KUNYIT HANGIT! KENAPA NURUL IZZAH NANGIS NI?


Apasal kau nangis Izzah? Why? Masa haritu kau hina badan perhakiman kau bukan main lantang lagi. Sekarang bila pihak berkuasa ambil tindakan kau buat drama menangis pulak.

Kalau kat pentas ceramah bukan main hebat lagi kau. Hentam semua sistem kerajaan. Sekarang bila kena tahan dah nangis. Sebelum ni kau belasah kerajaan memang la takpe sebab kerajaan tak kisah.

Ini kau dah melampau belasah pihak berkuasa dan badan kehakiman. Rasakan duk dalam tu, kalau boleh letak dia kat Sg Buloh dekat sikit ngan pak dia.

Apa kata orang, terlajak perahu boleh diundurkan terlajak kata hang masuk la dalam.

41 Responses to "KUNYIT HANGIT! KENAPA NURUL IZZAH NANGIS NI?"

  1. Air mata kesyukuran kerana dia dapat apa yang dia minta.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Janganlah usik janda tuuu... kesian dia .... cuba-cubalah pujuk dia , mana tau ade peluang !! .... janda ni mewarisi sifat bapa dia ..." bapa borek anak rintik " ..heh he he

      Delete
    2. Ganaaazzzz diranjang,,, Teerbaik dari ladang

      Delete
  2. Lakon jangan tak lakon!

    ReplyDelete
  3. 23 juta rakyat mesia yg sempati bangang untuk keluarga sipenipu nih yg datang sogo pada 7.3.2015 dlm 2 ribu orang yg betul menangis pasal keluarga penipu nih yg tiap tiap minggu kumpul di sogo sekitar 70 orang rakyat mesia......tu jee jumlah nyer.....lantok le...

    ReplyDelete
  4. Airmata bahagia kerana tak lama lagi dapat menemani papa dia kot.....

    ReplyDelete
  5. Diharap biar je pihak polis menyiasat...yg salah tetap salah.......jadikan sebagai teladan utk yg lain...berani kerana benar....takut kerana salah

    ReplyDelete
  6. Bukannya ada ISA lagi pun utk dia ditahan lama2.. Kuat sangat menipu

    ReplyDelete
  7. Pelakon handalan Malaysia. Sudah lama rakyat malaysia ditipu oleh bapanya. Dari zaman muda hingga ke tua, ditpu bulat-bulat. Dah berjangkit jadi amalan generasi pulak. Bukan main berlagak kat parlimen haritu, tak kan baru kena tahan dah keluar airmata. Pandai sangat dok menyetan orang, tak sedar bapa dia yang mempunyai nafsu syaitan.

    ReplyDelete
  8. Berpolitik tak ikhlas...goreng sana goreng sini, fitnah sana fitnah sini, tuduh sana tuduh sini demi menegakkan benang basah bapak kau si anwar tu, mana ada berkat...mula2 org percaya laa temberang kau...itu pun kerana simpati kemanusiaan...tapi lama2 pecah gak tembelang... Tupai walau macamana pandai dan tangkaspun melompat akhirnya ketanah jugak dia jatuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju . Buat kerja kalau tak ikhlas ini laa jadi nya . Samada kita ikhlas atau sebaliknya , pasti dapat balasan dari Alam . Bak kata orang putih , You reap what you sow . Apa yang kita tanam itu laa yang kita dapat . Kalau tanam biji rambutan , dapat laa pokok rambutan . Kalau tanam biji durian , dapat laa pokok durian . Kalau tanam benci , dapat laa benci tu balik kat kita .

      Delete
  9. Pelakon handalan Malaysia. Sudah lama rakyat malaysia ditipu oleh bapanya. Dari zaman muda hingga ke tua, ditpu bulat-bulat. Dah berjangkit jadi amalan generasi pulak. Bukan main berlagak kat parlimen haritu, tak kan baru kena tahan dah keluar airmata. Pandai sangat dok menyetan orang, tak sedar bapa dia yang mempunyai nafsu syaitan.

    ReplyDelete
  10. Perangai macam setan, dah kena tahan lari menyorok belakang rakyat. Semuanya taktik lama yang sudah basi digunakan oleh bapanya.

    ReplyDelete
  11. Saiful buat laporan polis kena liwat, bapanya terus lari masuk kedutaan turki. Dah lama rakyat kena tipu oleh keturunan songsang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Part yg ini langsong aku cancel support dia. Nampak benor menipunya.

      Delete
    2. saifool liwat sapu KY kat mulut hang...baru senang liwat mulut hang..keh..keh..keh,...

      Delete
    3. Laaaa sapu mulut hang laaa baru sedap lepas tu leh ceritaceriti dgn,abg non mana lagi terrer. Yuksss..peliwat..

