TERKINI! GAMBAR PANAS TUN M DAN PM BERGADUH???


Tu dia mereka makan bersama. Elok je mereka ni. Takde apa pun, inilah masalahnya bila ada puak bodoh nak mampos yang suka menjadi batu api melaga-lagakan pemimpin lama dan baru.

Kenapa boleh jadi macam ni? Apa agaknya nawaitu golongan ini? 

Apa pun aku seronok tengok Tun M dan PM bersama. Apa saja isu 1MDB biarlah dijawab oleh 1MDB sendiri. Kita pun mahu membersihkan nama 1MDB ni.

Banyak persoalan yang timbul dan perlukan jawapan. Ini bukan isu Tun M serang PM tapi rakyat nak tahu apa yang sebenarnya dibuat oleh 1MDB.

So ada baiknya dijawab persoalan yang timbul dan bukan menyerang peribadi si tukang tanya soalan. Bukan Tun M yang jadi ancaman tetapi aku lihat golongan batu api ni yang sangat merbahaya adanya. 

13 Responses to "TERKINI! GAMBAR PANAS TUN M DAN PM BERGADUH???"

  1. Macai sakit hati sebab Tun M tak nak jadi KETUM mereka.

    ReplyDelete
  2. Beselera aku tengok kueh kueh atas meja tuu . Pasti sedap .

    ReplyDelete
  3. Setakat bergambar jer dah dikatakan perang sudah tamat. Aku pon boleh begambar kalo mcmtu. 1MDB tetap di bawah tanggungjawab Ah Jib Gor dan Ah Jib Gor tak boleh lepas tangan macam tu jer.

    ReplyDelete
  4. 1. 2 x 5!!macam lembu nfc jee!!!

    ReplyDelete
  5. 1.oitttt!!hang pun kena ingat!!anak-anak hang jadi jutawan pun macam kes 1MDB jugak!!cermin diri dulu noo!!elokla hang dok disurau jeee lani!!dah bagi anak hang jadi mb kedah!!tak cukup lagi ka!!!
    2.ya ka!!!hang jangan jadi macam pak lah dulu!!habih bisnes anak aku dia cantas!!!jangan lupa sponsor tour d langkawi ni tiap tahun!!!
    3.tu boleh diurus janji!!!shhhhhhhhhh!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa..klu ada g la bwk bukti hg!!hantar pd SPRM..ckp xda bukti serupa anjing menyalak bukit!!sampai kiamat pn xhabis!!buat tuduhan bodoh pakai bukti air liur

      Delete
    2. Pemikiran run lebih waras dan saintifik dari kebanyakan ramai. Masih bernas dan amat relevant.Rugi kalau sekadar menghiasi surau.

      Delete
  6. sambungggg
    1.sedap nampak kuih ni!!mai kita tapaw sorang sikit!!anak-anak aku suka ni!!ada plastik kosong!!!
    2.bini aku pun suka ni!!ambiqla !!tutup kes nooo!!
    3.shhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. sudah la parpu..dulu Pak Lah pun lebih kurang mcm ni gak..kata idola Mahathir..blog hg dulu klu kutuk Pak Lah n KJ dah mcm org xda agama..skang sanjung KJ sbg hero..Tun mmg seorang yg profesional dr dulu lg..pasni klu Tun masih tibai Najib dan 1mdb..baik hang tutup la blog ni

    ReplyDelete
  8. najib pun lepak minum dengan anwar bila jumpa kat parlimen gelak2, takde pun nampak diorang bertumbuk bergaduh, tapi hakikatnya pendirian tak sama.

    ReplyDelete
  9. Aku punya komen.. najib must go.

    ReplyDelete
  10. Bila hati sudah tidak sejiwa..bergambar boleh..Tun hilang selera makan.

    ReplyDelete
  11. semua kenal mahathir...pak lah s46 lawan dia, dia baik juga...kuli.......zahid hamidi hentamdia...skang dia baik juga......mahathir teguh dalam perjuangan dia untuk islam dan melayu jadi dia takda take in heart ngn sapa2..just a good business deal je....tapi....siapa kena chedet ni..jelas dalam gambar wajah chedet tidak gembira.......kata sayang sgt ayahanda kita...jangan la tekan dia, dia maafkan najib....xda soal maaf kerana tiada siapa yg salah...yg ada bagaimana najib nak selesaikan masalah yang ada...thats interest mahthir and shud be our interest too

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!