PANAS BERAPI! PUAK PAKATAN FITNAH ANAK PM DAPAT HANTARAN USD500 RIBU!

Anak haram betul la sesiapa yang edit sikil nikah anal PM ni. Sejak dari semalam mereka dok sebar kata yang anak menantu PM bagi USD500 ribu dalam bentuk wang hantaran. 

Nah! Aku bagi jawapan confirmation dari JAWI lagi untuk menyatakan benda tu palsu. Apa punya pokemon la puak pakatan ni. Lepas ni korang tengok la mesti ada macam-macam lagi cerita palsu mereka akan sebar.

Kita tunggu dan tengok je game puak pakatan lahanat ni. 

35 Responses to "PANAS BERAPI! PUAK PAKATAN FITNAH ANAK PM DAPAT HANTARAN USD500 RIBU!"

  1. Kalau betul so What? Kalau betul rezeki dia dapat 500,000 US Dollar atau 500,000 Sing Dollar itu dia orang punya pasallah.

    Orang Melayu kalau tak dengki, tak khianat tak fitnah bukan Melayulah namanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kebanyakan melayu tu berada dalam PAS dan PKR. Maklumlah, syurga dah confirm jadi hak mereka, cuma kali ni tak tau siapa pemegang kunci syurga yang baru semenjak pemegang kunci yang la dah masuk tanah.

      Delete
    2. Ya ya...Nik ajis pegang konchi shorga macai2 semua

      Delete
    3. Duit yang disamun dari rakyat! Kalau nak harap dari usaha sendiri! Mungkin 500 tahun lagi! Kah! Kah! Kah! Dasar penyamun memang macam tu! Bila dah orang tahu tuduh liwat dan bermacam lagi pasal seks.

      Delete
    4. ya ya..betul tu anon 2.22PM..
      Bukan setakat penyamun, perompak, pembangang, perosak, peliwat..ooops..!
      nasib baik skrang tengah bercuti kat Bamboo Reiver Inn...mueheheheh..

      Delete
    5. Haha..ramai yg bertopeng dlm jabt agama seperti d abim..peliwat rupanya...

      Delete
  2. GST akan memusnahkan Bontot Negara keseluruhannya! Kami akan cincang ANDA semua!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau jadi macam Ghadaffi pun lagi bagus! Gua mau lempang Khalid Abu Bakar dulu!

      Delete
  3. Hantarannya cuma RM0.50 sahaja! Kah! Kah! Kah! Murah betul! Kah! Kah! Kah! pasal tu edit kemudian tuduh pembangkang yang buat! Kah! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barang tak baik memang tak laku! Kah! Kah! Kah! Penyamun + Penyangak mana boleh dapat barang baik? Menantu pun sama perangai macam penyamun! Eloklah tu! Kah! Kah! Kah! Dapat cucu mesti lanun taraf dewa! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    2. Org fasik akhir zaman.

      Delete
    3. Hanya zaman untuk BN sahaja yang akan berakhir tak lama lagi! Kah! Kah! Kah! Mampus! Kami akan kencing atas semua kubur termasuk Najib dan Rosmah serta anak menantunya sekali!

      Delete
    4. Majlis akad nikah tu tunjuk live lagi. Apa kau org buta dan pekak ke. Buat fitnah sana sini. Ni bukan ahli syurga tapi ahli neraka. Maki hamun Bn. Apa jenis manusia kau ni.

      Delete
    5. Species jenis peliwat..suka screwing..menyamun seperti bahasa org tiada pelajaran.

      Delete
  4. Kalau betol laa 500 ribu , itu hak dia laa . Korang sebok pasal apa .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duit yang disamun dari rakyat! Itu yang menjadi isu!

      Delete
    2. Anak Najib tu pompuan, hantaran tu kalau diberi datang dari pihak lelaki. So, apasal yang dok heboh-heboh. Dah ketandusan isu ke? Aku bukan penyokong Najib pun. Cuma puak PR dah tersepit dan dah jadi macam orang bodoh. Kalau buruk-buruk najib pun, aku rasa hina lagi Anwar yang confirm meliwat. Jijiknya.

