YAY! FUAD ZAKARSHI MENJADI KP JASA YANG BARU!

DATUK DR PUAD ZARKASHI dilantik Ketua Pengarah JASA yang baru ganti arwah Datuk Fuad Hassan. "Isnin mula masuk ofis," katanya pada Agendanews.

PK; Tahniah Dato, semoga dato jalankan tugas dengan baik sekali

3 Responses to "YAY! FUAD ZAKARSHI MENJADI KP JASA YANG BARU!"

  1. Ramai orang kata bahawa Malaysia akan aman bila Anuar mati . Korang jangan happy sangat bila Anuar mati nanti . Akan muncul satu lagi anak puaka iaitu Nurul Izah . Aku yakin Nurul Izah ni akan di jadikan anjing peliharaan DAP . DAP sebenarnya kurang percaya dengan Asmin . Drama skrip cina DAP ni semua dalam poket aku .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun fikir begitu,tapi harapkan dia ada musuh ketat dalam parti sendiri je lah,Azmin.Jadi kurang sikit lah power dia berbanding bapak dia.

      Delete
  2. Makin parahlah JASA..KP baru yg tiada jasa kepada org melayu di parlimen beliau dahulu iaitu batu pahat..sbb itulah beliau tewas di batu pahat..sepatutnya lantik Tun M jd KP JASA hahaha

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!