NAK TUKAR KERAJAAN? NAK PERTAHAN KERAJAAN? PI DAFTAR UNDI LA WOI!

Apa lagi, pergi daftar undi la woi! Kalau rasa nak pertahan kerajaan ke kalau rasa nak tukar kerajaan ke pergi la daftar undi. Jangan dok melalak je. Buang masa. Lagi satu aku nak tanya UMNO ni dah ramai ke kome dafar pengundi baru?

Kalau masih belum,, make sure le kome daftar kaw-kaw punya, jangan la asyik DAP je yang daftarkan pengundi baru, korang pun ken buat jugak ya!

3 Responses to "NAK TUKAR KERAJAAN? NAK PERTAHAN KERAJAAN? PI DAFTAR UNDI LA WOI! "

  1. Saya setuju . Berapa ramai orang melayu yang tak mendaftar sebagai pengundi . Bila DAP menang bukan main mengamok lagi ..... tapi buat apa nak mengamok kalau korang tak mengundi . Ada jugak orang melayu yang langsung tak ambik pusing siapa yang menang atau kalah . Kalau orang cina jadi Perdana Menteri , masa tu baru nak menyesal sebab tak mengundi . Dah terlambat beb kalau masa tu nak menyesal .

    ReplyDelete
  2. UNDI TIPU CIBAI BARUA! KALAU BETUL DAH TENTU BONTOT NEGARA KALAH! BABI ANJING!

    ReplyDelete
  3. Dapigs marah sbb bawak 40000 gro cina masih x bleh menang pru 13. Pru 14 mgkin dapigs bawak 400000 gro baru msuk

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!