      Delete
  12. Eksekutif ... Parlimen .... Kehakiman
    yg mana satu Nurul Izzah tak paham ni ....
    ko ni MP la Izzah oiiii ... benda ni patutnya dah ada dalam kepala hotak ko sebelum ko join politik lagi
    mungkin sebab papa dia sibuk menoron jubo jantan sampai tak de masa nak ajar anak sendiri
    jangan pulak penyokong ko cakap system kehakiman dalam Malaysia ni kejam .. kat memana dalam dunia ni ... ini la system yang diguna pakai
    sekarang tanggung sendiri la

    ReplyDelete
  13. tak dapat la mengulit dengan buah hati

    ReplyDelete
  14. ini bukan pemimpin sejati tapi pemimpin lembik yang tak bersedia berdepan cabaran..di depan pengikut berani bagai rak..eloklah memerap kat rumah jaga anak2..nak jaga laki dah tak ada..kalau hanya nak sambung hayat politik bapak hanya buang masa..di Malaysia pembangkang paling sibuk berpolitik dari sama2 menyumbang pada ketenteraman..

    ReplyDelete
  15. Lepas ni tangkap plak nenek kipas tu... Biar satu keluarga jadi banduan. Baru aman negara ni. Selagi masih ada suku sakat Mat Jubo bebas selagi tu rakyat dan negara tak kan aman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Lepas ni tangkap plak nenek kipas tu".

      Setuju. Nenek Kipas memang sama samseng.

      Delete
  16. Airmata buaya biawak. Cian Mak Jan. Tulah sapo suruh kaw buja mulut bau najis kaw. Pake la kepala otak sendiri, jalopun bapok gay kaw suruh kaw bacakan text, kaw pakela la akal, sekarang kaw dah jena kencing dgn papa gay kaw, padanla muka kaw. Lepas ni pasti drama mama dari nyonya kipas plastik pulak. Kita nantikan adegan anak cucu pulak

    ReplyDelete
  17. Pasai pa marah kan cinte hati sy nurul eza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab korang dia masuk lokap.. tak meliwat dier ler aku smlm korang punyer pasai..

      Delete
    2. liwat pungkok saifool pungkari..

      Delete
  18. Haha bodoh bnr anjing n barua2 di ats.. Teruk benar hati dh jd barah... Hidup bn bg ank melayu jd pelarian setakat bloger papurkari haramjadah jd kuli n barua slagi itulag pgikut2 baruanmyalak.. Terus myalak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loltolol tak payah info dari parpukr. Kami boleh berfikir sendiri bkn mcm lembu cucuk hidong mcm korang.
      Korang tu yg balaci kpd keluarga perosak agama dan negara.

      Delete
    2. Kepala But kau saifool sondol pungkari..

      Delete
    3. Mgkin your butt n abg non butt serupa juga haha..iyekkk

      Delete
  19. Kalu Melayu cepat saja tangkap.
    Kalau puak kapir hina sultan, hina Islam, hina polis ...diam bodoh jer..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas ni giliran tony phua

      Delete
  20. bapak PELAKON DAN PENGARAH TERHEBAT DIDUNIA.....anak tentu hebat. Simpanlah air mata itu untuk masa dan ketika malaikat maut cabut nyawa bapaknya nanti. Perjuangan yang sia2 kerana kalau tidak dapat rahmat Allah...

    ReplyDelete
  21. Nurul Bau Hamprak

    ReplyDelete
  22. Nurul kena citer pasal apa Bapok Gay dia sanggup beri Suits Brioni kepada Saiful the coffee boy. Baik sungguh Nuar Jubor kasih hadiah Brioni Suits kepada Coofe Boy, tetapi yg heran coffee boy je dapat yg lain tak dapat, mungkin kot kopi sooo spesial kan. Chut citer sikit Norul.

    ReplyDelete
  23. dalam banyak banyak suits, brioni suits adalah yg paling mahal. hanya james bond yg mampu dan Hero Tamil, ketum penjubor negara, Nuar papa Gay Norul

    ReplyDelete
  24. Norul Mak Jan mulut bau najis, harus terangkan kepada rakyat kalao bapak dia tak bersalah kenapa dalam mahkamah tak bawa bukti 14 alibi yg dia dok melalak lalak satu kampong. kenapa mak dia si nyonya Kipas Plastik tak beri keterangan sebagai bukti yg bapak dia tak bersalah. kenapa Nurul? Bukti , alabi mana pi? Kenapa masa pengulongan ngaku Liwat atas dasar suka sama suka? Itu tak menunjokkan dan mengesahkan yg bapak kaw peliwat jijik lagi terkutok kah? Air Mani DNA yg sah 1000% kepunyaan Bapak kaw macam mana berasa dalam 4cm kat dalam Jubor Saiful? Air mani Dna, bukan DNA airliur, bukan DNA darah, bukan DNA kulit, tetapi DNA air mani dgn kepala kepunyaan bapak kaw, macamana bole berada kat dlam jubor Saiful, cer cetir cer cetir nORUL

    ReplyDelete
  25. Hakim tengah sibuk menjilat bontot Saifool! Khalid polis twiter pun sama! kah! kah! Kah! ooi mari tangkap lah!

    ReplyDelete
  26. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!