YO RAFIZI RASPUSSY! KAU BERANI TAK JAWAB CABARAN RIZAL MANSOR NI?

Tu dia Rafizi si lembut punya Raspussy, dah ada cabaran terbuka pasal penipuan kau ni, kau berani nak sahut tak ni? Jangan la asyik menipu siang malam je, ini dah ada cabaran terbuka ni, sahutlah kalau berani...

Amacam? Cakap banyak pun tak guna Raspussy, sahut je...kepada macai pakatan yang jijik ni, mitak la tolong sampaikan pada si pondan dari Pandan tu ya..

20 Responses to "YO RAFIZI RASPUSSY! KAU BERANI TAK JAWAB CABARAN RIZAL MANSOR NI? "

  1. Saya berharap Rizal Mansor lebih agresiff,tak cukup dgn hanya cabaran begitu,kena buat lapuran polis kerana menghasut cuba menjatuhkan credibility PM dgn mefitnah isteri beliau ,kemudian ambil tindakan Mahkamah,keran memfitnah terhadap Rafizi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buang masa aje report polis. Nampak sgt mmg bodoh si bapuk tua ni punya statement. Kalau rizal mansor pi report, dia akan nampak lagi bodoh dari si bapuk tua ni. Sikit2 nak report polis. Sepatutnya org yg buat cerita karut ni, kena come out with hard evidence. Gambar Rosmah tgh meniarap tgk jet ke, tgh menonggeng ke, nama flight passenger details ke. Ini sembang taik. Taik le ko dpt

      Delete
    2. Dan Rizal Mansor, tolong jgn babitkan MCKK yer. Saya pun bekas murid MCKK... Rafizi hanya memalukan MCKK.

      Delete
  2. Orang melayu ni tak abis2 dengan sumpah...
    trend yang dipopularkan oleh penerima liwat Saifool...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah akibatnya apabila membiarkan otak diliwat oleh peliwat tua tu. Dia menafikan sumpah sebab dia memang tak berani bersumpah kerana confirm dia meliwat.

      Mahkamah tak percaya, Sumpah pun tak nak terima. Sumpah ni bukan adat orang melayulah. Bacalah al quraan. Betapa banyak ayat-ayat yang menggunakan sumpah.
      Yang pastinya orang yang tak nak bersumpah adalah orang yang cuba melindungi kebenaran.

      Delete
    2. RBA memang kafir yang tak pernah baca quraan pun. RBAbi aka DAP.

      Delete
    3. Dkt mahkamah pun kena bersumpah kalau nak bagi statement, bila masa plak jadi adat resam org melayu plak!! Sblm saiful angkat sumpah, dah beribu2 org angkat sumpah lah. Ko ni peminat saiful yg hanya ingat sumpah saiful aje??

      Delete
  3. Aku nak cakap...org kurang agama mmg mcm ni..nak takut apa sbb dia pikir hidup ni d dunia sj...bg dia d dunia nilah segala2nya..x tahulah mamat ini solat @ tidak...

    ReplyDelete
  4. Ala seperti kita tahu spesis2 dari PgayR dari ketum Jubori dan YB Pondan mana ada telor kan. Kalao ada pun dah dpotong tukar jantina di negera sebarang itu sebab di panggil Raspussy pus pus. Tahap jenis pussy ni memang mulut bau najis vavi. Sama seperti Ketum Jubori dahlah bacul tetapi berlagak hero Tamil Soothu adi

    ReplyDelete
  5. Jangan lupa RAFIZI RASPUSSYakan rai perkahwinan di KLCC pada sabtu. Jom ramai ramai.

    ReplyDelete
  6. Rafizi kecut telur...berani fitnah bila org cabar telur dia msk dalam...takutnk jwb...berani bt berani jwb lah pondan wei.....

    ReplyDelete
  7. Memang layak sungguh YB Pondan Raspussy pondan jadi jadian. Mulut bau najis vavi, suka berbohong, menfitnah dan menipu. Spesis2 pondan ni yg harus dhukom sula hidup2 bersama Ketum Peliwat

    ReplyDelete
  8. Patutlah takut sangat dengan hudud. Baru nak bentang dah terkencing. Belum lagi dilulus. Masih banyak lagi yang perlu diperhalusi sebelum diiplimentasi mengikut syarak.

    Raja Liwat Si KETUM dah mengatur orang2 dia yang tak seberapa ramai ni dok heboh dalam dunia maya seolah2 satu negara tak setuju.

    ReplyDelete
  9. Jahat betul mulut cheebai YB Pondan, mulut najis vavi dari Gay Boy Si Ketum Penjubor

    ReplyDelete
  10. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini RBA yang tengah meroyan, raja liwat idolanya sudah masuk penjara.

      Delete
  11. Sejak Anwar masuk penjara, aku dah tak nampak dah pemimpin PKR yg lain bersuara kecuali si Bapuk tua ni. Bapuk ni plak dah kering idea sehingga dah tak nampak isu. Nampak Rosmah aje sampai buat cerita Rosmah yg pi Indianapolis utk selenggara jet. Hahaha.
    Nampak sgt PKR dah tak relevan sejak Anwar masuk penjara. Baik pemimpin PKR yg sedia ada ni lompat parti. Korang pi join PASMA. Elok sikit. Sekurang2nya nampak le sikit perjuangan tu. Perjuangan PKR adalah keadilan utk Anwar aje dan jatuhkan PM dgn memburukkan Rosmah Mansor. Rakyat dah bosan dah wehhh

    ReplyDelete
  12. Klau dia anak jantan lah?????? Dah ko call dia Raspussy, mana dia berani!!!!! So, mmg tak brani punyer. Sia2 aje lah cabar bapuk tua ni. Dia akan alih ke perkara lain plak. Mcm mana le org undi mangkuk hayun ni

    ReplyDelete
  13. Alahai Rizal Mansor. Rafizi buat lawak le. Hang tak dapat kah joke dia? Benda mcm ni pun nak respond ke? Abiskan boreh aje. Byk lagi benda nak buat. Rosmah Mansor pun tak heran dgn statement ni. mmg bodoh yg amat sangat. Ini dinamakan bodoh piang

    ReplyDelete
  14. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!