalah mac anjing kurap. Malu sial mamat bodoh anjing DAP ni.

Apa petandanya tu? Tu maknanya orang PAS dah tau dan sedar Nizar ni memang anjing DAP! Padan muka Nizar. Orang PAS pun dah benci kau. Jauh betul beza undi kau dapat dan orang yang menang tu.

Aku tengah tunggu je hari kau akan masuk DAP. Bila kau nak masuk DAP wahai Nizar Laknatullah? Bila? PAS pun dah reject kau. Ada baiknya kau migraye terus keluar dari negara ini. Sebab kaulah pengkhianat melayu islam paling besar dalam sejarah Malaysia. 

Khaikk Ptuihhh!


Inah surat yang diedar oleh ahli PAS Kampar. Cukup efektif surat ini hingga boleh buatkan manusia pengkhianat ni kalah teruk. Bukan kalah sikit tau kalah teruk tahap memalukan. 

Puashati aku, setelah berapa tahun aku tunggu dan aku bagitau satu dunia yang Bizar ni memang lahanat. Akhirnya setelah bertahun mereka dengar juga. Thank you all.

6 Responses to "CILI KASI TARUK! HARI INI NIZAR LAKNATULLAH KALAH TERUK DI KAMPAR!"

  1. eloklAH MASUK DAP ATAU PKR.

    Bahaya ada Munafiqin mcm ni.

    ReplyDelete
  2. Nizar pukimak Melayu tak sedar diri yang sanggup menjadi anjing DAP.

    Masa bagi anjing2 DAP untuk berkeliaran sudah berakhir. Lepas sekor, sekor anjing2 DAP telah DITOLAK!

    Tendang anjing2 DAP ni masuk balik dalam longkang atau masuk kandang2 babi.

    ReplyDelete
  3. mana pergi nye pak2 lebai cibai yg beguling kt jalan raya knapa tak nak nasihat kan si kitol ni

    ReplyDelete
  4. nizar pukimak lakhnatullah.. menang jd MB terus beli camry.. mcm lakhanat punya perangai org pas.. kata nak bela rakyat tp nak bela perut pukimak sendiri.. bila hilang jwtn meroyan mcm sial smpi sanggup derhaka pd sultan.. kalau sultan pun dia sanggup derhaka setakat hadi awang tu mcm sampah je kat dia.. hahaha

    ReplyDelete
  5. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
  6. WOW !!!
    This Is What You Really Want !!
    >>> CLICK HERE !!<<<

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!