PANAS BERAPI! TUN MAHATHIR PANAS HATI KETIKA PENUTUP LTDL 2015 GAMBAR GAMBAR INI PASTI ADA YANG MUNTAH DARAH!!

Tengok TAJUK pun dah gempak, nak tau apa kisahnya, SILA KLIK SINI


8 Responses to "PANAS BERAPI! TUN MAHATHIR PANAS HATI KETIKA PENUTUP LTDL 2015 GAMBAR GAMBAR INI PASTI ADA YANG MUNTAH DARAH!!"

  1. Parpukari salah satu pembodek Najib razak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke? Betoi kah? Tapi pasai apa entry ni ttg Tun? Bkn Najib Razak. Mu reti baco ke dak ni?

      Delete
  2. Tang mane dosanyer...???

    ReplyDelete
  3. Fuhh .. mmg muntah darah. DARAH HIJAU CAMPUR JINGGA

    ReplyDelete
  4. Woi Gemok apsal tak UP artikel pasal govt suntik insulin RM950 JOTA nak pulihkan Pukimak 1MDB tu.RM950 JOTA tu ntah berapa banyak rumah kediaman dan rumah kedai yang boleh dibina untuk Melayu yang merempat menyewa kedai dan rumah selama ni sampai nak mamphos..!!!

    1MDB=1Malaysia Dia Bodohkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya tak ya jugak.
      Sambil tu citer ler sama pasal pembelian jet eksekutif ACJ320 untuk mem besar ronda makan angin.
      Itu baru hot!

      Delete
  5. Dulu Pak Lah kena kritik dek Mahadey . Sekarang Najib pulak kena kritik . Saya masih ingat lagi dengan kata kata sinis Almarhum Sultan Johor kepada Mahadey . ' Kalau dah pencen tu , buat la cara pencen ' .

    ReplyDelete
  6. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!