PANAS BERAPI! INI RUPA PERHIMPUNAN MENYOKONG PELIWAT! 10K ke 10 JUTA NI?

Jom kita bilang! Berapa ramai ni ek? Kah kah kah! Sudah la wei orang dah tak mau sokong peliwat lagi. Yang ni semua yang berbayar punya la. Poddaaahh

17 Responses to "PANAS BERAPI! INI RUPA PERHIMPUNAN MENYOKONG PELIWAT! 10K ke 10 JUTA NI?"

  1. KENAPA SIKIT SANGAT? MANA PASMA, DAP BAR COUNCIL. ANAK MUDA ANAK TUA, GABONGAN NGO, PAS, ANWARINAS, MALAYSIAKINI, MALAYSIA INSIDER, HARAKAH, PEGUAM2 BELA. MACAM MANA NAK TERUSKAN INI SEMUA 5 TAHUN LAGI?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
    2. Kesian puak RBA yang mental problem ni sudah mari. Apakata lu pi join peliwat tu masuk sungai buloh.

      Delete
    3. Rakyat khususnya pengikut Dsai dah sedar bahawa mereka dah terpedaya..buat ape nak terus buat dosa..lebih baik ikut dn sokong kerajaan yg dah terbukti benar2 lebih berwibawa dn btanggunngjawab.

      Delete
    4. Rakyat khususnya pengikut Dsai dah sedar bahawa mereka dah terpedaya..buat ape nak terus buat dosa..lebih baik ikut dn sokong kerajaan yg dah terbukti benar2 lebih berwibawa dn btanggunngjawab.

      Delete
  2. So... jd ke x admin nak masuk MLM tahun ni?

    ReplyDelete
  3. Camne nak jatuhkan kerajaan kalau sikit camni????takkan yahudi dah habis duit nak bagi???kihkih

    ReplyDelete
  4. 1. 2 minggu lalu anak puaka anwar Nurul Izzah memfitnah PM Najib dan Rosmah dalam siaran BBC. Kata betina ni bapak dia tak bersalah.

    2. BBC menegakkan fakta bahwa DNA bapak dia diketahui sama tepat dalam jubur mangsa.

    3. Seolah olah bapak dia dituduh sodomi kerana polis ambil DNA bapak dia dari penjara semasa dia ditahan, kata nurul izzah.

    4. Anak puaka pemfitnah Nurul Izzah melibatkan si mangsa bertemu dengan PM Najib dan Rosmah selepas kejadian liwat.

    5. Tapi laman Singapore Gay Society mengatakan anwar seorang homoseksual seratus persen. Dia cuma jatuh dalam serkap tangkap tikus. Padan muka engkau Nurul Izzah !!!

    ReplyDelete
  5. Woi ramainya makhluk yg menyokong Nuar Jubori , pasti termasuk makhluk2 yg kita tak nampak, hanya pencacai2 dan penjilat2 Nuar saja yg nampak dan belum temasuk yg Nuar Jemput hadir iaitu Banglasia, dahsaht sungguh ya Nuar jubori ni.
    Inilah agenda Yahudi Zionist untuk memporak perandakan negeri2 Islam. sudah terang dgn biaya dana dari Yahudi Zionist, PgayR dan ada NGO2 yg akan membuat negara huruhara.
    Sedarlah dan insaflah, jagn bersetongkol dgn Yahudi Zionist dan Nuar Jubor

    ReplyDelete
  6. "Anu War harus bertaubat "Kapal sinki berkata...

    ReplyDelete
  7. Orang melayu ni suka percaya sesuatu berita tu tanpa usul periksa . Contoh nya mereka kata Anwar di zalimi , Saiful ajen UMNO . Mana mereka tahu semua ni ? Mereka pernah berjumpa dan bertanya Saiful akan hal ni ? Patut la orang kata orang melayu bodoh macam lembu .

    ReplyDelete
  8. Hello...melayu pkr jew yer...yg mcm nik aziz ckp kt atas tu

    ReplyDelete
  9. 3 Perkara dan benda yg Anwar Jubori paling benci.

