LAPORAN LIVE DEMO SOGO! HAMPIUR 10 JUTA YANG HADIR UNTUK MEMPERTAHANKAN SI PELIWAT!









Itulah dianya perhimpunan untuk bebaskan PELIWAT paling huna dalam sejarah negara kita. Yang malang sekali anak-anak melayu bodoh bebal pergi untuk berdemo tapi aku lagi sedih sebab mereka berjaya kumpulkan cuma 2000 orang saja sekitar SOGO, ini bermakna bukan semua peserta demo tetapi campur dengan orang yang sibuk shopping di Sogo! Keisan.

Pastu kan, cuaca pun bencikan pengikut kaum Nabi Lut ni bilamana tak sempat nak bikin kecoh dah hujan dan mereka pun lari masuk dalam SOGO! Petir berdentum dentam, lepas ni mesti MACAI akan kata UMNO dah rasuah cuaca supaya hujan kan? Muahahahahaha

Lepas tu si pejuang untuk bebaskan peliwat ni ke KLCC, tak menambah pun sebab tak cukup KICK! Maka beransur la mereka pulang dengan perasaan kecewa. Nik Nazmi si jambu yang ANwar tak ada selera tu kata mereka berjaya kumpulkan 10 ribu orang! APa? 10 ribu? Takpe la Nik Nazmi aku bagi 10 juta orang berjaya dikumpulkan, ok tak?

KAH KAH KAH!

KHAIKK PTUIIHH!

20 Responses to "LAPORAN LIVE DEMO SOGO! HAMPIUR 10 JUTA YANG HADIR UNTUK MEMPERTAHANKAN SI PELIWAT! "

  1. wah ramai sungguh Balangsia sekitar 1Juta. ish x6 nak meliwat lagi lah tu. Rakyat dah naik muak dgn pemimpin2 Fuckatoon Rakyat. Dgn nyonya Kipas, YB Aiskrim, Norul papa ku Gay, YB Pondan jadi jadian, semua ada dalam Fuckatoon Rakyat. Hanya nak menghuru harakan negara hanya kerana peliwat Jijik Lagi terkutok, Nuar jubor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balangsia saudara baru negara. Esok ari cucu cicit kita berkerja untuk Balangsia. Tak payah lagi kita slahkan cinabeng Dapigs. Sedar oi! 19 daripada 20 kedai kat Jalan Silang Balangsia ada.

      Delete
    2. Anda butuh angka ghoib 2d 3d 4d singapura/hongkong yang di jamin tembus selama 5 kalli putaran silahkan hubungi eyang woro manggolo di 0823-9177-2208 atau anda bisa karna saya sudah menbuktikannya,terima kasih. الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      Delete
  2. Hahaha... 10 ribu? Tgk mcm gaya x sampai pun seribu. Lagipun perhimpunan macam ni lah yg boleh merodakkan keharmonian negara. Dah la menganggu kehidupan seharian rakyat yg nak cari makan pastu mengacau laluan trafik kat KL. Kalau nak berhimpun pun bukan begini caranya. Apa selama ni kita hidup kat malaysia x cukup aman ke? Kerana seorang insan yg suka meliwat diorang sanggup lakukan semua ni.. Berbaloi ke dan perlu ke makhluk yg dipenjarakan di sg buloh mendapat semua ni? Ada ke dia fikir nasib rakyat yg bt utk semua ni utk dia?????

    ReplyDelete
  3. Bagaimana pulak kezaliman terhadap mangsa2 yg ke liwat? Apakah mereka harus dibiarkan tanpa apa2 pembelaan? Sedangkan kes liwat bertahun tahun lamanya dilewat lewatkan dgn alasan 1001 malam, nak di heret mangsa dgn hukom kena sebatan 80kali itu bukan kezaliman ke? Seolah olah sperti Yahudi Zionist mezalimi rakyat Palestina, di seksa, dsekat kebebasan, dsekat punca mencari rezeki, makanan dan minuman, dibom dan dibunoh dan dipukol, dan dia mengatakan demi hak asasi, demi keselamatan Yahudi Zionist. Itulah Yahudi Zionist bapak kezaliman. Nuar Bapak Bacul yg zalim.
    Harap Nyonya Kipas Plastik dan Norul Papa ku Gay dan adik beradik, harap selidik dan mengerti apa itu air mani? Boleh air mani Papa Gay kamu dperah macam perah air basah? Yg berada dalm juborSaiful 4cm adalah air mani . Cuba pake lah otak kepala yg berjambul, bagaimana air mani Papa Gay Kamu berada dalam 4cm dalam jubor Saiful? Kalau tak Papa Gay Kamu dalam kesyiokkan menembak berdas das dalam jubor Saiful. That is fact and not a conspiracy? Use your blain mahh.

