PANAS TERKINI! MINYAK NAIK LAGI?

Oh tidak minyak tetap kekal dengan harga sama bulan Mac. Sesiapa yang buat isian panik tadi aku nak ucapkan PADAN MUKA sapa suruh percaya dakyah pakatan?

HARGA minyak untuk bulan April kekal seperti Mac RM1.95 untuk petrol RON95, RM2.25 bagi RON97 dan RM1.95 bagi diesel-Agendanews

8 Responses to "PANAS TERKINI! MINYAK NAIK LAGI?"

  1. Tadi aku menangis . Aku betul betul menangis . Aku menangis sebab aku terpaksa potong bawang dalam jumlah yang banyak . Sesiapa yang potong bawang akan pasti menangis . Nasib baik bawang tak kena GST . Kalau tak , pasti ramai yang menangis .

    ReplyDelete
    Replies

    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Padan muka parpukari tunggu pru14

    ReplyDelete
  3. bw bertaubat... berdosa meghina sesama muslim wahai parpukari

    ReplyDelete
  4. bw bertaubat... berdosa meghina sesama muslim wahai parpukari

    ReplyDelete
  5. Aku pun nk menangis tadi.menangis sebb nasi lemak,nasi kerabu,roti canai tk kena gst.klu dngar momokan kwan2 geng pkr,mcm mati tk makan kita sbb kna gst.skarang masa kita serang mereka keh keh keh.

    ReplyDelete
  6. Pecah perut dap ketawakn melayu yg mudah sgt kena klentong...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!