CILI KASI TARUK! BETUL KE ROSMAH MEMPUNYAI CITA-CITA BESAR?

Saya bila nak tulis bab ni saya rasa berat hati sikit sebab apa yang saya nak tulis pasal seorang penulis blog yang sangat saya kagumi dulu, tak tau kenapa sejak kebelakangan ini dia dah mula jadi tak keruan sampaikan isteri PM pun dia nak serang semacam je.

Menurut seorang blogger tersohor iaitu Dato Kadir Jasin di dalam kenyataan terbaruya, dia kata Rosmah mempunyai cita-cita yang terlampau tinggi. Dia berkata begitu dalam teuramah dengan portal pro pembangkang. Serang Najib saya faham la sebab dia PM tapi serang Rosmah untuk apa?

Dia hanyalah isteri kepada Perdana Menteri sahaja, saya nak tanya sama AKJ dan semua yang dok suruh Rosmah berundur la, ada cita-cita besar la. nak tanya sikit apakah Rosmah ni ada jawatan ke? Dia menteri besar ke? Dia menteri ke? Dia Ketua bahagian ke? Nak suruh dia berundur dari apa? Dari menjadi isteri Perdana Menteri ke? Gila ke korang ni?

Saya pelik jugak kenapa AKJ tak pernah nak serang wanita gila bernama Wan Azizah yang tergila-gila nak jadi MB Selangor hari tu, ini bukan fitnah ini adalah hakikat, sampai satu negara melihat bagaimana suami dia nak pastikan isteri dia jadi MB Selangor. Sekarang ni Wan Azizah nak jadi calon Permatang Pauh balik.

Apakah Dato Kadir Jasin yang saya kasihi ini tidak merasa jijik dengan perbuatan melampau keluarga Anwar ni? Isteri dia yang bercita-cita tinggi kalau boleh nak jadi PM Malaysia tapi saya pelik rakyat Malaysia tetap nak serang Rosmah!? Sebabnya apa? Sebab dia suka shopping ke? Perempuan mana tak suka shopping beb?

Dia hanyalah merupakan isteri PM yang sama macam wanita lain yang suka shopping dan benda yang cantik-cantik. Masalahnya puak Pakatan suka over exaggerate dan kita pulak suka tambah cili dan belasah dia lebh dari pembangkang beb. Gila ke korang ni? Yang patut korang belasah korang tak belasah tapi bini PM jugak korang suka serang kan?

Apkah orang Malaysia ni memang sakit mental? Dato Kadir Jasin saya bukan blogger upahan PM mahupun Rosmah, cuma saya tak tahan tengok kebodohan terlampau rakyat Malaysia ni. Saya tulis ini secara umum ya bukan kata kat Dato Kadir Jasin tau sebab saya tau dia seorang bijak cuma kadang-kadang dia suka buat statement kurang bijak. Jangan marah tau Dato, saya tegur ikhlas ni.

Saya tak mau campur isu perbalahan antara PM dan Tun M, sebab bagi saya itu adalah perbalahan anak dan bapak, biarlah mereka selesaikan sendiri dan saya tak nak jadi nasi tambah taruk cili untuk lagi merosakkan keadaan. Tetapi sesiapa yang lain usik PM akan aku pertahankan dia.

Sudah la rakyat Malaysia, lihat apa yang sedang berlaku sekarang ni dan bukak mata anda semua luas-luas ok. Korang nilaikan sendiri siapa yang bercita-cita besar! Kepada kaki-kaki cucuk kat luar sana, sudah-sudah la tu. Fokus pada apa yang patut dan toong jangan jadi CONsultan yang dengan sengaja nak merosakkan parti.

61 Responses to "CILI KASI TARUK! BETUL KE ROSMAH MEMPUNYAI CITA-CITA BESAR?"

  1. Cita cita Rosmah yang paling besar ialah untuk menjadi isteri seorang Perdana Menteri . Tak tau lah kalau impian Rosmah ini akan tercapai .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin tercapai kalau ko sanggup gadaikan diri ko di liwat utk anwar

      Delete
    2. Bedah..

      Sebelum tu suruh saiful cirit kat mulut kau...dan sapu KY kat jubur kau.. ok? hehehhehe

      Delete
    3. Kak Bedah oh Kak Bedah aku paham pasal ko backing Kak Mah,teman pi shopping kan,hahaha..berapa beg birkin kak mah dah hadiahkan kat kak bedah? Kak mah ni dengor nak pi lagi ke US ada dia ngajak kak bedah?

