CILI KASI TARUK! AKU NAK HANTAR SURAT TERBUKA KE SELUAR TERBUKA PADA AZMIN NI?

Aku tak tau nak kata apa dah, Azmin ni punya dendam pada kerajaan sangat mendalam adanya, sanggup demi dendam dia batalkan perjanjian Langa 2,, apa ke gila kau ni Min? Rasa macam nak terbukak je seluar aku ni...

Khabarnya air percuma 20 meter padu sudah mau ditarik dan tarif air akan naik 52%? Betui ke Min? Memang betullah tu, padan muka rayat Selangor yang ccukup seronok memilih Pakatoon untuk memerintah. Muahahahaha

Kalau dia dikirkan rakyat dia tak akan jadikan benda yang baik sebagai benda politik, yalah nak buat macamana itulah resam PKR kalau tak politikkan apa saja benda maka bukan PKR la mereka tu. Rakyat kat Selangor akan menderita lagi lepas ni.

Kali ini lagi best, air mahal dan bakal kering dan takde backup. Negeri paling maju bakal menjadi negeri kering kontang! Terbaik la rakyat Selangor. Korang bangga tak pilih Pakatan dulu? Best?

2 Responses to "CILI KASI TARUK! AKU NAK HANTAR SURAT TERBUKA KE SELUAR TERBUKA PADA AZMIN NI?"

  1. Memang dasar pakatoon rakyat ni. PKR hanya untuk kelangsungan perjuangan Anwar. DAP hanya untuk kelangsungan puak komunis. Tak nampak apa perjuangan pakatoon ini untuk pembangunan negara, bangsa dan agama.

    ReplyDelete
  2. Azmin pula nak tunjuk hero. Bila selangor tak ada air dulu, cepat PKR sign. Tapi bila dah reda sikit krisis air, nak cakap besar pula.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!