BUGIMA PUNYA JILAKE! MINYAK TAK NAIK HARGA LA MACAI BODOH!

Dah confirm dari KPDNKK yang semua minyak RON 95 97 dan DIESEL tak naik dan kekal pada harga sekarang. 

Tadi bukan main lagi macai U turn yang lacurkan agama demi politik kata minyak akan naik tapi akhirnya terbukti kalau tak menipu bukan MACAI namanya.

Tq Mr PM. I love PM

5 Responses to "BUGIMA PUNYA JILAKE! MINYAK TAK NAIK HARGA LA MACAI BODOH!"

  1. Kalau tengok arus kenaikan pada minyak dunia sekarang , harus minyak petrol naik harga . Tapi mungkin kerajaan tak mahu naik kan kerana 2 pilihanraya kecil yang berlaku tidak lama lagi . Kemungkinan akan berlaku kenaikan pada 1 June nanti . Tidak boleh di elak kan kerana kenaikan minyak dunia sekarang .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju....
      Sbb PRK parpukari.....
      Jgnlah dok puji melangit sgt...
      Ada naik, ada turun....

      Delete
    2. Banyak plak ketuanan nie! Ketuanan melayu dah tak laku! Koh! Koh! Koh! Ketuanan telco sekarang nie tengah hot! Lepas nie ketuanan minyak plak! Kah! Kah! Kah! Ketuanan telur dah tak da! Kah! Kah! kah!

      Delete
  2. Pukimak parpukari kalau naik cpt je, klau turun nk kaji itu, kaji ini mmg haramjadah

    ReplyDelete
  3. Kad prabayar jugak kau pusing! Cibai! Lanciao! Keling gemuk!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!