      Delete
    4. Bedah ni cai murahan..tak yah bazir duit g US ke UK..

      kasi dia BRIM dan KRIM dia diam le..hehehhe

      Delete
    5. Abih tu ko bpe beg plak wan jijah bg sbb sokong sujud kt laki dia? Famili dia dot bnyk duit sponsor. X yah keje, klu keje pun mintak gaji rm1 jer tp hidup mewah mlimpah ruah...x hbs 7 kuturunan

      Delete
    6. apa salah rosmah? saya sangat2 pelik apa salah rosmah. kalau dia beli beg tangan mahal anak dara saya yg belajar di us balik bwa beg2 branded utk buah tangan adik2...anak saya pun mampu kenapa rosmah tak mampu plak. suami dia perdana menteri. adakah dia tak da hak untuk jadi dirinya sendiri seperti. hidup seperti orang lain.... kenapa semua nya salah seolah2 dia perlu maksum. seolah2 dia kentut pun tak boleh.. plis la....saya ni mmg kenal rosmah tapi dia tak pernah kenal saya. kenapa?

      Delete
    7. Rosmah dserang sbb satu dpd strategi destruction credibility oleh pmbngkng nk jatuhkn kerajaan bn. Rkyat cerdik cukup nmpak tp rakyat bangang tetap suka dkudakan akalnyer

      Delete
    8. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Kalau TAK ADA Cita cita langsung nanti dikeji diumpat sebagai MENEMBAM je duduk rumah TAK productive untuk Negara. Semua tak kena.

    Yang sebenarnya masing2 jagalah bini masing2. Siapa yang ada DUA bini tu jaga je lah ke dua-duanya....

    ReplyDelete
  3. Sebab dah x de modal la diorang tu semua sanggup serang rosmah secara bertalu2 non-stop. Ke mana dan apa saja yg rosmah buat dah menjadi satu perkara yg x betul di kalangan pukimak2 yg tugasnya menjilat puki anjing2 DAP yg x berbasuh... Bukannya sehari dua ni je rosmah diserang tapi bermula sebelum Najib menjadi PM lagi... Teruk sangat ke menjadi isteri seorang PM?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  4. Setiap kali org kutuk dan fitnah rosmah semakin banyak pahala yg rosmah dpt. Tu sebabnya rosnah diam je.

    ReplyDelete
  5. Sedap bahasa KAK bedah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau x sedap pun kena bagi sedap la supaya org tau yang cili tu pedas...

      Delete
    2. Sedap lagi kalau disapu KY oleh si saifool sapudiri layandiri tu..hehehehh

      Delete
    3. Tak eh sapu kat lidah kau lagi sedap..

      Delete
    4. err...saifool sapu kat bontot...lidah x main..hehehehe

      Delete
    5. Kau ckp mcm kau dah cuba...ye la tuh...

      Delete
  6. 1.silapla sijalang diangkat sebagai isteri!!
    2.tapi!!lelaki jalang dapatla isteri jalang!!!
    3.semua orang tahu sejarah isteri dan suami jalang!!!
    4.nasibla rakyat malaysia lantik suami jalang jadi pemimpin!!sama-sama jalang!!!malaysia jadi sebuah negara suweyyyyy!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 7:25 am
      terbukti...suami sijalang tu sekarang dah masuk penjara kerana meliwat...lebih menyedihkan anak jalang pula menjadi janda..apela nak jadi pemimpin niiii..

      Delete
    2. suami masuk penjara akibat si saifool membawa KY dan menyapu juburnya denngan KY untuk memudahkan tsusukan majikannya..

      INi bukan liwat secara paksa ok...hehehhehe/...melayu...oh melayu...

      Delete
    3. Janda? bukan kak Mah seorang janda ke? hehhehe

      Delete
    4. Kluarga awak xde yg janda ker?

      Delete
    5. Masyaallah kamu ni cakap macam orang tak beriman ( kapir) tak tahu dosa pahala menuduh orang jalang. Jika awak islam bertaubatlah jika kapir hingga mati tak bolih buat apa pun conform neraka.

