CILI KASI TARUK! BETUL KE TUN M SENGAJA LAMBAT KE MAJLIS PENUTUP LTDL!???

Maka tersebarlah sudah gambar Tun M dan Pm tadi, ramai yang seronok dan ada juga yang terbakar. Aku tau batu api semua hati jadi panas sebab tersebarnya gambar tu. Rilek la, kita nak satukan semua dan tolong jangan jadi tikus perbaiki labu ok.

Oh ya gambar ini aku ambil dari blog seorang pelukis terkenal negara iaitu brader DON, sila KLIK SINI untuk ke blog beliau.

Belum apa-apa lagi dah keluar RUMOURS murahan yang mengatakan kununnya Tun M tidak mahu bersama PM tadi dalam majlis penutupan LTDL. Sudah keluar beb, kata orang belum apa-apa lagi dah keluar cerita macam ni.

Memang betul Tun M lambat tadi tapi bukan sebab dia tak nak naik satu kereta dengan PM tetapi dia tiba lambat kerana Airport kat Langkawi ditutup kerana LIMA 15, so bila airport dah buka Tun M terus terbang dan datang ke Dataran Merdeka. Tolonglah Macai murahan, jangan buat fitnah yang merosakkan negara ok.

Kita patut seronok tengok pemimpin kita bersatu kerana sukan dan tolong la aku pesan sekali lagi, jangan adi batu api ok!

1 Response to "CILI KASI TARUK! BETUL KE TUN M SENGAJA LAMBAT KE MAJLIS PENUTUP LTDL!???"

  1. Tun kalau dah tak suka PM, dia tak akan dtg langsung LTDL tu. Bkn lambat sbg tanda protes. Ini pemimpin tersohor kat Malaysia. Dia tak buat perangai mcm pemimpin yg bangang yg lain. Depan ckp lain, blkg ckp lain. Teguran Tun utk PM utk memperkukuhkan kedudukan Najib sbg PM. Itu aje

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!