LANCIAOW KASI TARUK! AGAK-AGAK BERAPA KOS BETTY BUAT FACIAL DIA?


Jom teka, agak agak berapa kos dia buang dari muka berkerutu dan buruk kepada muka licin? Takkan korang boleh pertikai rambut isteri PM dan aku takleh pertikai facial special bini CM korang pakat wei?

So agak-agak berapa kos dia buat muka dia? Belum lagi aku nak cerita pasal handbag dia pakai tu tau...la la la la

19 Responses to "LANCIAOW KASI TARUK! AGAK-AGAK BERAPA KOS BETTY BUAT FACIAL DIA?"

  1. Lantak dia laa berapa duit dia nak belanja buat treatment . Itu hak peribadi dia . Lebih baik kita fokus bagaimana nak kuatkan UMNO dalam pilihanraya akan datang .

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ... dah macam filem telenovela " UGLY BETTY "... tapi yang ni namanya ugly betty chhew.... Tranform dari hodoh jadi cantik...

      Delete
    2. Babi lu lahh PAK ALI babi...
      sbb org mcm ko bodoh mcm babi ni lah Cina boleh hentam Melayu..
      Hak peribadi cina babi ko jage sgt.. hak peribadi org lain boleh dihina???

      Babi lah lu PAK ALI..ko n RBA cina babi DAP!!

      Delete
    3. Pak Ali bongok...
      Bila orng cerita pasal Rosmah ko pecaya pulak kan..
      Orang mcm kamu ni baik disula je..anak haram jadah betul...

      Delete
  2. biaq la ... dia menabung dari lahir tu ...

    ReplyDelete
  3. Dia takde le canang satu dunia brapa kos rawatan muka dia. Kak semah kita ni bila ckp tu, tak fikir ke kesannya pd laki dia. Mmg la kak Semah nak bantu golongan suri rumahtangga tapi tak kena lah contohnya. Kan dah mkn diri sendiri. Lain kali, takyah cerita psl duit dan kos hidup. Tak kena dgn diri Kak Semah oiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la yg lancau pasal org melayu mcm ko...anon MARCH 3, 2015 AT 4:00 AM. Kak Semah tu cuma bagi contoh "KALAU"..pastu MKini belit kasi putar alam report mcm Kak Semah dah buat...cuma silap Kak Semah bagi contoh pakai diri dia sendiri...tiba2 melayu2 lancau mcm ko pi canang satu dunia kata Kak Semah membazir duit btol2 buat rambut. Sepatutnya ko canang la balik kt cina2 komunis tu yg diorang lagi la teruk smpai facial muka smpai cecah rm70 ribu...yg bukan kalau2 lagi dah...mmg btol2 buat...so biarlah aku cakap sekali lagi kt ko yg ko mmg melayu lancau...ok geng!!!

      Delete
    2. ANON MARCH 3, 2015 AT 4:00 AM
      kau melayu lancau...sebab follow DAP..

      ANON MARCH 3, 2015 AT 5:19 AM
      Kau Melayu bontot, sebab follow UMNO ikot punggok

      Delete
    3. Ha ha Melayu bontot namanya anuar,, Pencacainya macam kau penjilat bontot betty DAP., ha ha maruah lu pun sanggup jual.... dasar anjing suruhan DAP..ha ha

      Delete
  4. Pompuan bangsat ni buat apa pun org tak kisah. Laki dia tarik keistimewaan 5% utk bumiputra, tanah melayu di Penang, hina agama Islam, hina PDRM, org diam aje. takde plak yg buat muka babi atau sami. Bila tang PM dan Rosmah, mulalah depa menghina sampai mcm ni sekali dan org melayu yg kununnye beragama Islam tepuk tangan. Lagilah puak2 yg mkn babi ni suka. So, salah siapa sebenarnya??

    ReplyDelete
    Replies
    1. abih nak buat lagu mana ...
      depa duk buat memacam bagai kat kita .. tak pa
      bila kita start bersuara ... la tu jugak la ghani setahil dakwa

      Delete
    2. Aku dah menyampah dengan suasana politik diMalaysia sekarang.Sepanjang tahun berpolitik.Banyak sangat retorik dari realiti.Yang berkuasa teragak2 untuk mengambil tindakan terhadap pembankang.Banyak kes2 pembankang yang senyap bagitu saja..

      Delete
  5. Setuju dengan Anon 10.56 tapi harus tabik pada hakim2 yang telah menjalankan amanah yang diberikan oleh Allah dengan adil tanpa rasa takut pada mana2 pihak termasuk pihak asing. Yang lainnya serah pada Alllah...takut hanya pada Allah, jangan takut pada manusia. Kita takut pada manusia Allah akan serahkan (nasib) kita pada manusia. Takut pada Allah, Allah akan jaga kita. Kalau mati pun, kita mati dalam iman, syurga menanti kita.

    ReplyDelete
  6. Siapa yg bodoh sebenarnya kalau bukan melayu kita yg sokong laki dia selama ini tapi takkan ada org berani nak sound punya kat betty ce kalau rosmah tentu kecoh satu dunia punya dan portal paling haram yg suka spin cite dan barua pembangkang adalah portal malaysiakini.

    ReplyDelete
  7. Politik semua pun sama pukiwak babi hanjeng.Yang merana kita rakyat biasa yang kerja pagi petang siang malam.BOLEH PERGI MAMPHOS SEMUA POLITICIAN DEKAT MALAYSIA NI.Semuanya PEMBAWA SIAL.

    ReplyDelete
  8. ikut suka hati dialah bro parpu, tak mintak duit hang pun, org macam hang tukang spin bulan2 mentekedarah duit habuan masuk dari umno sudahlah, tepi kain orang yg baru tetas benang dah sibuk bagai, kain rosmah koyak rabak dah nampak ........ hang tak kesah pun.... puui

    ReplyDelete
  9. Mana g babi2 yg suka mempertikaikan rosmah tu semua....kenapa klu cina babi ni semua senyap...padahal dia bkn perdana menteri pun...bkn kaya mana pun....napa xde sapa pun yg mempertikaikan dia???

    ReplyDelete
  10. Salam. Mohon izin blog ini dipautkan ke http://spotthebloggers.blogspot.com Sila email ke spotthebloggers@gmail.com sekiranya tn membantah. TK

    ReplyDelete
  11. Kuda Dari Laut CaspiaMarch 5, 2015 at 1:15 PM

    Tak baik bersangka buruk pada isteri zuhud Ketua Menteri PP.....dia langsung x guna duit dia malah dia guna duit anak dia yg masih kecil utk bebelanja beli hanbag dan lain2 barang2 mahal tu. Utk facial tu dia tak guna duit langsung la utk bg licin muka dia...dia guna seluar dalam dia utk cuci muka dia la...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!