    ReplyDelete
  4. Pengarah hotel sungai bulohMarch 7, 2015 at 7:47 PM

    Tak kira laa 100 orang yang datang ke atau satu juta yang datang ; yang penting sekali Anuwar akan terus menghuni hotel sungai buloh lima bintang untuk 5 tahun mendatang .

    ReplyDelete
  5. Masa Reforbasi 1 dulu tak ada Cina yg datang ,sekarang nampaknya agak ramai.Tapi kesannya tak hebat.Apsal?.Orang Melayu dah tak percaya Anwar,Cina yg datang adalah kerana keciwaAnwar yg merupakan ''baruah' mereka terpenjara tipislah harapan mereka utk berkuasa, bukan kerana mereka tak percaya Anwar meliwat.Sepatutnya dalam keadaan sekarang dimana PR menguasai beberapa negeri,dan ramai pulaYB mereka,peserta demo harus berpuluh kali ganda besarnya dan tinggi semangatnya,Tapi alahai ciput je.

    ReplyDelete
  6. Dlm gambar 2 kat atas - tulisan cina tu cakap -> "LIWAT LELAKI BOLEH, TAPI LEBIH SERONOK SIMPAN MISTRESS DAN MAIN PELACUR" ...

    ReplyDelete
  7. Sekurang-kurangnya lebih ramai yang datang untuk Anwar daripada Malam Bulan dan Bintang si pondan siam tu yang tak de telor. Kalau pergi mana2 kedai mamak, akan jumpa dalam menu Roti Rosmah (Roti Bom) dan Roti Najib (Roti Tanpa Telur).

    ReplyDelete
  8. Aku muntah berkali2 bila tgk muka mamak parpukari ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak muntah pasal apa plak? Dia ada main dgn mak ko ke?

      Delete
    2. Aku sokong apa Kak Bedah kata.

      Delete
  9. Ni lg seko. Muntah lg aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muntah le selalu supaya kau kurus kering tak lama mampossss ........

      Delete
  10. Apabila bedah sundial berkata2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Bedah tu amat geliga orang nya. Pandai tak terhingga. Mengalahkan Albert Einstein dan Stephen Hawking. Ko pernah dengor dua nama tu ke?

      Ko pulak tahu nak ngata orang saje. Tak guna punya manusia. Pergi ikut demo pun tak. Kalau pergi dah kena sabung kilat, mati macam katak.

      Delete
  11. Anwar Raja Liwat. Ada hati konon nak samakan dengan Nelson Mandela. Anwar Montoya baru sedap.

    ReplyDelete
  12. Melalak lalak kata Liwat Kes 1 dan Kes 2 fitnah. Pergi satu dunia memburok burokkan negara, akhirnya dalam mahkamah ngaku, liwat atas dasar suka sama suka. Inikah pemimpin yg kita inginkan menjadi PM, PM peliwat jijik lagi terkutok. Jikalao dia jadi PM, semua kakitangan d Putrjaya, jantan atau betina, teruna atau dara, iseri orang atau janda, pembancuh kopi atau drebar, semua tidak selamat. Pi kerja elok2, balik jalan terkangkang dek kena toron dgn peliwat tahap kronik, penjubor negara, iaitu Hero Tamil pare pundek Nuar jubor.
    Sedar dan insaflah, jangan bersetongkol dgn penjilat Yahudi Zionist, peliwat jijik lagi terkutok, Nuar Jubor

    ReplyDelete
  13. Nyonya Kipas Plastik jangan cakap banyak la, tunjokan rakyat mana Jam Omegay yg kaw kata ada dalam simpanan, kenapa kaw simpan, nak buat jeruk kah? Kenapa kaw tak hadir dalam mahkamah beri keterangan sebagai alibi yg Kaw dan Sang Peliwat ada dirumah lagi bercengkarama dibawah lampu bul.Kata fitnah konon, kenapa tak hadir di mahkamah tunjookan bukti? Kenapa pulah akhir pergulongan dalam mahkmah ngaku liwat atas dasar suka sama suka? itu pbukan peliwat ke? Fitnah kepala butokh kaw. Kenapa kaw tak buat demi keadilan dan bukti yg suami kaw si anukera itu, bersih dan sesuci tahi vavi. Kenapa ? Sebab kaw adalah manusia Plastik yg hanya tahu menipu, berbohong dan menfitnah demi temolok dan nafsu hidup kemewahan dan kuasa. Itulah nyonya Plastik kipas.

    ReplyDelete
  14. ''TIDAK AKAN HILANG MELAYU DIDUNIA''
    Dan Tidak akan hilang KEBODOHAN MEREKA !!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!