      Delete
  7. byk blog mmg dari dulu keliru dengan kebenaran...tapi xley salahkan sbb dah dibayar kan so kena cam xda pendirian sikit....yg tak bebayo tue leh teruskan agenda masing2....

    tapi blog kadir jasin pada hemat aku walaupun dibenci tapi takde istilah kipas...ampu...ataupun agenda berubah2 sbg contoh mula kutuk kj...skang puji melangit....mula sokong najib skang hentam tun...

    ckp org aku sendiri kadang2 terikut...ye la pada aku najiib better than paklah at least ada mrt...paklah habuk pun aku xnampak.....tapi bila tun m mula serang aku cuba maintain "keadilan" aku so kalau tun m nak kita semua hentam najib tun m kena namakan pengganti sbb aku rasa takder pengganti dah yg tak kurang sama dengan najib...at least for me najib is better in uniting UMNO....esp "kader2" politik dia boleh tahan juga laaa....

    TAPI....samada tun atau najib...yg perlu kita lohat untuk sokong bukan berapa ringgit kita dibayar....bukan sbb kita suka atau tak...bukan sbb ada pilihan atau tak....tetapi sbb cuba kita lihat keadaan negara hari ini>?????kalau kita rasa baik maka baiklah kerajaan ini tak perlu risau...kalau kita rasa tak berapa baik.....ekonomi jatuh...peluang kerajaan kurang......kos sara hidup naik....lamabakan pekerja asing,...hubungan sesama kaum runcing dll...maka tak baiklah kerajaan ini dan kita ada hak untuk kritik......

    kita cuba bg peluang pada najib.....apanama mpn..perpaduan negara???makmal?????mana hasilnya?????kita dengar 1malaysia dilaungkan untuk satukan rkyat last2 jadi entiti perniagaan gamaknya semua rakyat dibdohkan....macamana ngan tppp.....gst dll....apa langkahnya...apa janji najib bila gst mula dikutip????apa penambahbaikan hidup rakyat...apa kemajuan perkhidmatan atau kita masih kena meengemis simpati dari pejabat kerajaan lagi yg kita bayar cukai setiap hari skang???

    ok...macamana ngn rasuah....????dulu bila zaman mahathir org kata rasuah kita tahu ada tapi tak teruk cam hari ini...hari ini nafi segala bagai pasal rasuah tapi hakikatnya rasuah teramat teruk....

    itu antara sikit dari banyak yg perlu kita selami sbg rakyat....apa yg tun ckp betulll rakyat dah menolak bn umno kalau gst setakat mengutip pastu bagi br1m 900 yg tak sebanding pun penggunaannya dengan kutipan gst dari kita....(saya penerima BR1M sbb saya blogger tidak dibayar/kerja siapa nak upah saya boleh pm saya)...

    saya tak paham kenapa ramai blogger pro bn n najib masih nak ckp umno bn dapat sokongan rakyat....kalau kita masuk dalam FB merewang seharian kita akan tahu ramai dah tak sokong kerajaan....ingat undi selamatkan bn pada pru 13 adalah undi luar bandar yg takda internet....dengan branag yg mahal kita masih mampu pertahankan ke kerusi tue??????????????????????

    so apa yg tun buat sbb dia sayangkan umno...kalau UMNO kalah PRU 14...cakap je la Mahathir akan kena penjara sbb tu dia takut.....harta anak dia suma akan dirampas...ckp macamtue pun boleh....tapi kalian fikir unruk diri sendiri since korang pun mmg pentingkan diri...kalau UMNO kalah apa yg akan jadi pada korang........?????????????????????????????????????bagi yg setia akan mati tapi dalam UMNO ramai yang sembah duit orang ini akan hidup dan dapat tuan baru xgitu bloger upahan???>??

    haikikinya...saya amat setuju...umno kalau kalah pru 14 tidak akan bangkit lagi.........selain naluri fakta saya mudah...mca dan mic bukan sahabat tapi hanya kawan atas pentas kemenangan....atas pentas kekalahan tiada iapa mahu memilih umno sbg sekutunya.........habis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atas taktik yg sama pembngkang dpt mnumbangkn saddam yg dkatakn zalim. Tp lps saddam tumbang mne gi rakyat iraq yg kaya raya makmur d zaman saddam. Tgk dlm tv tu rakyat iraq yg mnyokong pmbngkang dulu hidup sbg pelarian n anak2 mcm gelandangan sekolh pun xde.
      Mgkin rakyat yg tpedaya dgn dakyah dap sokonf pmbangkang hrp dpt jge merasai hidup ala2 koboi dlm khemah sblum mnutup mata kot

      Delete
    2. hahaha...apa kaitan dengan saddam..ini memang buta sejarah..kalau tak pun buta tuli...dan buta hal ehwal negara luar..

      Saddam=TunM...

