PANAS BERAPI! NURUL IZZAH KENA BELASAH DENGAN AZALINA DALAM PARLIMEN - WAJIB TONTON VIDEO INI

Pergghhh! iNI BARU BETUL AHLI pALIMEN bn YANG SEJATI, DIA KASI hentam sama Izzahm sampai terkulat-kulat Izzah Janda Gersang nak jawab la! Padan muka Izzah kanjeri! Khaikk Ptuiihh

24 Responses to "PANAS BERAPI! NURUL IZZAH KENA BELASAH DENGAN AZALINA DALAM PARLIMEN - WAJIB TONTON VIDEO INI"

  1. Bravo dato azalina kasi taruk sama dia..jgn kasi can..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ptuiii!! Mcm ni ke Yg Berhormat berckp?? Mcm tak waras aje. Dia ni bkn lesbian ke?

      Delete
    2. Tu nak berckp mcm mana? Mcm betina bodoh mcm nenek jijah tuh.
      Adik pompuan kau partner dia?

      Delete
  2. Tadi aku dengar si ijjah betina sundal tu punya ucapan BODOH dalam Parlimen....memang sakit hati.
    Anak puaka sundal ni tak ubah macam bapak dia, banduan RAJA LIWAT.....KURANG AJAR DAN BIADAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah mmg anak Anwar. mcm bapa dia gak le. takkan mcm anak ko plak. semua YB bebas berckp dlm Parlimen. Yg pandai2 akan bertekak dgn fakta. yg bodoh akan terpekik terlolong tanpa fakta. Sapa yg paling bykmemekik dan melolong, kita boleh tgk time ni lah. inilah pemimpin yg dipilih oleh rakyat

      Delete
  3. Kalau berani lembah pantai ulang balik kenyataan tu di luar parlimen. Ada berani ke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah byk kali ulang dah. ko yg tak dgr nye

      Delete
  4. D best...azlina.aku bukan loyar nk debat tk cukup idea. Anyway dia pendebat yg baik. Wt facts. Kes ini kes peribadi. Watever kat dunia masih ade loyar kat akhirat nanti camne. Kafir mmg cam tu tk ingat mati. Tuhan ade .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju dgn ko azalina mmg fight dgn fakta. tapi tak elok ckp org kafir. Ko tu cukup islam ke?

      Delete
  5. Puak puak kafir munafik memang mcm pukimak, dah liwat sebok nak lawat parlimen lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawat parlimen apa bende ni? tempat mkn angin ke parlimen ni? berapa ye 3 hari 2 mlm?

      Delete
  6. Burok sungguh Keluarga 69 dan najis sungguh bau dari mulut Norul. Bapak peliwat terimlah hakikat. Konspirasi kepala pepek kaw. Air Mani sah papp kaw berada 4 cm dalam jubor Saiful, sudah terbukti. Dalam mahkamah kenapa Papa Gay KAw dan Mak Kaw Nyonya kipas Plastik tak beri keterangan untuk dijadikan albi membela diri? salahkan Papa dan mama kaw sendiri. Bengap nak mampoi punya Janda Kurap. Hidup hanya untuk memprorak peranda kan negara dan bngsa je. Tolong jangan heretkan rakyat dan cucu hanya untuk kote peliwat papa Kaw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maka menjerit-jeritlah syaitan syaitan pemuja sodomi saiful bukhari...

      tak tahan panas api neraka kot.,..hehehe

      Delete
    2. Hehe tak lama lagi pak nuar merasa anuu dia dneraka jahanam...ooo..lala

      Delete
  7. Kalau zaman batu dulu.pompuan mcm izzah ni dah lama kena buat lauk

    ReplyDelete
  8. si ijjah betina puaka sial yg di laknat Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak baik cakap macam tuu . Dia pun manusia jugak . Dah orang cakap bapak dia peliwat . Tentu laa dia malu . Mesti dia tak ngaku bapak dia peliwat . Mana ada anak yang ngaku bapak dia suka sondol buntut lelaki .

      Delete
    2. mana ada org kentut ngaku dia kentut!!! Wakakakka . ini mmg lawak. Azalina mmg best

      Delete
  9. Orang kata kat bapak dia marah, tapi dia sedap mulut saja kata pada orang macam2, apa dia ada lesen ke?
    Azlina you terbaik kasi hentam itu perempuan cukup2 biar dia tak boleh tidur malam.

    ReplyDelete
  10. Azalina memang terbaik. Bapa dia memang peliwat tegar, dah berpuluh tahun menipu rakyat, segala benda nak ditipu rakyat. Dia buat macam rakyat Malaysia ni memang bodoh-bodoh belaka. Apakah rakyat Malaysia tak tahu kenapa ramai yang menyokong DAP. Hanyalah mengharap timbul singapura kedua lagi. Selain dari tu tak ada yang nampak bernas pun dari puak pembangkang. Isu air selangor pun dan dipolitikkan.
    Bapa dia confirm meliwat, fakta kes amat jelas. Tapi hakim pula yang dituduh bersubahat dengan syaitan. Siapa yang sebenarnya syaitan? Rasanya yang dok menipu rakyat selama berpuluh tahun tu lah yang sebenarnya Bapa Syaitan. Bodoh piang.

    ReplyDelete
  11. pada aku bn xde hujah yg benar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pada aku komen ko ni bkn benar pun. Sembang kedai kopi boleh lah

      Delete
  12. Yeah Azalina .. mmg terbaik. Bagi cukup2. Tapi bagi lah chance kat Nurul Izzah utk ckp. Lps tu smash le balik. Baru lah pemimpin sejati. Kita bagi dia cakap. Biar sampai dia nangis pun takpe. Nangis sbb mengenang nasib malang dia berbapakan Anwar Ibrahim

    ReplyDelete
  13. Sape yg ckp anwar ibrahim tu peliwat, mcm mn korg tau? Korg da prnh kena liwat dgn dia ke?? Kalau tak ada bukti nk ckp,tak pyh susah2 nk pong pang sana sini.. azalina tu pn 1 .. dlm parlimen yg p kupas isu sensitif apa pasal? Tau la lawyer.. lawyer mmg suka buaf org lain trkedu time dorg bg hujah.. yg ckp izzah tu sundal la apa la..korg tu baik sgt ke??? Cukup amalan da nk label2 org lain?? Da confirm msuk syurga.. better g amik al-Quran ngaji drpd tmbh dosa..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!