    1. KY Jelly, paling tak suka tengok Ky Jelly, bila tertengok mesti ketagihan datang. YB Aiskrim, YB Pondan, Sukma Dara, dan semua boypren2 kalao ada appointment dgn HEro Tamil pare Pundek Nuar Kutik pasti bawa KY jelly dalam kocek.
    2. Sop Bontot. Kalao tengok sop bontot je nafsu dia akan meronta ronta dan melonjak lonjak. Kalao nak tahu lebih tanya dgn penjilat2 dan pencacai2 Nuar
    3. Karipap Daging. Kalao setelah bekerja keras selepas aktiviti jijik lagi terkutok untuk mendapatkan energi baru beliau akan pesan nyonya kipas bekalkan Karipap Daging. Itu Sebab siapa kata nyonya Kipas tak bersetongkol? Nyanya kipas tahu menamhu akan cita rasa nafsu memvavi Sang Anukera. Itu sebab pembekal Karipap Daging adalah nyonya Kipas Plastik
    Semua perkara dan benda tu yg Nuar Jubor benci tetapi stim kodok.

    ReplyDelete
  10. 3 Perkara dan benda yg Anwar Jubori paling benci.

    1. KY Jelly, paling tak suka tengok Ky Jelly, bila tertengok mesti ketagihan datang. YB Aiskrim, YB Pondan, Sukma Dara, dan semua boypren2 kalao ada appointment dgn HEro Tamil pare Pundek Nuar Kutik pasti bawa KY jelly dalam kocek.Standby takut2 Nafsu memvavi Hero Tamil pare pundek membuak buak, kena mangsa2 ini tonggeng merelakan Sang Anukera membuas ikut suka hati mak bapok dia. Ada dikabarkan sampe jubor mereka2 sampe koyax rabax sampe kena pi hospoital kasi jahit dara jubornya. Tanyalah YB aiskrim, YB Pondan dan Sukma Dara sebab jubor mereka sudah dara balik. setelah pi hospital buat jahitan
    2. Sop Bontot. Kalao tengok sop bontot je nafsu dia akan meronta ronta dan melonjak lonjak. Kalao nak tahu lebih tanya dgn penjilat2 dan pencacai2 Nuar
    3. Karipap Daging. Kalao setelah bekerja keras selepas aktiviti jijik lagi terkutok untuk mendapatkan energi baru beliau akan pesan nyonya kipas bekalkan Karipap Daging. Itu Sebab siapa kata nyonya Kipas tak bersetongkol? Nyanya kipas tahu menamhu akan cita rasa nafsu memvavi Sang Anukera. Itu sebab pembekal Karipap Daging adalah nyonya Kipas Plastik
    Semua perkara dan benda tu yg Nuar Jubor benci tetapi stim kodok

    ReplyDelete
  11. Sultan Melaka yg pentabalan beliau sudah dapat d iktiraf oleh bangsa2 berdua dan Raja2 dari pasir bedengung bersedia memberikan pengampunan kepada Anwar ibrahim atas kesalahan beliau meliwat Saiful dgn 2 syarat. Syarat pertama dbebaskan dgn mengenakan cawat besi berkunci dan kunci hanya dpegang oleh Dokter Pakar sakit Puan di HKL. Syarat no.2 jikalau Norul sanggup menjadi isteri beliau dgn segera.
    Saya rasa Nyonya Kipas Wan Jijik Plastik dan keluarga 69 serta Nuar Jubori terimalah peluang keemasan untuk dapat pembebasan.

    ReplyDelete
  12. Sultan Melaka yg pentabalan beliau sudah dapat d iktiraf oleh bangsa2 berdua dan Raja2 dari pasir bedengung bersedia memberikan pengampunan kepada Nuar Jubori atas kesalahan beliau meliwat Saiful dgn 2 syarat. Syarat pertama dbebaskan dgn mengenakan cawat besi berkunci dan kunci hanya dpegang oleh Dokter Pakar sakit Puan di HKL.daan hanya akan dbuka pada 1minggu dalam sebulan, waktu Nuar datang bulan dan bintang.
    Syarat no.2 jikalau Norul sanggup menjadi isteri beliau dgn segera.
    Saya rasa Nyonya Kipas Wan Jijik Plastik dan keluarga 69 serta Nuar Jubori terimalah peluang keemasan untuk dapat pembebasan.

    ReplyDelete
  13. Cuba korang cube pikir nape sume bekas2 s/u anuar jantan jambu dn muda menteri2 lain xde plak cmtu

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!