      Najib punya pemerintahan yang skrg sedang menuju kehancuran...lihat apa yang terjadi kepada Tunisia..Presiden Zine El Abidine Ben Ali yang dijatuhkan oleh rakyatnya sendiri..Tunisia tak pun jadi macam Iraq...sebab ia melarang keras campurtangan negara luar dalam hal ehwal dalaman...Kenapa Ben Ali tumbang?? sebab bini dia lah...sehiggakan Laila disimbolikkan sebagai...

      "Leila Ben Ali symbolizes the "greed" of the presidential family"

      ...orang UMNO ni faham English ke? hehhehehe

      Delete
    3. Saddam = tun M??? Awak ni buta matematik ker. Masa ckgu mate awok ponteng @ tido. Tun M tokoh negarawan hggakn rakyat n pmimpin luar negara amat kenal dgn tun m lbh dpd rakyat msia mcm awak. Atau awak x pernah pegi luar negara??

      Delete
    4. Anon 4:23pm buta bertingkat2...x faham bahasa kot..

      Tidak dapat dinafikan..Tun M mmg negarawan yang terkenal. Saddam juga negarawan yang terkenal..masing2 tahu cara untuk bangunkan negara masing2 dengan cara tersendiri..sejak Saddam hilang, Iraq porak peranda..

      Sejak gandingan TunM dan DSAI hilang, Malaysia porak peranda...

      UMNO sekarang dihancurkan oleh ex ex-PKR dari dalam yang mengambil kesempatan dari habuan yang diesediakan oleh pemerintah apabila menjadi pembelot dan menghentam parti PKR....

      Delete
  8. 1.tenguk pulak pada penjilat-penjilat rosmah!!semuanya kaki rasuah!!penipu sijil!!akademik bodoh piang!!!
    2.diangkat jadi pengerusi tabung haji!!!
    3.tambah suweyyyyyy malaysia hari nii!!!

    ReplyDelete
  9. Bro, saya setuju dengan anda 100% secara kasar,secara borong.

    Cuma ada satu saolan, kenapa isteri-isteri PM terdahulu tidak diserang sebegini (?) Itupun kena ambil kira juga kan...

    Bagi saya adalah kerana, isteri-isteri PM terdahulu tidak memberi ruang dan peluang untuk Pembangkang menyerang.
    Mereka termasuk suami mereka (PM) tahu batas dan sempadan dalam semua perkara.

    Kita yang jantan ni, kena ingat, kalau orang dok mengata bini kita..asal usulnya tentulah salah kita juga yang jadi jantan jadi suami..boleh faham kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tunggu apa kak bedah nak nembak ko!

      Delete
    2. Sokong 1000%

      Delete
  10. http://medanperang14.blogspot.com/
    MP14 telah pautkan blog tuan ke blognya. Mohon tuan beri peluang blog MP14 berada di blog tuan. tkasih

    ReplyDelete
  11. AKJ ni dulu kroni, siap dapat MBO lagi, tapi tak perform. Kalau dari dulu kroni selama nak jadi kroni, sampai mati. Itu masaalahnya.

    ReplyDelete
  12. Kalau kita isteri orang ada ada suma nak menghimpit bagi hadiah mahal mahal (contoh beg tangan )
    dah orang bagi kita ambil lah..yang busuk hati kata kita membazir beli shopping gila babi pakai duit rakyat entah entah secondhand ori..sbb kita orang ada ada maka yang buruk itulah yang nampak..Kak Mah tau dia pun bukan menongkat langit cuma dia sorang yang tahu kelaku suami nya yang suka ditemani..setengah lelaki dia suka isteri disisi walau dalam apa keadaannya..bukan kata dia lemah cuma dia suka ada yang menemani..lelaki bersifat manja tidak bermakna dia tak reti buat kerja..contoh suami saya walaupun dia berkeyakinan dab berketrampilan tapi still mau saya menemani..

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum Anakanda Parpukari, terima kasih atas ulasan anakanda kepada blog ayahanda. Apabila ayahanda menyentuh mengenai Datin Paduka Seri Rosmah Mansor, ayahanda melihatnya daripada sudut yang menyanjung bukan menghina.

    Sudah banyak kali ayahanda menyebut mengenai pendidikan beliau yang cemerlang dan pengalaman profesional beliau yang mungkin mengatasi suaminya. "Ambitious" atau bercita-cita tinggi adalah ciri beliau. Siapa boleh menafikan lobi beliau untuk menjadikan suaminya Perdana Menteri? Ini semua orang tahu.

