PANAS BERAPI! ALKISAH IZZAH SI JANDA GERSANG DAN MACHA MIC KARAPOLEY!

Alkisah Nurul Izzah si janda yang kegersangan dan suka NANGIS selalu dan semakin popular di laman twitter dengan hasgtagnya #kitanangis

Tadi pagi ini kanjeri yang kata hakim semua jual soul mereka kepada SYAITAN dibebaskan. Pihak berkuasa ni pun aku tak fahama atau AG yang ada sekarang ni bola dia kecik gamaknya. Pasai tu janda nangis ni terlepas bebas.

Tapi kan aku nak cerita kat korang semua pasai Nurul Izzah kata yang penangkapan dia menjadi tajuk utama berita sedunia.

Sekarang ni ada member periksa dan dapati tajuk-tajuk utama dunia seperti dibawah ni. Ini keratan FB tau.


Krikk....krikkkk....krrrikkkk..(bunyi cemgkerik) errr tang mana ada berita dia kena tangkap eh? Sian betui janda ni. Memang betul punya kurang kasih sayang. Tolonglah isikan apa yang kosong pada diri dia woi!


Dan nampaknya anney from MIC ni sudah hati panas la. Dia sudah marah dan mahu jadi hero hati Nurul Izzah. Macha karupoley ni sudah hentam Bn dan khabarnya macha ni kerja ngan MB Perak beb.

Betui ka ini macha MB Perak punya oegawai khas? Kalau ya rasanya MB kena cari pegawai baru wakil MIC dah ni sebab ini macha sudah mau masuk dalam Izzah eh silap dalam PKR la.

Deiiii macha, resign la, jangan kasi malu sama MB PERAK la woi.

Sekian dulu alkisah janda gersang dan macha MIC yang tergila gilakan janda anak juburi.

40 Responses to "PANAS BERAPI! ALKISAH IZZAH SI JANDA GERSANG DAN MACHA MIC KARAPOLEY!"

  1. Ala ijah.. Segersang akak pun x de la sampai cari punai hindu nak lepaskan hajat.. Ramai lagi melayu kat luar tu yg dok tunggu ko. Kenapa anu keling jugak yg ko minat???? Opsss... Bukan ko minat tapi keling tu yg minat kat ko kan.... Tapi kan lalang x kan bergoyang kalau x de angin....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Bedah adalah si keling parpukari ! Dia tengah lancapkan kote hitam legam tu masa tulis artikel nie! Kah! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  2. aku confius betina ni keluar dari lubang dubur jijah ke.. perangai mcm lahanat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan nya kau yang Laknat

      Delete
    2. kELUAR DARI JUBUR MAK KAU

      Delete
    3. Rugi sungguh mak kamu melahirkan kamu! Mesti mak kau berzina dengan bangla sampai dapat anak haram macam kau! Bapak kau pula jadi tukang tengok je macam gampang dayus!

      Delete
  3. yang memalukan negara tercinta ni anak beranak nuar ni bukan kerajaan BN. yang ni pun tak boleh beza ke. apa punya bangang laaaaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Undang-undang yang tak boleh main jubur tu siapa yang buat? Bukankah Bontot Nasional? Mabuk daun ketum ka?

      Delete
  4. 1.oiiTTT,nak kata bodoh!!marah!!nak kata pandai!!memang bodoh!!LEMBAM !!sesuai la untuk hangpa oiii!!
    2.orang sekarang nak pilih antara kerajaan atau pembangkang!!itu saja!!selalunya mereka akan tenguk kelemahan kerajaan!!kalau kerajaan lemah!!dongoi macam lembu!!pilih pembangkangla!!tak kirala pembangkang tu sapa!!asai tak bodoh macam lembu nfc!!!
    3.sekarang isu di semua saluran!kampongka!bandarka!tempat kendurika!!isu GST!isu IMDB!!isu altantunya!isu jet pribadi!isu rosmah!!itulah isu besaqnya!!isu majoriti orang melayu yang berpendapatan seribu dua saja!!kecuali puak-puak perasuah umno!!makan duit rasuah memanjang macam lembu nfc tuuuuuuu!!
    4.dulu menang dikawasan tepi utan!!lepas ni boleh menang dikawasan dalam utanla nampaknya!!atau pi pecah sempadan pilihanraya dikawasan utan macam disarawak atau sabah!!itulah cara umno nak menang!!!
    5.kih!kih!kih!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ko tak faham GST, 1MDB - ko mmg dungu sbb tak baca fakta. Ko baca pendapat org, lpls tu ko komen.
      Sapa yg beli jet peribadi? Setau aku, kerajaaan yg beli jet utk kegunaan VVIP.
      Altantuya - dah tau pembunuh. salah seorang dah lari pi australia. Ada sorang Mr bean nak rungkai misteri Altantuya tapi tak kesampaian.
      Isu rosmah - digunakan utk nak jatuhkan Najib. Pembangkang dah xde isu dah.
      Mana ko dpt majoriti org melayu gaji RM1200? Kalau isu yg atas pun sembang taik, yg ni lagi lah. Confirm tak berak 3 hari ni.
      Isu yg aku nampak - pembangkang yg ada skrg ni sgt lemah. Depa dah takde isu selain dari isu taik yg ko highlight kat atas. Depa tak nampak ke isu2 yg boleh bantu rakyat dari segi kebajikan dan kepentingan rakyat. Mcm mana depa nak ambil laih kerajaan kalau isu personal aje yg depa dok main??
      Apa?? Rakyat hidup sangat senang di bawah kerajaan BN sehingga pembangkang tak dpt cari isu rakyat utk diketengahkan??
      So, skrg ni sapa yg bodoh, bangang????? LEMBAM

