PANAS BERAPI! APABILA SEORANG PENJAGA BAGASI DILAPANGAN TERBANG MENJADI AHLI PARLIMEN, INILAH JADINYA!

Nak aku cerita lebih lagi ke?

8 Responses to "PANAS BERAPI! APABILA SEORANG PENJAGA BAGASI DILAPANGAN TERBANG MENJADI AHLI PARLIMEN, INILAH JADINYA!"

  1. Dari dulu lagi aku dah kata Pakatan Rakyat ni tak kemana . Lama lama dia bergaduh sesama sendiri .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. oittt!!!tu kurang bodoh!!! paling bodoh bila lembu sharijat lembu dok marah sebab tindakan tidak diambil pada rafizi kerana bawa bukti laki dia makan rasuah!!!!bodoh punya kaki rasuah!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi bodoh yg salah tetap salah. Laki sharizat dh ke mahkamah tp apsal rapussy ni x ddakwa lagak kebal mcm ydp agung plak?


      Delete
  3. itulah peimpin PAShits menipu, berbohong dan menfitnah memang makanan mereka. Apa saja yg terkeluar dari mulut bau najis mughalazah YB Mampos adalah najis vavi.. PAShits dan najis tak dapat dipisahkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO dan lubang jubor tak boleh dipisahkan...

      Delete
    2. Yg kaki jubor tu si Al Jub. Tanyalah Mat Sabu Bodo.

      Delete
  4. Bila penjaga bontot bercerita.......

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!