CILI KASI TARUK! PAS DAN DAP NI GADUH BETUL KE ATAU SEKADAR WAYANG MURAHAN SAJA NI?

Aku nak cerita pasal LGE dengan Hadi Awang. Ini nak cerita perihal hudud ni. Kalau dilihat dari apa yang berlaku sekarang ni. Kira macam dah gaduh teruk la. Kira dah berpatah arang la DAP dan PAS ni.

Tapi korang ada terfikir tak, macamana DAP nak survive tanpa PAS ni? Korang tau tak kalau PAS dan DAP bercerai maka kerajaan negeri Selangor boleh tumbang tau.

Guan Eng harami tau tanpa PAS maka DAP Akan lumpuh. Tidak ke korang terfikir benda ni mungkin wayang Guan Eng dan Hadi saja? Sebab DAP memang perlukan PAS beb. Unless DAP dah confident dengan PASMA. Aku tak rasa PASMA kuat sekarang ni.

Cuba fikir logik, tanpa PAS macamana DAP nak dapat sokongan orang melayu? Nak harapkan PKR? Mereka tak habis-habis dengan kontroversi dalaman kain mereka. Asyik-asyik skandal itu ini. Memang takde pengaruh yang kuat dikalangan melayu kan?

Lagi satu tanpa PAS, segala demo Pakatan sangat hambar dan tak menjadi. Contoh masa buat himpunan haram kat Sogo tempohari, ala yang depa panggil Kita Liwat tu eh bukan Kita Lawan tu, sangat hambar beb.

Jadi korang rasa-rasa la setelah DAP tahu kekuatan PAS dan masih bergaduh dan nak putus hubungan ni, it must DAP is crazy atau depa ada plan jahat yang depa buat dengan PAS kan? Sebab la ni Guan Eng dan DAP dok serang Haji Hadi dan ahlul PAS semua takde pun berani kata nak keluar Pakatan, ini yang buatkan aku dan kengkawan meragui keikhlasan PAS ni.

Sekiranya mereka serius nak buat Hudud, sepatutnya mereka keluar Pakatan dan seru UMNO sokong mereka, tetapi hingga ke hari ini, semua statement mereka hanya bergaduh dan halau menghalau saja, takde yang nak keluar dari Pakatan. Kan? Musykil aku...

Ini cuma pandangan aku dan aku cuba nak sedarkan puak UMNO dan penyokong atas pagar jangan mudah terpecaya dengan mainan DAP dan PAS ni. Sebab cara Mahfuz bebal tanya soalan pada Jamil Khir tentang hudud buatkan aku terfikir something is wrong man.

Lain macam je cara Mahfuz tekan Jamil Khir semalam. Atau korang rasa memang PAS dan DAP dah betul-betul gaduh? Ingat PAS TERKENAL DENGAN KEPUTUSAN U-TURN mereka. Jangan dilupa.

Aku nak share satu artikel ditulis oleh sahabat blogger saya Dr Novandri tentang agenda jahat DAP, KLIK SINI

Apa pandangan korang?

9 Responses to "CILI KASI TARUK! PAS DAN DAP NI GADUH BETUL KE ATAU SEKADAR WAYANG MURAHAN SAJA NI?"

  1. Pas mmg seduit tak boleh percaya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depa tengah main OPERA CINA dangan DAPPigs tu....usah lah percaya munafiq2 ni semua....

      Delete
  2. dap pusat wajib tak berani keluar pakatan @ halau pas keluar pakatan secara rasmi. mereka hanya main wayang serang menyerang agar suasana nampak kecoh. dap akan tunjuk bahawa pemimpinnya konsisten membela dan menjaga ahli bukan islamnya. sebab itu mereka bising riuh rendah pasal hudud. tunggu sehingga jun dimana muktamar pas akan berlangsung dan tahu group mana menang. samada ulama menang @ pasma menang. jika pasma yg ditaja mereka menang, pastinya geng proulama akan ditunjuk jalan keluar. mereka akan buat pakatan baru bagi menyisihkan ulama dpd ikatan politik. cerdik cina dap ni, cuma pemimpin pas pro ulama yg masih bodoh menilai strategi dap.

    ReplyDelete
  3. 3 orang penipu berkawan . Korang rasa lah , persahabatan tu ikhlas ke tak ? Korang jawab lah sendiri .

    ReplyDelete
  4. Pas semenanjung penting bg Dap tuk kekalkan kuasa sementara Pas di sarawak x penting sbb bagi Dap pas ibarat taik anjing melukut ditepi gantang(ada x ada pun sama je).....

    Kesian ahli Pas pemimpinnya tuduh penipu,x bermaruah....malu lah org cina kafir harbi Dap ckap camni pd org islam...maruah jaga skit jngn sampai nnti telor hj hadi lim guan eng jentik2....

    ReplyDelete
  5. Wayang bermusim ni je.. Lagipun diorang semua ada agenda masing2 yg kita x tau... Dah banyak kali terjadi dan akhirnya semua ni wayang semata2.... Pukimak guan eng tu mmg menunggu masa je sebelum menunjukkan taring dia yg sebenar

    ReplyDelete
  6. Where got eggs..
    Wayang d padang berumput.

    ReplyDelete
  7. Kak bedah ni ori ke? Nmpk mcm jantan je. Bahasa dah confirm kurang ajar.

    ReplyDelete
  8. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!