SPAD BODOH NAK MAMPOS! HARGA TEKSI NAIK JUGAK! JOM KITA BOIKOT TEKSI!

KADAR baru tambang teksi diumum SPAD Khamis terus berkuatkuasa.Hanya tambang bas ekspres dan rel DITUNDA.Menteri JPM Nancy Shukri baru umum-Agendanews

Tadi aku dah tulis panjang lebar pasal SPAD dan pemandu teksi KL! La ni aku nak kata spad bodoh lagi ka? Tak perlu ada cerdik jugak SPAD ni sebenarnya sebab dengan kenaikan harga teksi sahaja maka secara tak langsung pemandu cilaka, kaki yang malas nak kayuh ni ada harapan terus bungkus.

So rakyat Malaysia yang tak berapa cerdik dan suka berpoltik 24 jam. Aku nak seru kat korang supaya cerdikkan diri dengan tidak menggunakan lagi perlhidmatan teksi. Guna bas atai LRT sahaja kalau terpaksa takpa guna teksi je.

Tapi selagi boleh la kalau ada alternatif lain maka teksi wajib dijauhi. Lepas ni tengok teksi tu dan anggap ianya adalah satu kenderaan yang akan memufliskan anda. Depa nak sangat harga naik kan? 

Aku mintak doa lepas ni hanya akan tinggal TAXI DRIVER yang benar-benar ikhlas cari makan dan bukan jenis suka MEMANCUNG PELANGGAN punya.

Apa pun aku suka dan seronok dengan keputusan ini. Ingat jangan guna tekai kita guna transportation lain je. Lepas ni kita guna BAS dan LRT atau apa saja ASAL BUKAN TEKSI! 

21 Responses to "SPAD BODOH NAK MAMPOS! HARGA TEKSI NAIK JUGAK! JOM KITA BOIKOT TEKSI!"

  1. Banyak betul MANUSIA BONGOK dlm KERAJAAN..

    Lepas ni wajib TEKSI pakai EXORA..

    Makan duit haram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exora auto premium turbo rm30000,

      Delete
    2. Manusia bongok dlm kerajaan adala pekerja pembangkang byk muka talam. Kemudahan kjaan nak muka tak malu. Dan mereka paling pemalas buat kerja.

      Delete
    3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
    4. Anda butuh angka ghoib 2d 3d 4d singapura/hongkong yang di jamin tembus selama 5 kalli putaran silahkan hubungi eyang woro manggolo di 0823-9177-2208 atau anda bisa karna saya sudah menbuktikannya,terima kasih. الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      Delete
  2. ELOOOO BEWAK2 HIDUP MELAYU,
    KIH KIH KIH DI NEGARA KAPIAQ MEMANG ADA GST TAPI HIWAY TAKDAK TOL, MEMANG MINYAK MAHAI TAPI REGA KERETA NGAN TAMBANG DEPA MORAH, SERBIS GOMEN KOS DIA PAKAI CUKAI, DI NEGARA YANG DITADBIR ADIK BEWAK, GST ADA TOL PUN ADA, MINYAK MAHAI, REGA KERETA MAHAI, TAMBANG MAHAI, BAYAR CUKAI GAJI PEKERJA GOMEN TAPI MYEG PON KENA BAYAQ, GOMEN MAKAN KELILING, RAKYAT BAYAQ DUA KALI DALAM SEMUA HAI KIYEH KIYEH KIYEH... hehehe saja gurau ngan pengikut lord reid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe gurauan lord burit betul klr dari buritnya..gurau ye lordy..

      Delete
  3. Kalau nak kerja driver teksi kl, bawak teksi premier. Teksi bajet guna meter kena kerja 14 jam 30 hari tak boleh cuti, kalau cuti satu hari takda pendapatan esok kena cari 90rm bayar .sewabeli teksi.kira ni parpu rokok rm 20, petrolgas rm 20, makan minum rm20.katakan 1jam rm10, 140 tolak 60 tinggal 80 tolak sewa 45 tinggal 35 kali 30 dapatla rm 1050 sebulan. Nak tanya kau parpu bole ke driver teksi kerja 14 jam robot boleh la. Naik kan cukai apa yang patut bagi tesi driver exora auto ingat outo ingat otomatik turbo rm30000 auto oiiii parpu pundek jemmmm laaa otak takda kee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu teksi melayu bodo beli hisap rokkok oyoo wo dua puluh. Kita beli colok sembayang mintak tuhan alla banyak rezeki puasa makan limau pisang anggur epel gua satu hari dapat 240rem.tak kaya kaya cukup makan jugak

      Delete
  4. SPAD TIDAK BODOH. Tapi lu yg JEMUAN BANGGANG. Puak puak umno memang BODOH

    ReplyDelete
  5. Alo brader... rokok & makan pun mahu masuk kira ka? Lain orang kerja tak makan & hisap rokok ka?. Sudah tahu duit ciput pun mahu kasi bakar itu duit & lepas tu melalak tak cukup makan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tahan tekak kering hisap habok sedut aircond. Terpaksa kena hisap mahu kasi mati saraf otak baru sedap bawak teksi awak apa tau brader.

      Delete
  6. Kroni dap pp banyak bawak teksi kat kl ni,

    ReplyDelete
  7. Tepat tindakan spad menaikan tambang teksi tapi tidak pada bas dan train

    ReplyDelete
  8. penulis blog ni bodoh bebal mcm yg najib kata..
    blogger pro umno bodoh,bebal.....
    tahu atau tidak...pemandu teksi bermeter termasuk pemandu airpot limo membayar sewa teksi/limo antara rm45-rm150 sehari kpd pemilik syarikat yg memiliki permit.

    kos hidup hidup meningkat.kuasa beli mengecil...

    ada mslh ke tambang naik ?
    pemandu teksi dan keluarga bkn mkn batu atau kayu.

    baik kau maki hamun pemilik ratusan permit teksi.

    ReplyDelete
  9. Aduhai penulis, kamu xnak guna teksi xapa, Ajak orang ramai-ramai boikot, xbetul tu. Baling pasir ke periuk nasi orang namanya, TAK BAIK!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Menaikan tambang bukannya penyelesaian masaalah pemandu tak cukup makan. Kalau tambang yg dinaikan itu tak mampu diserap oleh pengguna dan tak orang yg mampu nak naik teksi, boleh ke pemanfu tu nak cari makan. Masaalahnya disni adalah orang tengah iaitu company yg cekik darah. Patutnya S(uper)PAD berjihat hapuskan orang tengah macam Ismail Sabri buat. Syed Albar ni apa yg dia tahu pasal kesusahan rakyat. Umur pun dah lanjut.... bersaralah dan bagi peluang orang muda menyumbang idea untuk negara.

    ReplyDelete
  11. Saudara saya yg bekerja sebagai pemandu teksi mengatakan nak dapat 30$ pon payah.

    ReplyDelete
  12. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

  13. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!