CILI KASI TARUK! BUKTI WAN AZIZAH ADALAH WANITA PALING BENGAP DALAMMALAYSIA!


Wahai Jijah sepat kering! Ameno world adalah bloggers yang kuat jilat Pakatan bukan UMNO. Sebelum ni aku tak sampai hati nak cakap tau jijah tapi kan sebab statement jilake kau ni maka aku kena cakap jugak.

Kau tu bodoh ajijah! Kau walau doktor tapi kau tak cerdik sebab tu kau kena tipu ngan laki kau selalu. Tahap IQ kau kita dah tgk bila kau berucap dalam DUN SELANGOR. Kita semua tahu kau memang bengap.

Cuma aku sedih kau sanggup tipu rakyat Malaysia ni demi nak selamatkan laki kau Jijah! Ingat Jijah si kipas, makin ramai ku tipu kat dunia nanti bila dah pejam mata nanti kau kena jawab kat akhirat tau. Semua yang kau tipu ni kau kena bertanggungjawab.

Firnah demi fitnah keluarga kau lemparkan kepada kerajaan ini semuabakan dituntut kelak. Sekarang memang seronok tapi nanti diakhirat kau tau la. Kita semakin hari semakin tua Jijah, bertaubatlah.

Kepada sesiapa nak baca apa yang Ameno World tulis, KLIK SINI

3 Responses to "CILI KASI TARUK! BUKTI WAN AZIZAH ADALAH WANITA PALING BENGAP DALAMMALAYSIA!"

  1. Walaupun aku penyokong BN tapi dari dulu sampai sekarang aku cukup respect sama Wan Azizah . Nak buat macam mana dia terpaksa taat dengan suami nya .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak buat camne korang kena taat kat pemimpin bn korg yg dh trg byk salah...

      Delete
    2. ALLAH tak suruh taat dalam perkara maksiat!! Kalau dah tau suami melakukan perkara yang dilaknat oleh ALLAH dan macam2 lagi perkara HARAM tapi isteri masih terus sokong dan fitnah pula orang lain buat fitnah, dalam Islam itu ZALIM namanya. Tiap2 kezaliman yang kita lakukan didunia ini ada pembalasan diakhirat kelak dan Wan Azizah juga akan dihadapkan diMahkamah ALLAH satu hari kelak.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!