    Sila rujuk rencana ayahanda berjudul "Perdana Menteri Wanita: Mengapa Isteri PM Tak Boleh" pada 16 Jan 2011 di http://kadirjasin.blogspot.com/search?q=Rosmah+Mansor

    Terima kasiih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betol...seorang isteri cukup besar pengaruhnya terhadap suaminya.Orang2 Umno yang melawan arus bukan bererti kalah.tetapi menyatakan prinsip,pendirian dan harga diri..
      Parpukari jgn nampak sgt...

      Delete
  14. Parpukari deyyy,

    Lu mabuk keteum juga ka tak berani hantam Tun M ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Islam x bg umatnya bkata buruk bkenaan sesama umat. Anon 719 ni rba dapigs nk laga2kn umat Islam. Lu la pigi hantam sama l.g eng

      Delete
  15. Tak kan tak ada kot. Jangan la menipu diri. Tu yang Bajet Ayang RM700juta untuk PERMATA tu apa ke bende Parpu? Habis yang globetrotting dengan jet kerajaan semasa banjir besar baru-baru ni apa kes pula?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn tabur fitnah kalsu tak tau. Berdosa. Mvm ksk jijah nak lompat sana sini kau org tak marah pulak.

      Delete
    2. apa lagi..suruh kak mah kesayangan kau lompat sama la....ada berani???

      AT least DSWA berani bertanding!

      Telur dalam mulut lagi mau cakap byk...suruh saifool sapu KY la weh..hehhehe

      Delete
    3. PERMATA 700 juta ada auditnya..jet kerajaan under maintenance Kak Mah pun takut nak naik..orang Pakatan keliling KAk MAh pun sunyi sepi bisu ..kalau benar bagai dikata gegak gempita lah mesti ada pose pose menarik kak mah kan..apa lah tu pun tak reti fikir

      Delete
  16. Apa lagi ParuPundey Yenna Solley.Upload la satu posting Open Declaration Pukimak Taik Palat kau memyokong kelembaman Najib.

    Kesan dari tindakan Ah Jib ni akan menyebabkan masyarakat akan mengalami KERUNTUHAN SOSIAL dan negara akan jadi huru hara.

    #BeliaTeguhDibelakangTunM

    #ParpuPundekPenjilatTegarTaikAhJib!

    #PtuiiiiiiHHH...!!!!


    Terima KaseeeeYYYY....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai penulis blog UMNO postpaid dan prepaid macam parpukari SV skrg dlm dilema..

      nak sokong TUnM...elaun tak de..sokong je la Ahjib secara buta tuli..kena sapu KY jelly pun tak pe....janji masyuuukkk...hehehe

      SV means sootha viri

      Delete
    2. X perlu sokong sape2. Sokong semua pemimpin umno spy mhasilkn sinergy yg mngukuhkn lh umno. Pendapat ttg baik n buruk adalh perkara sihat. Bukan mcm dap n pakatan pmbgkng yg dterajuinya lgsung x boleh bbeza pndapat...democracy la sgt...

      Delete
    3. haha..anon pokemon 4:29pm tipikal melayu jenis tak skolah....harap BRIM dan KRIM

      bila PR ada perbezaan pendapat, dikatakan gaduh dan berpecah
      Bila BN ada perbezaan pendapat,dikatakan demokrasi..

      demo ni crazi ade le...kena kat btg hidung sendiri baiu terasa kan... hehehe..saifool kan ade...apa lagi..'guna'kan le...

      Delete
    4. Kau dah pkai ke ky dgn sepol yg kau tau sgt ni. Sapu ky kat lidah kau supaya ckp pon beradap lebih lagi.

      Delete
    5. Blogger PUKIMAK yang boleh dijual beli takder harga diri ni boleh disamakan dengan TALIBARUT KOMUNIS masa zaman penjajahan dulu.Merekalah duri taik palat pukimak yang jadi parasit menghancurkan negara.Postpaid atau prepaid mengketedarah duit haram dan menyembunyikan kebenaran akan ada balasannya.Setiap kejahatan yang kita lakukan akan ada harga yang perlu dibayar.

      Delete
  17. Anon RC kt atas tu bru lps togok air daun ketum ker?