      Delete
    3. memang pengikut peliwat macam tu...
      dia mana tau anak DSN tu laki ke pompuan..
      dua2 dia tibai...depan dan belakang..wekk..

      Delete
    4. Anon 2.19. Samun duit rakyat??? Kau dah nyanyuk ke. Kau melayu islam ke bukan.

      Delete
  5. ALOOO BEWAK2 AMENO,
    NI LA IKON DAKWAH, DAKWAH DI MANA SAJA ADA PELUANG.. BUKAN LAGU HEMPA TU USTAZ USTAZAH SPM XSKOR.. HANTAQ SABAH SARAWAK 18 KALI MINTAQ TUKAQ.. BUKAN NAK DAKWAH.. NAK MKN GAJI.. JUAI AGAMA.. HANTAQ P KG ORG ASLI PUN XMAU.. MERUNGUT BUSUK LA.. ANJING JINAK LA.. KALU HANG DOK GHEJA PIKIAQ PERUT NGAN BAWAH PERUT HANG SMPAI BILA2 PUN DEPA BUSUK BELA ANJIN BELA VAVI.. KIYEH KIYEH KIYEH. . CERMIN MUKA DULU HAT DOK KUTUK ORG TU.. He he he rukun iman ketujuh puak bewak beriman dgn lord reid..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..cermin muka dulu..
      peninggalan Pok Nicky..
      di"kena"tarbiah dek DAPigs pujaan Lord Reid..
      muahahahaha...

      Delete
    2. Haha lord burit ada lagi...haha commodore abg non..

      Delete
    3. Masyaallah hang orang ke atau jin kapir berwajah manusia

      Delete
  6. PAS dan PKR adalah kafir.

    ReplyDelete
  7. Punyalah bodoh macai Pembangkang, ada ke dia kata mas kahwin tu duit rakyat? Bodohnya duit tu mas kahwin DARI SUAMI dia lah yang bagi pada anak DS Najib, ister dia.. Apa bodoh sangat. Bukan pengantin perempuan yang bagi mas kahwin pada suami. Apa ke sampai begini tololnya ni????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin bagi macai pebangkang , pihak perempuan kena bagi duit hantaran kat pihak lelaki . Benda ini mungkin berlaku sebab pemimpin dia Anwar pun main songsang , jadi duit hantaran pun kena songsang jugak kah kah .

      Delete
    2. TAU TAKPA. ATAUPUN KAFIR LAKNATULLAH MENYAMAR. SBB TU BODO PIANG

      Delete
    3. Cinadapig yg pompuan bg duit hantaran kt laki...sebab tu ingat org melayu mcm dorang...tkantoi tlajak bodo

      Delete
  8. Yang buat penipuan tu satu hal dan akan tanggung dosa besar kerana niat jahat menipu orang ramai. Lain lah kalau beliau memang puak kafir, memang sah penghuni neraka. Yang kesian adalah mereka-mereka yang subahat menyebar dokumen palsu berunsur fitnah. Tak pasal-pasal dapat dosa percuma. Moral of story, jangan cepat melatah dengan maklumat yang sensasi. Lagi pun, berapa banyka mas kawin sesiapa pun, apa kita nak kisah. Biaq pi lah. Depa yang kahwin, bukan menyusahkan korang.

    ReplyDelete
  9. Yang dok sebar fitnah pasal isu ni adalah puak RBA cina kafir. Sebab tu tak tahu bab adat ataupun agama. Hantaran tu datang dari pihak lelaki kepada phak perempuan. Kalau lagi banyak pihak lelaki bagi kat pihak perempuan lagilah bagus. Apa pasal mau bising-bising pula. Bodoh punya RBAbi aka DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rupa nya RBA bodoh punya orang. Betul ke? Kalau lge pun 2 x 5 lagi bodoh

      Delete
    2. Kalau tak bodoh tak kan kena tikam belakang dengan PAS. PKR tu memang kerja tikam belakang selalu, tapi itu lain punya tikam belakang.

      Delete
  10. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
  11. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
  12. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!