ALHAMDULILLAH! DATO DR HARUN DIN ADALAH MURSYIDUL AM PAS YANG BARU!

RM0.00 DATUK DR HARON DIN dilantik Musyridul Am PAS ganti Allahyarham Datuk Nik Aziz.MB Kelantan Datuk Ahmad Yakob Timbalan.Ni keputusan Majlis Syura-Agendanews

PK: Syabas dan tahniah aku ucapkan kepada Majlis Syura PAS kerana melantik Tuan Guru Dr Harun Din sebagai Mursyidul Am PAS yang baru. Semoga PAS KEMBALI ke landasan yang sebenar dan tidak lagi menjadi anjing DAP dan Anwar lagi.

Lagi satu penolakan jawatan oleh Tuan Man Tuan Ibrahim juga merupakan sayu tamparan besar buat PASMA. Ini bermakan team ulamak sudah mula kuat dalam PAS.

Dan aku blogger PK MENYOKONG PENUH KEPIMPINAN HAJI HADI DAN ULAMAK SEKALIAN. Kita kena pastikan PASMA dihapuskan. 

12 Responses to "ALHAMDULILLAH! DATO DR HARUN DIN ADALAH MURSYIDUL AM PAS YANG BARU!"

  1. Tahniah ! Rasa nya mursyidul baru PAS ni jauh lebih baik dari mursyidul yang lama . Mursyidul yang lama tu asyik nak pecah belah kan orang melayu aje .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sebab selama ini pun saya lebih menghormati Dato' Harun Din daripada mursyidul yang lama.

      Delete
    2. pecah melayu pala burit ko....at least dia mati tv3 buat liputan gak..lu ngn kawan2 lu mati..ada sapa heran??? jiran2 terdekat juga la pundey

      Delete
    3. PORT WELD ni kepala dah kena welding kot..Elok kau jumpa TRIO 3/4 buat video sodomee...

      Delete
    4. Anon: March 11, 2015 at 7:09 PM
      at least TV3 dapat duit iklan , siarkan tokoh yang membacakan doa pecah perut sesama Islam... Juga ada rakaman untuk generasi akan datang membuat rujukan jenis 2 Ulama DUNIA .

      Delete
    5. Dialog yg berbaur kebencian sesama bangsa Melayu selama ini adalah di sebabkan bibit ajaran yg telah disemai sejak berabad lamanya olih pemimpin nya sendiri. Ini yang mewujudkan keadaan yg sangat2 disenangi olih parti musuh Islam seMalaysia (DAP). Mereka sedar dgn jumlah mereka yang sedikit memang susah utk memastikan kemenangan bagi membolihkan mereka memegang tampuk kuasa bagi melunturkan kuasa bangsa melayu dan untuk merosakkan ajaran akidah Islam sebenar ditanah Melayu ini. Perpecahan sesama melayu akan memudahkan agenda mereka supaya pemimpin Melayu terpaksa menagih sokongan dari mereka dan jangan lupa mereka (pemimpin DAP) cuma bertuhankan kuasa dan duit. Sebab perpecahan sesame bangsa melayu akan membolihkan mereka untuk mampu untuk menjalankan agenda jahat mereka bagi memesongkan akidah Islam umat Melayu melalui pemimpin Melayu yang akur dgn syarat songsang mereka dan di sokong olih pengikut Melayu yang taksub giler dgn pemimpin “Islam” mereka. Seolah-olah mereka tidak mampu utk berfikir sendiri dgn menggunakan akal yang telah ALLAH anugerahkan pada setiap manusia.

      Mengaku Islam sahaja tidak cukup tanpa membuktikan pendirian itu khususnya tentang isu perpecahan silaturahim sesama Muslim berbangsa Melayu itu sendiri. Mereka lupa dengan hadis yang berbunyi ..

      Maksudnya: Bauan syurga dapat dihidu sejauh 1000 tahun. Demi Allah, tidak akan merasainya, orang yang menderhaka kepada ibu bapa dan orang yang memutuskan silaturrahim.” ( HR Tabrani)

      Ingatlah bahawa orang yang memutuskan silaturrahim ini tidak masuk syurga, sebagaimana sabda Nabi Shallallahu ‘alaihi wasallam, َmaksudnya: “Tidak masuk syurga orang yang memutuskan hubungan kekeluargaan.” (Hadits riwayat Muslim)

      Jika kita lihat masih ada segelintir umat Melayu yang masih berpegang dengan ajaran songsang bahawa “musuh” utama mereka adalah orang Melayu UMNO padahal mereka juga solat seperti mana saudara mereka dari PAS. Berkemungkinan puak inilah yang di perli PENCIPTA didalam ayat 22-23 didalam surah seperti mana yangtertera dibawah ini.

      Maksudnya: “(Kalau kamu tidak mematuhi perintah) maka tidakkah kamu harus dibimbang dan dikhuatirkan-jika kamu dapat memegang kuasa-kamu akan melakukan kerosakan di muka bumi, dan memutuskan hubungan silaturrahim dengan kaum kerabat?. (Orang-orang yang melakukan perkara-perkara yang tersebut) merekalah yang dilaknat oleh Allah serta ditulikan pendengaran mereka, dan dibutakan penglihatannya.” (Surah Muhammad: Ayat 22-23)

      Mursyidul Am PAS yg baru Dr. Harun Din dilihat sebagai pembuka jalan kepada penyatuan semula umat Islam berbangsa Melayu di Tanah Melayu ini. Insyallah.

      Delete
  2. please support this petition where asked obama to give justice to anwar but ask anwar and PKR to give justice to the "whistleblower" whom claim his family land encroach since 2012......we believe many others pkr members, voters, selangorian and malaysian that was denied justice by pkr esp during pkr party election........ie khalid ibrahim etc....and if you do please support the peitition...

    https://petitions.whitehouse.gov/petition/anwar-ask-his-releasejustice-how-about-myjusticeanwar-party-led-stateselangormake-me-lost-10k-sqft-land-no-actnext/lyCbkFpX

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. #Belia Benci Anwar Ibrahim!

      #Politik 24 jam habuk pun tarak!

      #ChaiiiTTT..!!!

      Delete
    3. Habuk dapat kat orang UMNOOOO jer...DItambah dengan mee sodo..

      PR dapat air free kat Selagor..yeay!

      Delete
  3. Parpukari sootha viri..saifool bukhari sodomi..

    Get ready for HUDUD, Fitnah kau tak kira jubur!

    Rasanya kaulah orang pertama yg akan kena pancung sbb hudud..hehehhe

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!