TERKINI! USTAZ KAZIM ELIAS DAN MUFTI PERLIS DR ASRI DAH BERDAMAI?


MINUM DAN SENYUM...Datuk Ustaz Kazim Elias dan Datuk Dr Asri malam ini bersua mesra di sebuah cafe di Kangar.Hadir sama Datuk Dr Asyraf Wajdi-Agendanews

PK: Bagus la dah setel perkara ini. Cuma Maza aka Dr Asri masih kena perjelaskan isu ZAKAT ni. Apakah maksud dia sebenarnya?


7 Responses to "TERKINI! USTAZ KAZIM ELIAS DAN MUFTI PERLIS DR ASRI DAH BERDAMAI?"

  1. Zakat untuk asnaf pun tak semourna nak diagihkan lagi nk bagi ke orang bukan islam ....bsb roti jala dah settl adakah isu pliralisme...libralisme mempunyi pandangan yg sama juga...?isu ini lagi merbahsya dan wajib diperangi bersama sama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Tak sampai setahun berbalah dah kawan balik...yg ku masih gusar ttg u umno VS u pas yg dah berbalah 7 abad masih lagi tak sepakat... ni belum ambik kira u sunnah, u shiah (sesat), u shiah (tak sesat), u wahabi, u bebas...golongan ulama berjenama spt ini tak serasi dgn tuntutan quran. Selagi golongan ulama berpuak, terombang-ambinglah org awam!

    ReplyDelete
  3. syukur kpd Allah kerana dua tokoh Islam ini telah menunjukkan contoh yg baik.....bertelagah tidak memberi sebarang menafaat kpd ugama & ummah.

    ReplyDelete
  4. Aku berasa nak menitis ayer mata melihat dua tokoh Ulamak berdamai, beginilah contoh tauladan yang perlu ditunjukan oleh Ulamak dan inilah yang dikatakan Ulamak sebenar yang berpegang dan kembali kepada Al Quran apabila ada masaalah.

    ReplyDelete
  5. Ashabul-DarulSunnahMarch 9, 2015 at 12:18 AM

    Syukur Allhamduillah sebab WAHABI belum berani menunjukkan belangnya lagi di Malaysia.
    Jangan syok sangat mempercayai tingkah laku WAHABI, melalui ejennya MAZA ini.
    Yang bagusnya ialah Ust Kazem walaupun difitnah oleh ejen WAHABI pemecah belah Islam, beliau terima kembali perdamaian.

    Bg WAHABI, mereka sudah berjaya labelkan Ust Kazem sebagai pendusta Hadith, walaupun itu fitnah.

    Jangan kita lupa WAHABI adalah gerakan yang dicipta oleh musuh2 Islam untuk melagakan umat Islam dan beretak perang dengan perkara2 hukum yang telah beribu tahun selesai dibahaskan oleh para Tabi'en.

    WAHABI ejen penjaham Islam.... hati2lah dgn fitnah akhir zaman..
    Jgn sama sekali percaya dengan wajah talam DUA MUKA WAHABI Asri Zainal Abidin ini.. kajilah latar belakangnya sebelum percaya kpd nya.

    Wallahualam..

    ReplyDelete
  6. Ketahuilah bahawa IS (Islamic States) sekarang yang mempamerkan sifat ganas konon dalam menegakkan Islam adalah didalangai oleh gerakan WAHABI dan CIA.

    Nabi Muhammad Solallahu Alaihi Wasallam tak pernah syariatkan perbunuhan sesama Islam hatta golongan Munafik yang mensabotaj gerakan Islam di zaman pemerintahan Baginda dulu. kecuali hukuman Hudud, Qisas yang disahkan kesalahan jenayah melalui Perbicaraan Mahkamah..

    Ini dalil mana puak2 WAHABI ni nk hukum org ini itu dengan sembelih, tembak, bom sana sini..
    Dan ilmuan2 Islam dlm Malaysia diam seribu bahasa tak berani nak keluarkan fatwa IS ini adalah HARAM.. termasuklah ostad2 JAKIM... Islam di hina difitnah oleh kerana umat Islam sendiri!

    jd skrg ni imej Islam dicemari dengan wajah2 aliran SESAT seperti Syiah dan fitnah IS yang didalangi WAHABI

    SOLIDARITI utk Ust Kazem-Permulaan WAHABI menyerang Malaysia secara pemikiran..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!