MOH KITE DENGO CERAMAH USTAZ KAZIM ELIAS AL HAFIZ!


Moh kite dengor ceramah DUKE!

7 Responses to "MOH KITE DENGO CERAMAH USTAZ KAZIM ELIAS AL HAFIZ!"

  1. Syabas Ust Kazem dlm menangani serangan ASRI Wahabi... \biar tawadhu dan rendah diri.. musuh2 Islam seperti Wahabi perlu bijak ditangani.. silap langkah akan jd fitnah besar pada institusi Islam dan ilmuan Islam..

    *plss jgn sapa2 gelarkan Asri Wahabi tu 'ualamak' ok.. dia tu Ular dlm Semak yg tunggu masa utk jahanamkan pemkiran umat Islam dgn fatwa2 sesatnya...

    suruh dia cuci dulu Perlis tu dr maksiat.. pelacuran sempadan.. ckp pandai.. 2x jadi Mufti.. bukan maksiat yg dia nak hapuskan tp nk cari gaduh sesama ilmuan2 Islam.. CELAKA Asri ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam,
      Betul tu sdra.

      Sedangkan AYAHPIN yg sesat rosak tu pun ada pengikut tegar..apalah sgt dgn Wahabi ni boleh tipu umat Islam.. di Malaysia ni ramai org Melayu yg cari jln pintas nk cuci dosa.. nak dekat diri dgn Agama tp xmau belajar dr asas.. jumpa AYAH pin.. jumpa Syiah.. jumpa WAHABI.. mcm dh jumpa tiket Sorga dah...

      Dgr khabar dlm JAKIM sendiri berlambak2 ostad2 WAHABI...???

      Delete
    2. mr. Zul , apa yg kau dok meroyan ni........

      Delete
    3. MOHAMAD ADEL.. ko ni buta huruf tak reti bace ke ape yg si Zul tu tulis??
      Atau ko pun macai2 Asri Wahabi yg kepanasan skrg neh??

      Meroyan Asri tu ko tak sedar ke.. keje cari pasal nk pecah belahkan Islam...

      Delete
    4. Saya setuju dgn en zul. Setahu saya dlm 15tahun lepas jakim ckp pengikut syiah 10k sekarang sudah sampai 300,000k. Jakim buat apa? Sbb tak buat la dah sampai ramai pengikut mereka sbb mereka sudah ramai dlm jakim. Org syiah mmg HIPOCRATE BESAR. Saya ada saudara yg berkawin dgn org syiah nih..percaya la kita sudah kena kencing..

      Delete
  2. Roti jala kasi taruk kari satoo!
    Siap!

    ReplyDelete
  3. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!