CILI KASI TARUK! PENGARAH PENJARA KENA JAWAB SEMUA SOALAN NI!?

Ketua Pengarah Penjara Malaysia perlu jawab soalan ini sejujurnya kpd rakyat Malaysia. Jgn cuba menipu atau membelit. 

1. Sejak Anwar Ibrahim dipenjara 10 Feb 2015, telah berapa kali pihak penjara membenarkan ahli keluarga beliau melawatnya ? 

2. Kenapa boleh dikatakan hampir setiap hari Anwar boleh mengadakan perjumpaan dgn peguamnya di penjara ? Dan ketika pertemuan kenapa beliau dibenarkan bebas bersama peguamnya tanpa kawalan pihak penjara ? 

3. Kenapa Anwar diberi kebebasan menggunakan telefon bimbit ? 

4. Kenapa Anwar diberi kebebasan utk memesan makanan dari luar penjara ? 

Dimanakah keadilan untuk banduan-banduan lain. Adakah Ketua Pengarah Penjara mahu ahli keluarga banduan yang lain menyerbu penjara bagi menuntut kemudahan yg sama sepertimana yg diperolehi Anwar ?

PK: Aku petik benda ni dari Facebook. Khabarnya bukan setakat itu sahaja. Anwar juga sudah jadi phobia ngan DNA. Dia dikatakan makan mandi ataupun tidur tak mahu pakai barangan milik penjara, semuanya dia dapatkan dari rumah. Segalanya istimewa untuk dia.

Apahal si peliwat tua kutuk ni takut sangat dengan DNA dia diambil? Ada kes liwat baru lagi nak meletop ke? Phobia dia lain macam saja atau ianya sekadar alasan? Tapi Pengarah Penjara Malaysia kena jawab semua persoalan diatas beb.

Kenapa Anwar diberi layanan istimewa? Adilkah begini untuk banduan lain? Siapa nak jawab ni!


6 Responses to "CILI KASI TARUK! PENGARAH PENJARA KENA JAWAB SEMUA SOALAN NI!?"

  1. uikksss...Dalam penjara pun ada kelas 1,2 dan ekonomi ke.. (?)

    ReplyDelete
  2. Apa kata ko pulak masuk penjara parpu...sembang kat luaq x mau la..apankata hg masuk oenjara joleh hg skodeng bagi pihak2 kami d8luaq nie hahaha boleh ker

    ReplyDelete
  3. Dunia wang datang terbang melayang-layang

    ReplyDelete
  4. apsal dia nak masuk penjara, dia bukan kaki main belakang .....

    ReplyDelete
  5. anwar-bapa-anjingMarch 7, 2015 at 12:31 PM

    Anwar masuk pnjara kt luar byk lg anjing2 belaannya membela duburnya.. mcm dua tiga ekor kat atas, tolol.. tk phm bhse.. topik pasal banduan anwar mcm mn blh dpt layanan special, anjing2 nuar ni divert isu... nmpklh sgt takut benar.. org yg buat salah.. DNA jd saksi...

    ReplyDelete
  6. Pergi lancaulah! kami nak hapuskan kamu semua! kasi semua mampos!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!