      Delete
    2. Fakta apanye kalau semua barang naik menggila? Hanya batang kau sahaja yang boleh dikawal kenaikannya! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  5. Norul Mak Jan mulut bau najis, harus terangkan kepada rakyat kalao bapak dia tak bersalah kenapa dalam mahkamah tak bawa bukti 14 alibi yg dia dok melalak lalak satu kampong. kenapa mak dia si nyonya Kipas Plastik tak beri keterangan sebagai bukti membela Sang anukera yg bapak dia tak bersalah. kenapa Nurul? Kenapa tak paksa Mak Plastik dan 14 alibi yg bole menonjolkan bapak kaw tak bersalah ke dalam mahkamah? Mana Fitnah kepala jambut kaw. Bukti , alabi mana pi? Kenapa masa pengulongan ngaku Liwat atas dasar suka sama suka? Itu tak menunjokkan dan mengesahkan yg bapak kaw peliwat jijik lagi terkutok kah? Air Mani DNA yg sah 1000% kepunyaan Bapak kaw macam mana berasa dalam 4cm kat dalam Jubor Saiful? Air mani Dna, bukan DNA airliur, bukan DNA darah, bukan DNA kulit, tetapi DNA air mani dgn kepala, ekor dah tertanggal kepunyaan bapak kaw, macamana bole berada kat dlam jubor Saiful, cer cetir cer cetir nORUL

    ReplyDelete
    Replies
    1. air mani anwar dalm jubur mak kau...nah amekaw..

      Delete
    2. tapi jubur saifool tak ada kesan pecah! kah! kah! kah! pelik serta ajaib! kah! kah! kah!

      Delete
  6. Di dalam PAS ada PASMAcai, di dalam MIC pun sudah ada MICai. Ini budak mayree Kunee elek berlagak Hero autaw keling. Airee mayree Sunik umber dah.

    ReplyDelete
  7. rocky the great brown unused dick says: aku seru kepada penyatuan & perpaduan; sebagai mengorak langkah awal, marilah kita bersatu tubuh dengan penuh nikmat kelazatan; alihkan focus dari Nuyo Ijah, sang janda cekeding, marilah kita tumpukan kepada si gebu Azalina O.S di selatan nuh.. konpem maseh dara.. oh nikmatnya bersatu tuboh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si gebu azalina .. wehh ko biar betul? Dia bkn dah menopause ke?? Ko ada selera lagi ke?

      Delete
    2. Dia suka yg montel. Selera org mana serupa.
      Ada org suka pompuan ada suka lelaki ada org suka dua2.

