TERKINI! ANWAR GAGAL DALAM PERMOHONAN UNTUK MENJADI AHLI PARLIMEN PENJARA SG BULOH!

Penjara tidak benarkan Anwar ke Parlimen

4 MAC: Yang DiPertua Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia hari ini telah menerima salinan surat Ketua Pengarah Penjara Malaysia menolak permohonan Nurul Izzah dan Wan Azizah Wan Ismail untuk Datuk Seri Anwar Ibrahim menghadiri persidangan Dewan Rakyat 9 Mac ini.Menurut sumber, surat itu diterima hari ini dan secara ringkas menolak permohonan itu dan salinan diberikan kepada Yang DiPertua Dewan Rakyat untuk tindakan lanjut dan pengetahuan pihak-pihak berkenaan.Ia berikutan Anwar kini tertakluk akta, peraturan dan prosedur Penjara Malaysia.Yang DiPertua Dewan Rakyat mungkin akan mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung perkara berkenaan namun belum dapat disahkan lagi bila kenyataan rasmi itu akan dikeluarkan.Semalam dalam satu kenyataan daripada pihak Penjara Malaysia menyatakan layanan serta kemudahan terhadap semua banduan termasuk Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah sama selaras dengan ketetapan akta, peraturan penjara dan prosedur penjara.“Keputusan, tindakan serta langkah yang diambil oleh Jabatan Penjara adalah berasaskan ketetapan akta, peraturan dan prosedur penjara yang diguna pakai untuk menguruskan semua banduan.“Sebarang layanan istimewa daripada kakitangan penjara akan diambil tindakan,” kata Timbalan Pengarah Dasar Kepenjaraan, Supri Hashim dalam satu kenyataan.Pada 24 Februari lalu, keluarga Ketua Pembangkang telah menghantar petisyen kepada Lembaga Pengampunan di Istana Negara sekitar jam 4 petang.Ia berikutan Anwar dihukum penjara 5 tahun atas sabitan kesalahan meliwat pembantu peribadinya Mohd Saiful Bukhari Azlan 7 tahun lalu.Sehingga kini belum ada tarikh ditetapkan Istana Negara untuk mendengar petisyen itu.

bnbbc

8 Responses to "TERKINI! ANWAR GAGAL DALAM PERMOHONAN UNTUK MENJADI AHLI PARLIMEN PENJARA SG BULOH!"

  1. Kenapa korang ni suka sangat kacau Anuwar haa . Biar laa dia berbahagia dalam penjara .

    ReplyDelete
  2. Bukan saja nak kacau, tapi depa ni dok buat lawak tak habis-habis. Dah disabitkan kesalahan dan dah di Penjara pun masih teringin nak pi sidang parlimen pula. Apa punya lawak PKR ni, dia dah jadi banduan dah pun, masih terkial-kial nak rakyat bersimpati dengan banduan ni. Dah lama rakyat Malaysia ditipu oleh peliwat ni, semenjak tahun 1998 lagi. Sekali dua bolehlah nak tipu rakyat, kalau dah hari-hari kerja menipu, rakyat yang bodoh dan dunggu pun tak kan nak percaya lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depa macam kominis. Tau tak boleh dapat pi Parlimen, tapi buat hingaq jugak. Kominis kata kalau hangpa hingaq bertalu talu, lama lama ada jugak 1-2 yang caya apa depa cakap. Kalau tak pun, mcm DAP cakap - buat hingaq banyak banyak, ada 1-2 yang ikut depa bencikan kita.

      Jadi, kita pun buat lagu tu jigak lah. Depa hingaq, kita bantai bertalu alu jugak. Bantai kata kata saja, nooooo. Jangan buat macam depa PAS pi tumbuk Dr Dzulkefli pagi tadi.

      Delete
  3. Itulah perangai Hero Tamil, lawan tetap lawan konon, tetapi memang dasar bacul. Liwat tak dapat dipisahkan dari Nuar dan keluarga 69, Keluarga Tunggang Tonggeng yg hidup hanya menipu, berbohong, membuat fitnah dan memporak perandakan negara dan rakyat. Terimalah hakikat papa hebat mu seorang peliwat jijik lagi terkutok. Faham lah air mani papa mu, bukan boleh dperah macam perah kain basah. Air Mani papa hebatmu yg dtembak berdas das dalam kesyiokkankedalam jubor Saiful. Itulah adalah sah 100% DNA air mani papa hebat mu bernama Nuar Jubori. janganlah salahkan sesiapa, salahkan Papa Hebat dan Si Nyonya kipas yg bersetongkol menyembunyikan ketagihan kronik papa Hebat mu kepada lobang taik, lobang najis dan lobang jubor. Terimalah hakikat papa Hebat mu, penipu, pembohong dan mulut bau longkang Sang Peliwat jijik lagi terkutok. Janganlah heret rakyat, jangan heret anak2 dan cucu2 kamu untuk menegakkan kote bengkok Sang Peliwat jijik lagi terkutok Papa Hebat mu . Sedar dan insaflah wahai Norul dan adik beradik

    ReplyDelete
  4. hahaha...http://braveheart-blogger.blogspot.com/2015/03/anwar-kesal-masuk-lorong-salah.html

    ReplyDelete
  5. Saya rasa Nuar Jubor Hero Tamil dalam penjara sekarang merasa menyesal. tetapi menyesal bukan kerana ketagihan kronik beliau iaitu menyondol lobang taik, lobang najis, lobang jubor jantan2, boypren2, pelacur2 dan isteri2 orang, tetapi menyesal kerna tidak pake kondom. Kalo dberi izin atau keluar penjara, suruh lah pencacai2 tonggeng depan beliau, tak menjelir lidah beliau, tak melilih air lioq beliau? Itulah peliwat jijik lagi terkutok, yg tak akan bertaubat, Nuar jubor

    ReplyDelete
  6. Cukup2 lah berdrama keluarga Anwar. Dah buat salah, dan telah dibuktikan pun bersalah. Barisan peguam yg bkn calang2 org nya, pun takleh nak buktikan kesangsian kes. Jgnlah berdrama lagi. rakyat dah naik muak!!! Kpd Nurul Izzah dan Wan Jijah, tlg lah jadi pemimpin politik sebenar. Bkn fight utk laki dan bapa shj!!!!

    ReplyDelete
  7. Bagilah peluang kat Anwar pi Dewan Rakyat. Pembangkang ni dah xde pemimpin yg boleh ckp dan berani. Semuanya bengap. Depa pandai sebar fitnah dlm blog dan tweet. Yg reti ckp dan boleh berbahas dgn pemimpin BN adalah Anwar. Bagi lah peluang oiii!!!!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!