    ReplyDelete
  18. Aku nk jwab mamat2 kt atas.sbb dulu sebelum kes liwat.tun bergandingan dngan anwar.lpas kes liwat,tun tau le penangan nuar,pensyarah fitnah terhebat di dunia.itu pasal tun cabut.yg kena jawab najib,yg kena fitnah rosmah utk melemah kn najib.tun rasa sape leh ganti najib.muhyidin,tak bpleh.sbb geng nuar dh racun rakyat,mat sembab lembik.tk do doh.hanya peliwat yg layak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saifool dah sapu KY kat jubo dan bersumpah bahawa dia telah diliwat oleh majikaanya didalam masjid wilayah disaksiakn imam..racun!

      satu-satu negara Islam dalam dunia yang menayangkan upacara sumpah kena sontot dengan majikan sehebohnya dalam media arus perdana.....racun!

      tak cukup ka siaran-siaran pro saiful kena liwat? kenapa racun saifool kepada umat melayu tak menjadi? kenapa ya...lu pikir la sendiri..

      kalau ikut hukum islam, saifool dihukum apa ya kerana menadah jubo? dah lah main jubo, lepas tu mengaku main jubo kena gigit puting satu dunia sampai ke mekah..tak cukup sumpah kat mesia, sumpah kat mekah pulak, tak cukup dengan tu si sapiee mamak pula buat roadshow lepas anwar dipenjara..kenapa ya? racun liwat makan diri ka????

      ya allah percepatkanlah hudud di bumi Malaysia ini...amiinn..

      Delete
    2. Tu sbb pak nuar,sampai laa tak buat sumpah ...sumpah saifol dah menjadi tu sbb pak nuar dah msk jel dan keluarga porak peranda. Tak lama turn dia pulak msk keranda. Pelacur agama. Munafiq

      Delete
    3. haha anon pokemon tertelan airmani kot..

      kalau anwar bersumpah dia tak liwat..dia boleh terlepas ka dari tuduhan sipenadah jubor yg sapu KY kat pungok dia tu?

      sejak isu liwat nie malaysia porak peranda...liwat atas angin dalam kondo yang tak sujud pun puak-puak pelacur mcm kau boleh terima dan percaya..lagi mau hudud ka?? kenapa racun makan diri ka?

      hahhahahahhah..nampak tak siapa munafik??

      Delete
  19. Seronok membaca komen2 orang2 cerdik berperangai baik2 pula, punyalah cerdek hingga sanggup menyalahkan orang lain, punyalah baik sanggup memaki hanum orang .
    Sabenarnya manusia2 yang berperangai beginilah yang akan memporakperandakan sehingga negara menjadi kacau bilau. dan apabila berlaku begitu dia akan kembali pula dengan ;lidahnya yang tak bertulang itu menuduh orang nu salah orang ni salah, itulah kerja dan tugas hakiki yang mereka gemar dan saban lakukan.
    Berlagak saperti air yang jerneh tetapi berada didalam bekas yang berdebu......sudah2lah sayangilah mulut masing2........
    Perbaikilah dirimu dahulu sabelum kamu cuba memperbaiki orang lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro..terima kasih atas nasihat..

      Kalau boleh nasihat le Zul Nordin...tgk je la blog dia yang penuh dengan sumpah seranah, dendam durjana..manusia pakai kopiah ni punya sarkasam tak ubah mcm munafik tak sedar diri..

      mereka-mereka inilah yang sedang menghancurkan umat islam di Malaysia ini..

      Delete
  20. Anon 5:00, sbb zul nordin dh tau sgt kbusukan dlman PR....sape2 pun x leh sabar bro..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye...siapa-siapa pun x leh sabar nak dapat dato dan duit...dan juga bergesel pipi dengan PM dan juga isterinya...

      pangkat, glamour dan wang ringgit (atau dollar) lah yang sedang 'membunuh' umat melayu skrg nie....Islam letak tepi ok...

      nyway..apa hukuman hudud untuk munafik x sedar diri?? BN wangi sngat ke??

      Delete
  21. Dey macha parpukaritahi... Tutup je la blog ni... Dah busuk masam mcm badan awak... Lemak je lebih, isi kurang... Tambahan pula, anda umpama tangki kumbahan yg dah melimpah, meleleh je segala bentuk sisa kumbahan keluar daripada mulut anda... sebab apa semakin busuk? Sbb najis siapa yg anda telan dan proses sekarang? Semuanya dah bercakpur aduk... Ingatkan tibai pakatan pembangkang je, rupanya sama2 spesis pun anda tibai... Yg payung awak selama ni pun awak sondol mcm babi tunggal... Biarlah apa orang nak kata, yang penting PARPUKARI dah berubah menjadi PARPUTAHI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!