      Delete
  8. Fitnah? Kepala jambut kaw Norul. Kalau bapok kaw tak meliwat kenapa berikan hadiah Brioni suits kepada coffee boy? Brioni suits adalah suits yg termahal, hanya James Bond 007 dan Anu Gay 001 yg mampu. Apakah kerana coffe boy buah kopi yg very spesialll yg buat bapok Gay kaw tidor tak lena, makan tak kenyang, mandi tak basah? Terimalah hakikat yg bapak kaw si anukera adalah penipu besar, pembohong besar, peliwat jijik lagi terkutok. kalau pun kaw nak membela kote bengkok bapaok kaw, sebagai anak dan tanggungjawap kaw tetapi janganalh heret rakyat, anak2 dan cucu2 untuk menegakkan nafsu memvavi buas bapok kaw. Terimalah hakikat bapaok kaw yg melakukan perbuatan jijik lagi terkutok dan harus menanggung hukoman yg terlalul ringan jika dibandingkan kerosakan kepada agama, bngsa dan negara. sedorlah, insaflah dan bertaubatlah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa tak ada orang alim PAS yang nak sedarkan Anwar dan keluarga Anwar supaya kembali kepangkal jalan. Jangan terus bergelumbang dengan dosa2 yang mereka lakukan kerana dosa2 yang mereka lakukan adalah cukup besar.!!

      Delete
    2. kenapa bawakl rakyat untuk mempertahankan papa hebat tu. Anak lelaki Nuar tak nampakm muka pun. Sepatutnya Ehsan mem[ertahankan papanya demi maaruah keluarga. ini tidak. anak pompuan Izzah dan Nuha je yg nampak muka.

      Delete
    3. Ehsan tu ikut jejak bapa dia. "Aku insan yg lemah, hanya mampu berserah"

      Delete
    4. kah! kah! kah! Selain dari bontot dan bontot tak ada lagi agenda ke? Kah! Kah! Kah!

      Delete
  9. punai kau dalam jbur saifool..ky sapu sendiri...muahahhahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko teringin jugak ke juboq saifool tu. Aku tau ko mmg terlior kan?

      Delete
  10. Puii Izzah. So pathetic. Aku ingat ko ni kuat dan tabah. Bkn main lagi ko nak fight utk bapa ko. Alih2 beli kena tangkap, ko nangis plak. Wakakakaa. Tapi takpelah. Aku rasa ko nangis pun sbb ko terkejut kan kena tangkap. First time kan?? Sepatutnya ko dah bersedia. Lps ni byk kali ko akan masuk dan keluar. So, Biasa2kan diri tu.
    LAgi satu mamat keling ni apa hal?? Ko dah lompat parti ke apa??? Atau ko nak kenen Izzah sbb dia baru jadi janda. Apa2 pun all the best, karuppoley. MIC pun nak berkubur dah. Baik ko lompat parti le

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu bawaklah lu punya Malaysia pasport ke luar negeri dan tunjuk pasport tu! Tengok orang akan ketawakan lu sampai lu nangis!

      Delete
  11. ADALAH LEBIH MALU BILA DUNIA DAPAT TAHU YANG BAPA DIA, ANWAR SAH MELAKUKAN SEKS SONGSANG - SODOM !!!!! INTERVIEW DALAM CNN PUN BAPA DIA TERKIAL-KIAL MENEPIS SOALAN SEKS SONGSANG DAN TUDUH KONSPIRASI. NAH SEKARANG DUNIA DIBERITAHU AIR-MANI BAPA DIA DALAM DUBUR VICTIM. MALU....MALU.....MALU....

    ReplyDelete
    Replies
    1. SELURUH DUNIA SEDANG MENTERTAWAKAN ANDA SEMUA SEBAB MENGGUNAKAN CARA YANG SAMA SEPERTI ROBERT MUGABE TERHADAP PIHAK PEMBANGKANG DI ZIMBABWE! KAH! KAH! KAH! SAMA SAHAJA CUMA LEBIH GELAP SIKIT! KAH! KAH! KAH!

      Delete
  12. Nurul Ijah...
    Aku tetap akan memuja mu...
    Izinkan aku mengisi kegersangan di hati mu...
    Pelawalah aku mengisi kegersangan di celah kangkang mu...
    Auuh..oohh...uppss..
    Cilaka ...dah keluar dah...tak nyempat2...
    Haduuihhh...letih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bontot Negara serta UMNO sedang melancap di PWTC tempah Najib nak buat kenduri untuk anaknya! Kah! Kah! Kah! Baguslah tu! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  13. shereena@ummc.edu.my : GERSANG

    ReplyDelete
  14. shereena@ummc.edu.my : BETINA GATAL. BETINA GERSANG . 0169854758. 37 YEARS. CALL ME.

    ReplyDelete
  15. Kote Parpukari tengah stim masa tulis artikel nie! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
  16. Bontot Negara dah mula meroyan! Kah! Kah! Otak porno! Kah! Kah! Kah! Cuba isap batang Najib si bapak kau pulak! Kah! Kah! Kah! Lepas tu cium bontot Saifool! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
  17. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
  18. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
  19. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!