CILI KASI TARUK! SEKOLAH DEMOKRASI NI MELAHIRKAN JALANG ATAU PUTERI UMNO BODOH NAK MAMPOS?


Bangga tak korang tengok perempuan mida melayu beragama Islam? Mereka-mereka ini bangga dengan apa yang mereka belajar di SEKOLAH DEMOKRASI. Apa benda sekolah demokrasi ni?

Sekolah demokrasi ni adalah tempat menternak anak-anak melayu terutama sekali anak-anak dara yang comel dibawah seliaan DAP untuk menarik indi melayu.

DAP adalah parti kristian! Maka mereka perlukan daya tarikan untuk menarik golongan mida terutama sekali kaum lelaki yang suka fikir menggunakan kepala pelir lebih dari kepala otak.

Budak-budak yang dipilih DAP ni memang yang cantik, yang muda dan berpendidikan tinggi serta mempunyai kerjaya yang proffesional (walau pada hakikatnya depa ni kurang cerdik).

Tapi itulah hakikatnya kecerdikan DAP nak menipu melayu, kreatif dan mereka boleh buat parti komunis ni menjadi pilihan anak-anak muda. Apa UMNO buat?

UMNO pun ada sayap PUTERI yang dipenuhi oleh perempuan-perempuan bebal yang busuk hati dan kuat mencantas. Budak-budak macam Rara , Dyana mahupun jalang-jalang lain semua ni tak berpeluang mahu masuk ke dalam sayap puteri UMNO.

Jadi kadang-kadang aku terfikir, siapa jalang yang paling besar sebenarnya? Budak-budak ini atau perempuan-perempuan yang badan mereka saiz macam badak dan hodoh dalam PUTERI UMNO.

Bagi aku sayap PUTERI UMNO ni rlok dibubarkan je dan biar golongan anak muda wanita diberi peluang untuk menampilkan bakat mereka. Sekiranya UMNO MASIH LENA DIULIT MIMPI maka korang akan makin jauh ketinggalan.

Masa tu bukan sekolah demokrasi, sekolah seks bebas, sekolah main belakang, sekolah tukar agama ikut suka kepala bapak dia semua akan ada. So aku dari suka nak salahkan bebudak ni aku lebih suka nak berkata benar.

Kalau korang tak percaya aku, korang google dan tengok la mana rupa ketua puteri umno sekarang ni. Euuwww. Grosa you all, dia dok syok main dalam group-group dia je. Mana peluang anak-anak muda professional ni? 

So siapa JALANG yang sebenarnya?

12 Responses to "CILI KASI TARUK! SEKOLAH DEMOKRASI NI MELAHIRKAN JALANG ATAU PUTERI UMNO BODOH NAK MAMPOS?"

  1. Benda ni tipu. Sebelum melatah siasat dulu benar atau tidak. Org pun bosan umno nak jadi macam pas.

    ReplyDelete
  2. Bukan jalang betul yg jual apom. ..ni kira kiasan saja kot?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  3. Wah Osetazah2 mee segera PGayR akan dgn lantang meneggakan Kote Bengkok peliwat, Osetazah2 komunis biaDAP akan dgn lantang membela Jubor Tokong Lim anak beranak dan sanggup chaboykan Lim Kit Sialan dan Lim Guan Lanchiow yg berak mencret. Inilah spesis2 yg menentang Hukom Allah dan hukom Islam. Apa agaknya pemimpin2 dan Ularmak2 PAShits akan buat kenyataan yg suam2 tegas seperti yg kita tau. Kalao UMNO macam gini, dah berbakul bakul kena kutok, caci maki dan sepak teranjang, tetapi kalau sekutu mereka, PAShits selalu cubit manja je.

    ReplyDelete
  4. Waahh..lantang btol c parpu nie tduh pu3 umno...smpai kuor prkataan jalang...org cmnparpu nie pndai komplen jek..itu x btol ini x btol..itu jalang..ini sundal..yg d lht buruk dr sgi bntuk bdn...kalo gmok tu hodoh...xde rupe tu slekeh...nk cntek2..cm pmpuan2 DAP...tp cntek comel pon x gune kalo aqidah xde...sek dmokrasi slh sape?? Sape yg urus tdbir sekolah? Silibus pelajran drpd sape? Nape nk d slhkn pu3 umno plak?? Ape pmuda n wnita umno tu bgus sgt ker..?? D kalangan pmuda xde yg sesat cm pmpuan2 mlayu DAP? Cmne plak ngn wnita2...?? Adakah smua wnita d msia skong umno? Snang nk mnclaka n mnjalangkan org...mudah nk mnghina org...snang ckp drod buat..snang kutuk drpd mmbina...ko pon gemuk parpu..selekeh...groass gak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den harap ekau sila cermin la diri tu dulu wahai Jemuan Parpukari.Body ekau pun kalah babi hutan - Jemuan Jahanam

      Delete
    2. PK x google gambor PK camna ke?..alaaa gambor depan gelas guiness stout tuh..gegege :p

      Delete
  5. Daripada artikel yang ditulis oleh blogger bangang PK yang mahu sayap puteri UMNO ini agar dibubarkan ni dapatlah dibuktikan bahawa beliau ini amat anti kepada Tun Mahathir yang merupakan pengasas kepada pergerakan tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KOMEN PALING BANGANG. DAH SAH2 PARPU NI PENYOKONG TEGAR TUN. JADI BILA DIA SOUND PUTRI UMNO, MMG BETULLAH PUTRI UMNO NI BUANG MASA AJE SEBENARNYA. JUAL MUKA AJE. OTAK TAKDE

      Delete
  6. jahatnya tuduhan. dah la jahat, cara menuduhpun...aduhhhh. kasar gila ni. nak tanya sikit, tuduh puteri umno ni ada bukti sahih ke? kalau seorang dua dalam puteri umno yang berbadan besar gedabak kaki cantas, itu tidak menggambarkan semua dalam puteri umno berhati busuk. hai parpu, kenapa yg sakit hati sangat ni, cinta tak berbalas ke????

    ReplyDelete
  7. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

  8. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!